Fitness Seller

Verenigde Staten

Ik weet oprecht niet welke kandidaat het meest geschikt is. Ik heb daar simpelweg niet de kennis voor en mij er onvoldoende in verdiept. Ik merk dat @apfelstrudel , @Mentat , @chrisk en @Sterling hier wel over meer kennis, info en verdieping beschikken . Ik zal dit topic nog eens doorbladeren en linkjes, filmpjes en tweets raadplegen en evt mijn mening herzien . :) Ik reageerde ook een beetje gekscherend en op Biden valt ook genoeg aan te merken.
Kan wel veeel werk zijn. Probeer anders eens de volgende keer dat hij volgens de pers weer iets 'opmerkelijks' zou hebben gezegd (zal niet lang duren :P) alles te negeren en meteen video te kijken van hemzelf dat hij dat zegt met de gehele context erbij (persco oid) en pas daarna de duiding van de media te lezen. Ben benieuwd hoe hij dan op je over komt en of dat overeenkomt of verschilt met de presentatie in de berichtgeving en hoe geschikt voor het presidentschap hij dan zou zijn.

Kan wel veeel werk zijn. Probeer anders eens de volgende keer dat hij volgens de pers weer iets 'opmerkelijks' zou hebben gezegd (zal niet lang duren :P) alles te negeren en meteen video te kijken van hemzelf dat hij dat zegt met de gehele context erbij (persco oid) en pas daarna de duiding van de media te lezen. Ben benieuwd hoe hij dan op je over komt en of dat overeenkomt of verschilt met de presentatie in de berichtgeving en hoe geschikt voor het presidentschap hij dan zou zijn.
Dat heb ik dus bij dat fragment gedaan die BB_ op de vorige pagina heeft gepost. Ik heb vrij snel de hele toespraak terug gekeken zonder eerst er van alles over gelezen en geluisterd te hebben en mijn oren begonnen te klapperen.

Dat heb ik dus bij dat fragment gedaan die BB_ op de vorige pagina heeft gepost. Ik heb vrij snel de hele toespraak terug gekeken zonder eerst er van alles over gelezen en geluisterd te hebben en mijn oren begonnen te klapperen.
Prima toch als dat je eigen eerlijke opvatting is, zonde als dat meer van kleuring door de pers was gekomen. Keek toen elke persco over hoe zij covid aanpakten en vond het ook wat simpel klinken maar ach hij bedoelde het goed met al die apocalypse berichten en het was slechts een stukje uit dagelijkse persco's van 3/4-1.5 uur ofzo.

Bedenk je ook dat CNN en co nog tot op de dag van vandaag continu het beeldscherm vol hebben hangen met dikgedrukte live optellende cijfers van het aantal besmettingen en doden.

Prima toch als dat je eigen eerlijke opvatting is, zonde als dat meer van kleuring door de pers was gekomen. Keek toen elke persco over hoe zij covid aanpakten en vond het ook wat simpel klinken maar ach hij bedoelde het goed met al die apocalypse berichten en het was slechts een stukje uit dagelijkse persco's van 3/4-1.5 uur ofzo.

Bedenk je ook dat CNN en co nog tot op de dag van vandaag continu het beeldscherm vol hebben hangen met dikgedrukte live optellende cijfers van het aantal besmettingen en doden.
Het is ook heel erg focussen op een paar domme uitspraken binnen vele uren wat er van hem op film staat. Misschien heeft zo'n uitspraak over het mogelijk injecteren van een desinfectiemiddel wel een positieve werking op de mentale gezondheid van mensen die alleen maar doemscenario's moeten aanhoren, ook dat is mogelijk. Het luisterend oor van Beatrix heeft veel mensen ook geholpen terwijl je er feitelijk geen zak aan hebt.

ik weet te weinig van Amerikaanse politiek af om een eerlijk beeld te vormen van Trump en Biden ,
maar ik vind het wel ziek om te zien dat de msm vanaf het begin als hyena's op Trump storten en dat dit ook nog massaal word geaccepteerd ook

Als Trump wint dan gaat misschien dat land naar de kloten, misschien ook niet, maar als Biden wint dan is dat winst voor de intolerante identiteitspolitieke progressieve revolutie overal in de Westerse wereld.

Vooralsnog is Trump geen oorlogen begonnen en heeft hij minder onschuldigen gebombardeerd dan de vorige bewoner van het Witte Huis.

---

In alle reportages vandaag ook geen woord voor welke "vreedzame demonstranten" al die binnensteden worden dichtgetimmerd, alleen maar dat het vanwege de verkiezingen en Trump is. Alsof er van de zomer niets gebeurd is met BLM en Antifa.
Ja man zo zie ik het ook al een tijdje, als een richtingen strijd. Ik mag toch aannemen dat het noord- Amerikaanse volk niet gek is.

Voor @_BB

Sky News australia, een van de weininge stations die nog redelijk objectief het nieuws kan brengen.

