- Waardering
- 7.570
- Lengte
- 1m64
- Massa
- 74kg
HAHA.....the horror...
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Weet iemand een site met goede odds om in te zetten op de presidentsverkiezingen?
Kzit te denken om tussen de €500 en €1000 in te zetten. Unibet geeft slechts x2,50 op Trump.
*edit. Doen?
![]()
Hij is nu 2,7x, ik heb ingezet op 2,6x.Nog ingezet?
Ik had ergens in 2018 of begin 2019 nog een keer een odd gezien voor Clinton en kreeg je in de 30 x de inleg, zat toen echt te twijfelen even gingen destijds ook geruchten dat ze misschien weer kandidaat ging worden.
Vind 2,5x toch te mager.
Waarom?Ik mag toch niet hopen dat dit echt de stemming op dit forum is.
Hij is nu 2,7x, ik heb ingezet op 2,6x.
Ik volg sinds een paar weken elke dag wat er gebeurd in Amerika. Ik check alle nieuwsbronnen van MSM tot alternatief. Veel twitter voor filmpjes.
Wat mij opvalt is dat de Trump rally's echt mega veel bezoekers trekken. Laatst in Pensylvania (een belangrijke battleground state en de thuishaven van Biden) waren er 68k mensen bij een Trump rally. Bij Biden waren er maar een paar honderd.
De industrie van deze staat draait op fossiele brandstoffen. Biden heeft gezegd te willen stoppen met fossiele brandstoffen. Dit nieuws is nogal slecht gevallen bij de mensen daar, hetgeen dan ook Trumps gigantische opkomst verklaard.
Volgens de MSM peilingen heeft Biden een ruime voorsprong in deze staat, dat is gewoon onzin. Veel van deze battleground states zijn rust belt states: Ohio, Pensylvania, New Michigan. ln deze staten is de opkomst bij de Trump rallies gigantisch.
Ik voorspel een landslide voor Trump.
Nog niet eens, zit er een buslading zielige stumperts in hun 1.5m cuckcirkel
Erger, ik heb nog niet gestemtHebben degenen die op Trump hebben gestemd, gestemd op wat zij verwachten of hopen? Ik mag toch niet hopen dat dit echt de stemming op dit forum is.

Omdat Trump het IQ van een visstick heeft en uitspraken doet waarbij de tranen je gewoon in de ogen vliegen. Afgezien van het feit dat hij denkt expert te zijn op elk gebied en niet in staat is zijn fouten toe te geven, veel leugens verkondigt (oké, dat doen ze allemaal) en niet in staat is kritische vragen fatsoenlijk te beantwoorden. Iedereen die een fatsoenlijke opvoeding heeft gehad en de basisschool met succes heeft doorstaan heeft een betere algemene ontwikkeling dan die lunatic. Nou is het alternatief (Biden) natuurlijk niet veel beter, kiezen tussen gevaarlijke gek of seniele oude stotteraar.
Nee, jij trekt volle zalen.Omdat Trump het IQ van een visstick heeft en uitspraken doet waarbij de tranen je gewoon in de ogen vliegen. Afgezien van het feit dat hij denkt expert te zijn op elk gebied en niet in staat is zijn fouten toe te geven, veel leugens verkondigt (oké, dat doen ze allemaal) en niet in staat is kritische vragen fatsoenlijk te beantwoorden. Iedereen die een fatsoenlijke opvoeding heeft gehad en de basisschool met succes heeft doorstaan heeft een betere algemene ontwikkeling dan die lunatic. Nou is het alternatief (Biden) natuurlijk niet veel beter, kiezen tussen gevaarlijke gek of seniele oude stotteraar.
