Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat zou de media in die 4 jaar gaan doen? Je zou verwachten dat ze wel weer eens objectief gaan worden, maar dan gooien ze natuurlijk hun eigen geloofwaardigheid weg.ach ergens hoop ik wel dat die Biden wint en dat er dan 4 jaren van grote ellende ,armoede ,onlusten en oorlogen volgen
Dwepen doe ik alleen met Tulsi Gabbard van de overige kandidaten, die heeft de boodschap om het zwevende midden aan te trekken.
Voor @_BB
Sky News australia, een van de weininge stations die nog redelijk objectief het nieuws kan brengen.
Ik weet t. Ik heb in het verleden al eens een standpunt van Trump verdedigd en kreeg de volle lading. Ik sta wel vaker tegenover wat de massa predikt. In het verleden ook nog weleens standpunten van Baudet en Wilders verdedigd. Wanneer het over het klimaat gaat idem dito, of immigratiebeleid. Het punt is ook dat veel mensen maar wat roepen zonder dat ze iets van de inhoud afweten (een klein beetje waar ik mij hierboven schuldig aan maakte over Trump). Dus dan lees ik mij in, kom met een genuanceerd standpunt onderbouwd met argumenten en cijfers. Vervolgens heeft men geen weerwoord en volgen er wat drogredeneringen en argumenten o.b.v. emotie en ben ik ineens een complotdenker. Dat soort discussies kun je beter vermijden, want leveren alleen maar frustratie op. Hier op dit forum zijn diverse leden goed ingelezen en niet bang om hun onderbouwde mening te verkondigen die tegen de massa ingaat. Dat bevalt mij wel.Weer waar je aan begint, je wordt er niet gelukkiger van: de meeste mensen kunnen het niet waarderen als je suggereert dat Trump misschien de minst slechte kandidaat is en/of dat Biden een seniele corrupte man is, de bias in de Nederlandse media gaat je enorm tegenstaan en je ergert je aan iedereen die zegt dat Trump heel erg is (zonder dat ze dat kunnen onderbouwen of voorbeelden kunnen noemen en dat daar ook nooit naar gevraagd wordt).
Geef een jonger iemand toch de kans en geniet van je pensioen.
Hoop dat ze nog los worden geüpload. Dat was echt mooiDat filmpje op GS net, Ann Counter called it bij Bill Maher en al die komieken lacherig doen over z'n kandidatuur.
![]()

Ervaren jullie nooit gezeik en niet-onderbouwd weerwoord/tegengas wanneer het gaat over Trump, corona, klimaat, FvD, PVV, Zwarte Piet, immigratie etc. en je een standpunt inneemt dat tegen de meerderheid in gaat .