Fitness Seller

Verenigde Staten

Zullen het pas overmorgen weten toch? Telling door de nacht...

Of duurt het zelfs nog langer met mail in votes die nog een tijdje getelt zullen moeten worden? Of is dat al op tijd afgekapt zodat het gelijk uitkomt?

En laten we eerlijk wezen. Nog 4 jaar Trump is toch geweldig. Zoveel geniaal beeldmateriaal. Zoveel memes, zoveel pissed of leftards die helemaal batshit crazy gaan de aankomende weken. Ik vind het geweldig, ik ga helemaal stuk elke dag.

En Trump heeft gezegd dat wanneer hij wint, hij de inlichtingendiensten (CIA, FBI, DHS) gaat purgen, nieuwe mensen op key posities gaat zetten, om vervolgens alle corrupte swampcreatures aan te pakken.

Waaronder het pedo netwerk van Jeffrey -did not kill himself- Epstein. Ik kan niet wachten om aanklachten tegen hoogwaardigheidsbekleders zoals Bill Clinton en leden van verschillende koningshuizen (prins Andrew) te zien. De backlash zal prachtig worden. Al die pedo's verdienen het om te rotten in de cel.

Hunter Biden heeft ook al bekentenissen afgelegs tijdens een FBI verhoor. Pedo Joe kan binnenkort ook bezoek verwachten.

Zullen het pas overmorgen weten toch? Telling door de nacht...

Of duurt het zelfs nog langer met mail in votes die nog een tijdje getelt zullen moeten worden? Of is dat al op tijd afgekapt zodat het gelijk uitkomt?
Geen idee maar ik ga de hele nacht door. Wordt een shitload aan koffie drinken.

Dat is debateren, daar maken ze zich allemaal schuldig aan (waaronder de debatleider zelf). Maar dan heb je niet het laatste debat van Trump gezien. Hij was beheerst, heel rustig. Liet Biden uitpraten. Hij kan het dus wel, waarom deed hij het niet tijdens het eerste debat?

Biden had een oortje in tijdens het eerste debat en kreeg waarschijnlijk teksten toegesproken. Trump had voorafgaand aan het debat nog gevraagd aan het commitee dat beide candidaten gecontrolleerd konden worden op het dragen van een oortje. Biden weigerde (en weigerde tevens de drugstest).

Trump bleef hem interrumperen zodat hij zich niet kon focussen op de ingesproken teksten. Hij moest Biden van slag krijgen tijdens het debat. En dat lukte. Trump liet tevens zien dat Biden niet heel stressbestendig is (in het debat althans), hetgeen Trump zeker wel is.

De 1 ziet een schreeuwende mafkees.
De ander een geslepen strateeg.

Als je ziet wat Trump voor elkaar heeft gekregen in zijn leven, al zijn successen op zoveel verschillende vlakken, dan kan je hem niet bestempelen als achterlijk. Sommigen noemen hem een con-man, maar ook dan heb je een bepaalde intelligentie nodig.

Dat hij geen blad voor de mond neemt en niet genuanceerd is, is waarom hij in 2016 de verkiezingen won. Mensen zijn klaar met de gladde politici die heel politiek correct iedereen naar de mond praten maar vervolgens niks waarmaken. Mensen zijn klaar met de carreerpoliticians, zoals Biden en Hillary, die al meer dan 40 jaar aan het pluche vastgerot zitten. Politici die schreeuwen het ditmaal anders te doen, maar in die 40 jaar niks hebben laten zien.

Om in de woorden van Michael Moore te praten; Trump is de grootste f**k YOU van de 21ste eeuw. Ditmaal zal het nog een veel grotere f**k you worden.

Het bier staat al koud en loempia's draai ik straks. Ik ben benieuwd morgenavond.
Goeie post. Er zijn ook zeker dingen die hij slim en geslepen speelt en wel kan; hij weet als geen ander het volk te bespelen. (Waren bij dat tweede debat trouwens niet de microfoons gedempt?)

Ik vind het vaak ook wel leuk om tegen de meerderheid of heersende concensus in te gaan en merkte dat ik hier een pro-Trump stemming heerste (vaak is het juist omgekeerd). :p

Maar oké, stel dat hij wel slim en geslepen is, dan kan ik bepaalde situaties en uitspraken toch niet begrijpen.

En laten we eerlijk wezen. Nog 4 jaar Trump is toch geweldig. Zoveel geniaal beeldmateriaal. Zoveel memes, zoveel pissed of leftards die helemaal batshit crazy gaan de aankomende weken. Ik vind het geweldig, ik ga helemaal stuk elke dag.

En Trump heeft gezegd dat wanneer hij wint, hij de inlichtingendiensten (CIA, FBI, DHS) gaat purgen, nieuwe mensen op key posities gaat zetten, om vervolgens alle corrupte swampcreatures aan te pakken.

Waaronder het pedo netwerk van Jeffrey -did not kill himself- Epstein. Ik kan niet wachten om aanklachten tegen hoogwaardigheidsbekleders zoals Bill Clinton en leden van verschillende koningshuizen (prins Andrew) te zien. De backlash zal prachtig worden. Al die pedo's verdienen het om te rotten in de cel.