• Like
Waarderingen: BB_
ik weet te weinig van Amerikaanse politiek af om een eerlijk beeld te vormen van Trump en Biden ,
maar ik vind het wel ziek om te zien dat de msm vanaf het begin als hyena's op Trump storten en dat dit ook nog massaal word geaccepteerd ook
Daarbij niet ziek. De machtigste man ter wereld hoort bekritiseerd te worden. Er is gewoon reden tot meer kritiek. Ik vind cnn ook nietnobjectief genoeg, dat is zonde. Echter trump weet zelfs met foxnews ruzie te krijgen.

Snap niet dat de nuance overal verdwenen is. Je gaat Trump of je houdt van hem en adoreert hem
Als een halfgod. Boden is een seniele oude man of de redding van de usa. Allemaal niet waar. Alhoewel Trump wel behoorlijk incompetent lijkt te zijn.

Mijn voorspelling.
Trump gaat winnen met 300+ electoral college votes. Biden pakt minder dan 49% van de stemmen.

In dat geval pak ik €3000 via unibet. Whoop whoop.
Twijfel zelf ook om daar op in te zetten.
Zag wel dat Q nu alweer gedaald was na 2.40 x

Twijfel zelf ook om daar op in te zetten.
Zag wel dat Q nu alweer gedaald was na 2.40 x

Hier heb ik op ingezet:
Odds:
Trump wint = x2,60
Electoral college trump 300 - 329 = x5,5
Electoral college trump 330 - 359 = x7,50
Biden %stemmen 46,00% - 48,99% = x7,50
Biden %stemmen 43,00% - 45,99% = x13,00

Vorige keer had ie 306 electoral college votes. Ik zie hem geen staten verliezen, integendeel juist

Winst Trump stond gister nog op x2,75. Nu al x2,40. Dat zal nog wel een stuk lager worden vandaag. Steeds meer media denken nu dat Trump gaat winnen. De odds zullen blijven dalen.

Mijn advies, zet in op die 4 onderste bets. Kan je een leuk zakcentje mee pakken. (Inzetten is op eigen risico ;))

Voor @_BB

Sky News australia, een van de weininge stations die nog redelijk objectief het nieuws kan brengen.

Steve fucking bannon. Alsof die man wél te geloven is. Niet dus. Het is allemaal een schimmig zootje daar. Trump liegt trouwens dagelijks over bijna alles.

Als de meerderheid van het Amerikaanse volk (ok door het kiesstelsel zit dat net iets anders) hem de meest geschikte persoon voor die functie vind van de ruim 300 miljoen burgers wie ben ik dan om dat te bekritiseren.
1. Ze kunnen slechts kiezen uit deze twee, grote kans dat de meest geschikte persoon er niet tussen zit;
2. Jij ben niet iemand die gelooft dat de meerderheid gelijk heeft;
3. Jij bent, en dat siert je overigens, al helemaal niet iemand die de meerderheid niet zou bekritiseren.

Daarbij niet ziek. De machtigste man ter wereld hoort bekritiseerd te worden. Er is gewoon reden tot meer kritiek. Ik vind cnn ook nietnobjectief genoeg, dat is zonde. Echter trump weet zelfs met foxnews ruzie te krijgen.
Kritiek is prima, maar de MSM voeren een strijd tegen Trump, dat is niet hetzelfde.

Waarmee maar weer is aangetoond dat sommige programma's en presentatoren van FoxNews het meest objectieve nieuws brengen, met het terechte kijkcijferkanon Tucker Carlson voorop!
Steve fucking bannon. Alsof die man wél te geloven is. Niet dus. Het is allemaal een schimmig zootje daar. Trump liegt trouwens dagelijks over bijna alles.
Steve Bannon heeft nogal eens heel scherpe analyses van de Amerikaanse politiek. Dat wil niet zeggen dat ik een tweedehands auto van hem zou kopen, maar hij heeft vaak een scherpe blik.

Nog een betje gedaan, de laatste.
Screenshot_20201103-094218_Chrome.jpg

Kwilde eigenlijk 300 inzetten maar de max was 75 per bet :/.

Ik weet oprecht niet welke kandidaat het meest geschikt is. Ik heb daar simpelweg niet de kennis voor en mij er onvoldoende in verdiept. Ik merk dat @apfelstrudel , @Mentat , @chrisk en @Sterling hier wel over meer kennis, info en verdieping beschikken . Ik zal dit topic nog eens doorbladeren en linkjes, filmpjes en tweets raadplegen en evt mijn mening herzien . :) Ik reageerde ook een beetje gekscherend en op Biden valt ook genoeg aan te merken.
Weer waar je aan begint, je wordt er niet gelukkiger van: de meeste mensen kunnen het niet waarderen als je suggereert dat Trump misschien de minst slechte kandidaat is en/of dat Biden een seniele corrupte man is, de bias in de Nederlandse media gaat je enorm tegenstaan en je ergert je aan iedereen die zegt dat Trump heel erg is (zonder dat ze dat kunnen onderbouwen of voorbeelden kunnen noemen en dat daar ook nooit naar gevraagd wordt).

Terug
Naar boven