XXL Nutrition

Verenigde Staten

Echter kun je je dan beter onthouden van zelf uitspraken doen zoals Trump deed over injecteren van dat ontsmettingsmiddel. En ja,.de media pikt dan net dat ene zinnetje eruit waarmee hij wordt afgeschilderd als een idioot.
Wanneer heeft hij die uitspraak gedaan dan? Kleine tip aan jou, als je leest of hoort dat Trump iets debiels zou hebben gezegd moet je ook even de bron nakijken.
Wat een leider een leider maakt is dat hij voorop loopt en niet vanachter de linies in de safe zone de bevelen uitdeelt aan zijn troepen, zie major Winters in Band of Brothers. Er is geen beter voorbeeld van sterk leiderschap.
Dat is slechts een klein stukje van het geheel. Iemand die tussen de manschappen staat en verkeerde keuzes maakt, heeft weinig toekomst.

Echter kun je je dan beter onthouden van zelf uitspraken doen zoals Trump deed over injecteren van dat ontsmettingsmiddel. En ja,.de media pikt dan net dat ene zinnetje eruit waarmee hij wordt afgeschilderd als een idioot.
De vraag is altijd wat Trump precies heeft gezegd, want:
1. De media leggen het zo negatief mogelijk uit en maken dat belachelijk (stropop);
2. Lees de twee tweets van Weinstein in onderstaande draadje wat ik al eerder postte, hij doet het er ook een beetje om.

• Like
Waarderingen: BB_
  • Topic Starter Topic Starter
  • #11.027
Weten jullie nog waar W. Bush is geweest?

Ach het land helpt zichzelf toch wel naar de kloten. Liever dat Biden wint, dan is het in ieder geval niet aan één persoon te wijten.

Ach het land helpt zichzelf toch wel naar de kloten. Liever dat Biden wint, dan is het in ieder geval niet aan één persoon te wijten.
Als Trump wint dan gaat misschien dat land naar de kloten, misschien ook niet, maar als Biden wint dan is dat winst voor de intolerante identiteitspolitieke progressieve revolutie overal in de Westerse wereld.

Vooralsnog is Trump geen oorlogen begonnen en heeft hij minder onschuldigen gebombardeerd dan de vorige bewoner van het Witte Huis.

---

In alle reportages vandaag ook geen woord voor welke "vreedzame demonstranten" al die binnensteden worden dichtgetimmerd, alleen maar dat het vanwege de verkiezingen en Trump is. Alsof er van de zomer niets gebeurd is met BLM en Antifa.

"The Donald and I have a lot in common: We both live in New York, we both play golf, we both fantasize about his daughter"

Wanneer heeft hij die uitspraak gedaan dan? Kleine tip aan jou, als je leest of hoort dat Trump iets debiels zou hebben gezegd moet je ook even de bron nakijken.
Dat zei hij op een persconferentie op 23 april. Maar ik geef toe, opmerkingen worden vaak uit hun verband getrokken, maar dit soort dingen is natuurlijk voer voor de pers en het anti-Trump kamp.

In alle reportages vandaag ook geen woord voor welke "vreedzame demonstranten" al die binnensteden worden dichtgetimmerd, alleen maar dat het vanwege de verkiezingen en Trump is. Alsof er van de zomer niets gebeurd is met BLM en Antifa.
Zojuist zei Eric Mouthaan: "... linkse demonstranten...," imagine my suprise.

Die lijken me juist uit hun verband gehaald. Had je je mening daarover gevormd door echt naar z'n persconferentie te luisteren en hoe hij dat zelf zo bracht en verwoorde dom te vinden, of meer op basis van hoe media een headline en een fragment/quote met hun duiding voorschotelen? Dat het dom is juist zelfs als je het niet uit z'n verband haalt?

Arme man probeert een beetje hoopvol een update van dokters samen te vatten en positief mee te denken en dat wordt dan gebracht als Trump zegt dat je gootsteenontstopper moet injecteren.

Vaak brengt hij het met simpele woorden die in de toon van het gesprek begrijpelijk zijn, maar koud gequote niet.
Je hebt wel gelijk. Het zou fijn als de msm, ook hier in Nederland , wat objectiever zouden opstellen. Ik heb helaas niet de tijd (en geef er de prioriteit niet aan) om andere bronnen te raadplegen en ben niet zo van de Social media. Gewoon de kwaliteitskrant, het NOS Journaal en OP1 zouden in een land met persvrijheid zich wat gekleurd op moeten stellen. Daardoor word ook ik gebrainwashed .

Dat zei hij op een persconferentie op 23 april. Maar ik geef toe, opmerkingen worden vaak uit hun verband getrokken, maar dit soort dingen is natuurlijk voer voor de pers en het anti-Trump kamp.

Daar is dit stukje inderdaad een mooi voorbeeld van. Als men dit spint naar een president die voorstelt aan de burger om desinfecterende middelen te injecteren, laten zij goed zien waar ze op uit zijn.

Als je na dit gehoord te hebben niet op zijn minst vraagtekens stelt bij de geschiktheid van deze man als president dan kan je net zo goed de hele discussie stoppen.

Geschikter als Biden iig

Ik weet oprecht niet welke kandidaat het meest geschikt is. Ik heb daar simpelweg niet de kennis voor en mij er onvoldoende in verdiept. Ik merk dat @apfelstrudel , @Mentat , @chrisk en @Sterling hier wel over meer kennis, info en verdieping beschikken . Ik zal dit topic nog eens doorbladeren en linkjes, filmpjes en tweets raadplegen en evt mijn mening herzien . :) Ik reageerde ook een beetje gekscherend en op Biden valt ook genoeg aan te merken.

Nee, maar wel president van de VS. Althans,.het gaat spannend worden .
Als de meerderheid van het Amerikaanse volk (ok door het kiesstelsel zit dat net iets anders) hem de meest geschikte persoon voor die functie vind van de ruim 300 miljoen burgers wie ben ik dan om dat te bekritiseren.

Terug
Naar boven