- Waardering
- 20.663
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ach ergens hoop ik wel dat die Biden wint en dat er dan 4 jaren van grote ellende ,armoede ,onlusten en oorlogen volgen

Niet.

Die worden net zo lang geteld tot Biden er genoeg heeft!

Klopt. Ik vind het wel heel zorgelijk wat trump nu doet. Het land is al zo verdeeld, voor zijn eigen gewin zou hij een fucking burgeroorlog starten. Overigens is dit ook wel een teken dat hij bang is te verliezen.Voorstaan in PA betekent niets, gaat ook om welke counties al geteld zijn en wanneer de stemmen per post geteld worden.
In Florida ging het vannacht andersom. Volgens Charles Groenhuijzen zou Florida zeker naar Trump gaan, kleurde ook al lichtblauw op de kaart, maar beetje analist zei dat dit nog niets betekende, de needle van de NYT sloeg al steeds verder uit naar Trump voor Florida.
Doen bananenrepublieken ook.Klopt. Ik vind het wel heel zorgelijk wat trump nu doet. Het land is al zo verdeeld, voor zijn eigen gewin zou hij een fucking burgeroorlog starten. Overigens is dit ook wel een teken dat hij bang is te verliezen.
Het lijkt erop of NC en GE beslissend gaan zijn.
Dat ben ik met je eens, dit is onverantwoord.Klopt. Ik vind het wel heel zorgelijk wat trump nu doet. Het land is al zo verdeeld, voor zijn eigen gewin zou hij een fucking burgeroorlog starten. Overigens is dit ook wel een teken dat hij bang is te verliezen.
Het lijkt erop of NC en GE beslissend gaan zijn.
Stemmen is in handen van de Staten, niet bij de Federale Overheid.Als er al grootschalig gefraudeerd is en iemand roept zich voorbarig uit tot winnaar, in wiens voordeel zou die fraude dan gepleegd zijn?
KloptStemmen is in handen van de Staten, niet bij de Federale Overheid.