AndroidHealthClinic

Verenigde Staten

Als er al grootschalig gefraudeerd is en iemand roept zich voorbarig uit tot winnaar, in wiens voordeel zou die fraude dan gepleegd zijn?
Verkeerd om - het stoppen met tellen en tijd rekken maakt het mogelijk om nog te gaan frauderen. Vooral in staten waar Trump 100k+ voor liep in de telling en realistisch niet meer ingehaald zou kunnen worden.

Daar klaagt Trump over en claimt dat ze dat doen om er votes bij te 'vinden'. Oh dan zal hij wel schuldig zijn en gefraudeerd hebben!

Zijn open mening omdat ze eigenlijk al niet meer kunnen verliezen. Oh hij claimt de overwinning! Een fascistische coup!

LIVE | Sanders voorspelde horrorscenario, Duitsland vreest voor crisis in VS​

Het is pas voorbij als alle stemmen geteld zijn
Nou dan kun je nog wel een paar weken wachten...

2016 gingen ze toch de hele nacht door met tellen tot het besloten was?

Wanneer heeft hij die uitspraak gedaan dan? Kleine tip aan jou, als je leest of hoort dat Trump iets debiels zou hebben gezegd moet je ook even de bron nakijken.

Dat is slechts een klein stukje van het geheel. Iemand die tussen de manschappen staat en verkeerde keuzes maakt, heeft weinig toekomst.
Idd hij heeft nooit wat gezegd om dat te drinken of in te spuiten. Hij zij dat hij er goede dingen over gehoord had als behandeling.En dat daar eens naar gekeken moest worden.

Veel later ook wat artikels uitgekomen die dat ook suggereerden dat het zou kunnen helpen.

Had die persconferentie gezien. En in mn omgeving allemaal mensen die het niet gezien hadden maar wel commentaar hadden zoals:trump wa ne zot zegt ge dit product moet drinken.

En dat er idioten zijn die dan aquarium reiniger drinken is ook zijn schuld zeker.

Idd hij heeft nooit wat gezegd om dat te drinken of in te spuiten. Hij zij dat hij er goede dingen over gehoord had als behandeling.En dat daar eens naar gekeken moest worden.
Hij zei iets in de trant van. We moeten eens kijken of het een goed idee is om het injecteren. Ook dat is imo voor een staatshoofd geen slimme uitspraak.

Gaga is net zulk oud nieuws als Biden.

Ze doen ook erg dr best uit zicht te laten hoe veel (of beter weinig) mensen er naar zijn 'toespraken' komen. Mss moet ie nog is een kind knuffelen op het podium :rolleyes:
Of op een creepy manier op het podium achter een vrouw gaan staan. Haar hoofdhaar vastnemen en aan snuiven.

Ik versta zijn woorden anders.
"We don't want them to find votes at 4 am and add them to the list"

Net nog Milwaukee’s 169,000+ absentee ballots binnen gereden. Flipt dan plots 100k achterstand voor Biden om naar een kleine lead.

Mail in ballots zijn gevoeliger voor fraude. Geen ID check.

Weet niet hoe legitiem de zorgen zijn, maar je snapt dat ze doen alsof er bakken met frauduleuze Biden stemmen bij worden gevonden.

Ik denk dat de laatste Wit Russische verkiezingen eerlijker zijn verlopen dan deze. 10000% dat er met die digitale stemmen hard is gekloot.

"We don't want them to find votes at 4 am and add them to the list"
Maar eerder in die toespraak zei hij toch al dat er gefraudeerd was/werd?

Is vroegtijdig stoppen met tellen en dus niet alle legaal uitgebrachte stemmen stellen trouwens niet frauduleus?

Maar eerder in die toespraak zei hij toch al dat er gefraudeerd was/werd?

Is vroegtijdig stoppen met tellen en dus niet alle legaal uitgebrachte stemmen stellen trouwens niet frauduleus?
A very sad group of people is trying to disenfranchise

This is a fraud

Zoals jij zegt kun je het ook interpreteren, maar wat betreft je schuldvraag van eerder gaat het voor zijn perspectief ook om wat op dat moment (2:25AM EST) gebeurde en nog zou gaan gebeuren. Met nog ballots vinden en het naar de supreme court gaan.

Trouwens zie ik nu dat de pers bron die ik kopieerde hem verkeerd gequote heeft. Hij zei ballots niet votes (en 4 o'clock niet 4 am), nogal een verschil. In NL pers zie ik dat hij daarom middels een coup de democratie afgebonden heeft.

Wat als ze in die staten nu wel gewoon doorgaan totdat alle stemmen gevonden en geteld zijn en Trump heeft daar dan uiteindelijk een meerderheid behaald zou hij de uitslag dan nog steeds betwisten?

De twee kandidaten voor het klassenvoorzitterschap van mijn brugklas deden nog minder kinderachtig.

Wat als ze in die staten nu wel gewoon doorgaan totdat alle stemmen gevonden en geteld zijn en Trump heeft daar dan uiteindelijk een meerderheid behaald zou hij de uitslag dan nog steeds betwisten?
De uitslag niet maar het stemmen wel.

Dat vroeg ik me ook af, zou hij, maar ook, kan hij?

Als hij al gewonnen heeft dan heeft hij geen reden meer, soms betekent dat dat je dan ook geen procedure meer kan starten. Ook het risico dat het dan de andere kant op rolt.

Terug
Naar boven