Het spijt mij zeer, maar alleen mensen die zelf niet al te snugger zijn denken dat Trump het IQ van een visstick heeft.Omdat Trump het IQ van een visstick heeft en uitspraken doet waarbij de tranen je gewoon in de ogen vliegen. Afgezien van het feit dat hij denkt expert te zijn op elk gebied en niet in staat is zijn fouten toe te geven, veel leugens verkondigt (oké, dat doen ze allemaal) en niet in staat is kritische vragen fatsoenlijk te beantwoorden. Iedereen die een fatsoenlijke opvoeding heeft gehad en de basisschool met succes heeft doorstaan heeft een betere algemene ontwikkeling dan die lunatic. Nou is het alternatief (Biden) natuurlijk niet veel beter, kiezen tussen gevaarlijke gek of seniele oude stotteraar.
Het spijt mij zeer, maar alleen mensen die zelf niet al te snugger zijn denken dat Trump het IQ van een visstick heeft.
Jordan Peterson legt het hier duidelijk uit:
Newsflash, miljarden mensen op deze aardkloot zijn retarded. Statistisch gezien is de kans dus groot dat jij daar tussen zitJouw uitspraak raakt ook kant nog wal, want nu zeg je dat ik en met mij miljoenen anderen niet al te snugger zijn.
.
Ik denk dat Trump The art of war van Sun Tzu heeft gelezen.Waarom doet hij dan achterlijke uitspraken die impliceren dat hij 0,0 verstand van zaken heeft (en een maand later gewoon glashard ontkennen)? (Filmpje niet gekeken, geen geluid hier.)
Haha, v.w.b. dat eerste geef ik gelijk. Alhoewel, het is ook een relatief begrip he. Dom en slim zijn is altijd t.o.v. een gemiddelde, dus stel dat het standaardnormaal verdeeld is (ik weet niet of dat zo is), dan zouden er evenveel bovengemiddeld domme als slimme mensen moeten zijn.Newsflash, miljardan mensen op deze aardkloot zijn retarded. Statistisch gezien is de kans dus groot dat jij daar tussen zit.
Niks persoonlijks![]()
Ik denk dat Trump analfabeet is.Ik denk dat Trump The art of war van Sun Tzu heeft gelezen.
Daarnaast ook niet vergeten dat heel veel uitspraken uit verband worden getrokken door de media. Ze laten korte fragmenten zien waardoor de context niet meer klopt.
Ik denk trouwens niet dat je achterlijk bent, ik denk eerder dat je misinformed bent, zoals de meeste mensen. De MSM is meester in jedi mind tricks.

www.rtlnieuws.nl
Aan welke uitspraak denk je dan bijvoorbeeld? (is het trouwens niet juist als je ze uit hun verband trekt, ipv zelfs wanneer)sommige uitspraken (zelfs wanneer je deze uit z'n verband trekt) zijn gewoon echt te dom voor woorden.
SOrry, je hebt gelijk, te snel getypt.Aan welke uitspraak denk je dan bijvoorbeeld? (is het trouwens niet juist als je ze uit hun verband trekt, ipv zelfs wanneer)
Degene die ik citeerde bijvoorbeeld en degenen in het linkje (video).Die lijken me juist uit hun verband gehaald. Had je je mening daarover gevormd door echt naar z'n persconferentie te luisteren en hoe hij dat zelf zo bracht en verwoorde dom te vinden, of meer op basis van hoe media een headline en een fragment/quote met hun duiding voorschotelen? Dat het dom is juist zelfs als je het niet uit z'n verband haalt?SOrry, je hebt gelijk, te snel getypt.Degene die ik citeerde bijvoorbeeld en degenen in het linkje (video).
Het is niet alleen dom, het is soms zelfs gevaarlijk, want er zijn mensen die dingen te letterlijk nemen als 'hun grote leider' dit zegt.
Dat is debateren, daar maken ze zich allemaal schuldig aan (waaronder de debatleider zelf). Maar dan heb je niet het laatste debat van Trump gezien. Hij was beheerst, heel rustig. Liet Biden uitpraten. Hij kan het dus wel, waarom deed hij het niet tijdens het eerste debat?Het feit dat hij niet in staat is fatsoenlijk een debat aan te gaan en de andere partij (en degene die het debat leidt) uit te laten spreken, vind ik een politicus onwaardig.