XXL Nutrition

Verenigde Staten

Heb er ook wel vertrouwen in. Hup Donald hup!

Kenner bij Joe Rogan geeft Biden nu nog 65%. Verdomme kan toch niet?
Bij sommige staten komen de post stemmers juist op het einde erbij, wellicht vertekend beeld dat Trump hier en daar voor staat...

Ziet ernaar uit dat PA ook naar Trump gaat, niet onmogelijk voor Biden om PA te winnen maar wel moeilijk (Trump 200.000 stemmen voor). Benieuwd naar Michigan en Wisconsin.

Zal een juridisch gevecht kunnen gaan worden deze week, zoals in 2000.

Zeer belangrijk dat Trump Florida heeft gewonnen, anders was het zeker GG. Pennsylvania lijkt hij ook flink voor te staan, maar daar moet nog wel aardig wat geteld worden. Volgens de huidige voorspellingen op basis van de kaart van NYT lijkt Trump het te winnen!

Ben nog tot 3u opgebleven, toen vielen mn ogen echt dicht :o

Wat is die man toch vreselijk voorspelbaar:

LIVE | Trump beticht Biden van ‘megafraude’ en claimt overwinning

Voorstaan in PA betekent niets, gaat ook om welke counties al geteld zijn en wanneer de stemmen per post geteld worden.

In Florida ging het vannacht andersom. Volgens Charles Groenhuijzen zou Florida zeker naar Trump gaan, kleurde ook al lichtblauw op de kaart, maar beetje analist zei dat dit nog niets betekende, de needle van de NYT sloeg al steeds verder uit naar Trump voor Florida.

Voorstaan in PA betekent niets, gaat ook om welke counties al geteld zijn en wanneer de stemmen per post geteld worden.

In Florida ging het vannacht andersom. Volgens Charles Groenhuijzen zou Florida zeker naar Trump gaan, kleurde ook al lichtblauw op de kaart, maar beetje analist zei dat dit nog niets betekende, de needle van de NYT sloeg al steeds verder uit naar Trump voor Florida.
Klopt. Ik vind het wel heel zorgelijk wat trump nu doet. Het land is al zo verdeeld, voor zijn eigen gewin zou hij een fucking burgeroorlog starten. Overigens is dit ook wel een teken dat hij bang is te verliezen.

Het lijkt erop of NC en GE beslissend gaan zijn.

Volgens mij ziet het er toch niet zo goed uit voor ome Donald.

Klopt. Ik vind het wel heel zorgelijk wat trump nu doet. Het land is al zo verdeeld, voor zijn eigen gewin zou hij een fucking burgeroorlog starten. Overigens is dit ook wel een teken dat hij bang is te verliezen.

Doen bananenrepublieken ook.

Gaat nog ff verder.

Dat ben ik met je eens, dit is onverantwoord.

Al heb ik op de Twitter van James Woods wel voorbeelden langs zien komen uit oa PA dat daar wel dingen zijn gebeurd die niet helemaal in de haak zijn. Overigens zal je bij JW alleen dingen zien die ten nadele van de Trump zijn gedaan.

Voor een reëele kans moet Trump ze beide pakken (eigenlijk alledrie met Florida), anders wordt het heel lastig. NC is wsl voor Trump, GA neigt al heel licht naar Biden en het zijn vooral stadse stemmen die nog komen.

En PA natuurlijk, maar dat duurt nog wel even.

Laatst bewerkt:
Als er al grootschalig gefraudeerd is en iemand roept zich voorbarig uit tot winnaar, in wiens voordeel zou die fraude dan gepleegd zijn?

Allemaal goed en wel, maar staat z'n muur er nu al?

Terug
Naar boven