Hunter Biden heeft ook al bekentenissen afgelegs tijdens een FBI verhoor. Pedo Joe kan binnenkort ook bezoek verwachten.
Zijstraatje:

Aanrader als je eens tijd over hebt. Greenwald vertelt een mooi stukje over hoe oud-inlichtingenbazen ondertussen de baas zijn bij de belangrijkste mediabedrijven.

Is toch komplottheorie. Project mockingbird enzo.

Maar als nu blijkt (uit bijv. een IQ-test o.i.d.) dat ik een bovengemiddeld IQ heb, is daarmee jouw uitspraak ontkracht. Overigens heeft wat jij noemt (dat veel mensen die denken dat Trump dom is zelf dom zijn) ook te maken met het feit dat veel mensen er te weinig van af weten. Toegeven, ik heb mijzelf ook niet heel erg in de VS-politiek en daarme Trump verdiept, maar sommige uitspraken (zelfs wanneer je deze uit z'n verband trekt) zijn gewoon echt te dom voor woorden. Ook spreek hij zichzelf regelmatig tegen en is hij niet in staat nuances aan te brengen. Keer op keer laat hij situaties escaleren.
Dat IQ niet per se iets over intelligentie zegt heb je met je uitspraken uit je eerdere post wel bewezen. Even van achter je computertje de president van de VS en een enorm succesvol zakenman wegzetten als een lunatic met het iq van een visstick. :emo:
Heb je er weleens over nagedacht dat hij mogelijk gewoon rondjes om je heen loopt en jij niet in staat bent hem te volgen?

Goede uitleg over waarom Trump waarschijnlijk gaat winnen.

• Topic Starter Topic Starter
  • #11.010
Ik wil een president waarvan wij in Europa weinig tot geen last hebben. Dat was bij Trump het geval. Bij z'n twee voorgangers niet.

Doet 5 rally's in 5 verschillende staten in 1 dag. Geeft meteen een duidelijk beeld dat ie fit to serve is, ondanks dat ie 70plus is. Slim.

Dat IQ niet per se iets over intelligentie zegt heb je met je uitspraken uit je eerdere post wel bewezen. Even van achter je computertje de president van de VS en een enorm succesvol zakenman wegzetten als een lunatic met het iq van een visstick. :emo:
Heb je er weleens over nagedacht dat hij mogelijk gewoon rondjes om je heen loopt en jij niet in staat bent hem te volgen?
Ik overdreef inderdaad flink om de reacties te peilen. Dat laatste heb ik aan den lijve ondervonden (big brother is watching you), maar heeft natuurlijk heel weinig met de intelligentie van Trump te maken. Dat geldt voor iedereen in zo'n positief en ik ben maar een simpele leek met een bescheiden mening gebaseerd op veel te weinig info om eigenlijk echt wat zinnigs te kunnen zeggen, maar geldt dat niet voor de meesten waarvan dit hun vakgebied niet is? Niet alles hier moet men ook te serieus nemen (één van mijn eigen grootste valkuilen :roflol:).

Dat geldt voor iedereen in zo'n positief en ik ben maar een simpele leek met een bescheiden mening gebaseerd op veel te weinig info om eigenlijk echt wat zinnigs te kunnen zeggen, maar geldt dat niet voor de meesten waarvan dit hun vakgebied niet is?
Het gene wat een generaal van een voetsoldaat onderscheidt is het vermogen om precies de juiste informatie in te winnen en op basis daarvan beslissingen te maken. Je hoeft ergens geen verstand van te hebben om de juiste keuze te maken.

• Like
Waarderingen: BB_
Teveel persoonlijke aanvallen op elkaar, het killt de discussie.

Het gene wat een generaal van een voetsoldaat onderscheidt is het vermogen om precies de juiste informatie in te winnen en op basis daarvan beslissingen te maken. Je hoeft ergens geen verstand van te hebben om de juiste keuze te maken.
Helemaal mee eens. :yes: In eenzelfde positie gezeten (de juiste beslissingen nemen o.b.v. de informatie van degenen met verstand van zaken). Echter kun je je dan beter onthouden van zelf uitspraken doen zoals Trump deed over injecteren van dat ontsmettingsmiddel. En ja,.de media pikt dan net dat ene zinnetje eruit waarmee hij wordt afgeschilderd als een idioot.

Ik ben het met bovengestelde eens dat Trump slimmer is dan veel mensen denken, dat zeker. Mijn reactie was wat provocerend . Ik ga bovenstaande filmpjes later even bekijken. :thumbs:

Wat een leider een leider maakt is dat hij voorop loopt en niet vanachter de linies in de safe zone de bevelen uitdeelt aan zijn troepen, zie major Winters in Band of Brothers. Er is geen beter voorbeeld van sterk leiderschap.

Men don't follow titles, they follow courage.

Lijkt me niet handig om de minister president op de front line in te zetten.

Ik beschik zeker niet over de kennis, IQ, EQ en competenties om president te worden en ambieer dat dan ook niet. Ik ben vrij reëel is mijn kunnen.
Volgens mij beschik je wel over de capaciteit en intelligentie voor zoiets.

Terug
Naar boven