MuscleMeat

Verenigde Staten

Zo is het maar net Bas. Ben niet zo'n fan van Baudet maar gister keek ik Jinek en de nekharen voelde ik spontaan groeien uit mijn nek door het jammerende en dwingende optreden van Jinek (over een dude op de lijst die in verband werd gebracht met een onfris gebeuren). Viel mij toen ook op dat Jinek een blauwig jasje aanhad, toeval? Of zou ze haar foto van Bill en Hillary nog even een kusje hebben gegeven zo vlak voor de uitzending?

(Vd campagne manager van Obama)

Maar het verschil in Electoral College Votes is veel kleiner dan in 2016, dus er is reden te meer om er eens goed naar te kijken.

Voor zover ik de vluchtige tweets begrijp kan Trump in WI alleen om een hertelling vragen of klachten indienen als de verschillen kleiner zijn dan 1%, zoals dat nu nog is.

En dit is eigenlijk waarom het Democratische en Republikeinse Establishment allemaal slecht nieuws zijn voor de gewone Amerikaan en Tucker Carlson en Michael Moore gelijk hebben.

Deze versie van MM met muziek en beelden ontroert me echt, de pijn van de nutteloos gemaakte arbeiders.

Hoezo, dat is toch de basis van een rechtstaat en democratie?
Je gebruikt twee definities van accepteren door elkaar. Hij zal zich inderdaad moeten schikken naar hoe de regels uiteindelijk op papier staan. Dat betekent niet dat je die regels ook als goed moet beschouwen. Een 'I told you so' is gewoon op zijn plaats in dit geval.

En dit is eigenlijk waarom het Democratische en Republikeinse Establishment allemaal slecht nieuws zijn voor de gewone Amerikaan en Tucker Carlson en Michael Moore gelijk hebben.

Deze versie van MM met muziek en beelden ontroert me echt, de pijn van de nutteloos gemaakte arbeiders.

Ironically, Joe Biden I think prevailed in the primaries because he represented a return to normal.
People saying "I would like the establishment back than you very much."

Laatst bewerkt:

Ironically, Joe Biden I think prevailed in the primaries because he prepresented a return to normal.
People saying "I would like the establishment back than you very much."

Staatje dat ik voorbij zag komen, de "racistische" Trump heeft meer stemmen opgehaald in alle categorieën, behalve bij... blanke en witte mannen!
Witte vrouwen, zwarte mannen en vrouwen, latino mannen en vrouwen hebben allemaal in grotere percentages gestemd op Orange Man.

Wat is jullie nieuwe voorspelling wie er gaat winnen?

Je gebruikt twee definities van accepteren door elkaar. Hij zal zich inderdaad moeten schikken naar hoe de regels uiteindelijk op papier staan. Dat betekent niet dat je die regels ook als goed moet beschouwen. Een 'I told you so' is gewoon op zijn plaats in dit geval.
Dus mogen de democraten nog vele jaren zeuren over de aanstelling van A.C. Barett?

Wat is jullie nieuwe voorspelling wie er gaat winnen?

Het lijkt gedaan voor de Donald. Deze ochtend leek alles nog koek en ei en opeens is het volledig omgekeerd.

10.27 – Stand van zaken in de resterende strijdstaten, zowat alles neigt naar Trump​

Nu Trump met Florida en Ohio twee belangrijke strijdstaten heeft binnengehaald, en ook Texas heeft weten behouden zijn alle ogen gericht op de nog resterende strijdstaten.

De uitslagen in Michigan, Pennsylvania, Nevada, Wisconsin, Georgia en North Carolina zullen bepalen wie de volgende president van de Verenigde Staten wordt. En de voorlopige resultaten voorspellen weinig goeds voor Joe Biden:

Staatje dat ik voorbij zag komen, de "racistische" Trump heeft meer stemmen opgehaald in alle categorieën, behalve bij... blanke en witte mannen!
Witte vrouwen, zwarte mannen en vrouwen, latino mannen en vrouwen hebben allemaal in grotere percentages gestemd op Orange Man.
Dus het blanke ras kan niet racistisch bejegend worden? :D

Je had bij de bookmakers een gegarandeerde winst kunnen halen. Trump stond vooraf rond 3 x inleg en op een gegeven moment stond Biden na Florida opeens op 3 x inleg bij een andere bookmaker.

Nog iemand vertrouwen in een overwinning voor Trump?

Terug
Naar boven