- Waardering
- 12.367
Kan wel veeel werk zijn. Probeer anders eens de volgende keer dat hij volgens de pers weer iets 'opmerkelijks' zou hebben gezegd (zal niet lang durenIk weet oprecht niet welke kandidaat het meest geschikt is. Ik heb daar simpelweg niet de kennis voor en mij er onvoldoende in verdiept. Ik merk dat @apfelstrudel , @Mentat , @chrisk en @Sterling hier wel over meer kennis, info en verdieping beschikken . Ik zal dit topic nog eens doorbladeren en linkjes, filmpjes en tweets raadplegen en evt mijn mening herzien .Ik reageerde ook een beetje gekscherend en op Biden valt ook genoeg aan te merken.
) alles te negeren en meteen video te kijken van hemzelf dat hij dat zegt met de gehele context erbij (persco oid) en pas daarna de duiding van de media te lezen. Ben benieuwd hoe hij dan op je over komt en of dat overeenkomt of verschilt met de presentatie in de berichtgeving en hoe geschikt voor het presidentschap hij dan zou zijn.

Ik reageerde ook een beetje gekscherend en op Biden valt ook genoeg aan te merken.
)