AndroidHealthClinic

Verenigde Staten

Hoewel ik niet ga wedden (je kan ook zeggen: too chicken to put my money where my mouth is), denk ik niet dat Trump de "popular vote" wint.
49% is goed genoeg. Maar ik denk wel dat ie em gaat pakken.

Maar misschien zit ik er helemaal naast en kost het me wat geld. Ik zie dat echter niet gebeuren. We gaan het zien, over 12 uurtjes begint het.

Laatst bewerkt:
49% is goed genoeg. Maar ik denk wel dat ie em gaat pakken.

Maar misschien zit ik er helemaal naast en kost het me wat geld. Ik zie dat echter niet gebeuren. We gaan het zien, over 12 uurtjes begin het.
Hillary had de vorige keer 48,5 (232), Trump 46,4 (306), winst bij 270, ben heel benieuwd.

Een dikke overwinning zou wel prettig zijn voor de rust ook.

Vooralsnog zeggen de polls, dus dat zegt niets:
1. Biden wint: landslide of net aan;
2. 3/4 kans dat de Senaat flipt;
3. Dems behouden House.

Rampscenario!

Hillary had de vorige keer 48,5 (232), Trump 46,4 (306), winst bij 270, ben heel benieuwd.

Een dikke overwinning zou wel prettig zijn voor de rust ook.

Vooralsnog zeggen de polls, dus dat zegt niets:
1. Biden wint: landslide of net aan;
2. 3/4 kans dat de Senaat flipt;
3. Dems behouden House.

Rampscenario!
Dezelfde polls die voorspelden dat Hillary 98% kans had om te winnen.

Not gonna happen.

Vorige keer had ie 306 electoral college votes. Ik zie hem geen staten verliezen, integendeel juist

Winst Trump stond gister nog op x2,75. Nu al x2,40. Dat zal nog wel een stuk lager worden vandaag. Steeds meer media denken nu dat Trump gaat winnen. De odds zullen blijven dalen.

Mijn advies, zet in op die 4 onderste bets. Kan je een leuk zakcentje mee pakken. (Inzetten is op eigen risico ;))
Zet em combi *EDIT je kan hem helaas niet in combinatie zetten zie ik nu*
Trump wint = x2,60
Electoral college trump 300 - 329 = x5,5

Trump wint = x2,60
Electoral college trump 330 - 359 = x7,50

En dan nog misschien single Trump winst.
Thanks voor de tip iig.

Laatst bewerkt:
Zet em combi *EDIT je kan hem helaas niet in combinatie zetten zie ik nu*
Trump wint = x2,60
Electoral college trump 300 - 329 = x5,5

Trump wint = x2,60
Electoral college trump 330 - 359 = x7,50

En dan nog misschien single Trump winst.
Thanks voor de tip iig.
Jup combi's kunnen helaas niet.

Waarmee maar weer is aangetoond dat sommige programma's en presentatoren van FoxNews het meest objectieve nieuws brengen, met het terechte kijkcijferkanon Tucker Carlson voorop!
Zelfs de NRC raadt, in een uiterst lezenswaardig overzicht waar veel wordt uitgelegd (misschien iets voor @BB_ ), schoorvoetend FoxNews aan:
Welke zender te vertrouwen? Als de ervaring van Election Night 2016 een leidraad moge zijn, dan is het rechtse Fox News een betere keus dan het progressieve CNN. Hillary Clinton kreeg op CNN te vroeg een voorsprong toebedeeld, die in de loop van de avond wegsmolt. Fox was veel voorzichtiger en hield ernstig rekening met winst van Donald Trump.

Biden rally gisteravond, kwamen paar honderd man.

Biden rally gisteravond, kwamen paar honderd man.

Gaga is net zulk oud nieuws als Biden.

Ze doen ook erg dr best uit zicht te laten hoe veel (of beter weinig) mensen er naar zijn 'toespraken' komen. Mss moet ie nog is een kind knuffelen op het podium :rolleyes:

Goeie post. Er zijn ook zeker dingen die hij slim en geslepen speelt en wel kan; hij weet als geen ander het volk te bespelen. (Waren bij dat tweede debat trouwens niet de microfoons gedempt?)

Ik vind het vaak ook wel leuk om tegen de meerderheid of heersende concensus in te gaan en merkte dat ik hier een pro-Trump stemming heerste (vaak is het juist omgekeerd). :p

Maar oké, stel dat hij wel slim en geslepen is, dan kan ik bepaalde situaties en uitspraken toch niet begrijpen.

Ben altijd wel benieuwd hoe Trump er voor zou staan als hij alles met wat meer tact wist uit te leggen.
Het is een botte narcistische lul die te vaak uit de bocht schiet wat hem meer kiezers doet verliezen dan opleveren.

Eigenlijk moet je daar door heen kijken en de diepere inhoud gewoon op de weegschaal leggen. Banen, klimaat, wereldvrede, immigratie etc. dan altijd maar die "grab them by the p*ssy!"uitspraken die vaak nergens toe doen uitvergroten.
Ik heb liever een president die een goede visie op de belangrijkste zaken heeft en ooit eens "grab them by the p*ssy!" geroepen heeft dan de types met speeches als "we moeten verbinden om te verbinden door te verbinden"

Zou Famke Louise ook niet zo'n filmpje voor Geert op kunnen nemen?

Waar hebben we dit eerder gezien?

• Like
Waarderingen: BB_
Had Rasmussen het 4 jaar terug niet telkens als enige goed mbt winst Trump?

Misschien kunnen ze hem voor de telling klaar is nog impeachen?

Wie gaat er live meekijken?

Vind dit altijd wel een leuk kanaal, ook live vanavond.

Terug
Naar boven