AndroidHealthClinic

Verenigde Staten

Covid heeft Trump genekt, kwam net een jaartje te vroeg.

Het voelt een beetje als het Nederlands elftal dat uit het WK ligt, wat had ik graag al die koppen van al die Gutmenschen nog een keertje willen zien balen.
Maak je maar op voor alle BLM en Extinction Rebellion gekte die nog erger gaat worden.

Bijna x4 je inzet als Trump wint.
Lekker man.

Niemand die het vreemd vind dat ze gewoon opeens stoppen met het tellen van stemmen zoals bijv. gebeurd in Arizona of Nevada?

Dit klinkt trouwens misschien als bullshit, maar ik zat het live te kijken op CNN en zat op m'n laptop op verschillende websites de telling bij te houden per staat. Ik hield de stemmen bij in kladblok om de stijging per kanditaat per staat te volgen. Trump stond er heel goed voor in Wisconsin en Michigan. Gedurende 5 uur kwamen er bijna geen stemmen binnen (circa 10:00 nederlandse tijd). En toen opeens bam, 138k stemmen erbij. Allemaal voor Biden, nul voor Trump.

Niet dat ik een slechte verliezer ben, maar hier klopt iets niet. Als ik het niet met mijn eigen ogen zou hebben gezien zou ik het waarschijnlijk niet geloven.
Als een simpele ziel (niet slecht bedoeld) in Nederland dit opvalt, dan valt het genoeg mensen met macht en zeggenschap in de VS het ook wel op.

Dit is zo rigged. Biden wist dat ie zich niet druk hoefde te maken. De rally's van Trump vs Biden zeggen alles. Dit zijn de meest gefraudeerde verkiezingen in de VS ooit, met dank aan de media en een klein groepje hele rijke machtige mensen.

Als een simpele ziel (niet slecht bedoeld) in Nederland dit opvalt, dan valt het genoeg mensen met macht en zeggenschap in de VS het ook wel op.
Klopt.
El_iiWtW0AEqSuY.jpeg

Ik ben blijkbaar niet de enige die het opviel. De grafiek komt overeen met de cijfers die ik bijhield van Wisconsin.
Maar ze zullen wel een handmatige hertelling gaan doen en dit zal ook wel onder de loep worden genomen. De uitslag kan nog weken of maanden duren.

Is blijkbaar niet alleen in Wisconsin gebeurd.
El_iiWpXIAQ4-ev.jpeg

De rally's van Trump vs Biden zeggen alles.
Misschien wel het beste wat de Dems konden doen was vooral geen campagne voeren maar de angst en chaos van rellen en virus in de media een afkeer tegen Trump laten groeien.

Niemand mag die personen dus als ze zichzelf teveel hadden getoond waren ze net als Hillary afgegaan.

Misschien wilden Trump aanhangend stemmentellers wel Biden stemmen wegmoffelen en zijn die aan het eind toch nog gevonden. :aluhoedje:

Waar komen die grafieken nou vandaan? Zie ze gespamt worden als bewijs van fraude maar nergens een echte bron waar ze live te zien zijn.
Er staat fivethirtyeight. Source abc news.

Maar de grafiek van Wisconsin komt overeen met wat ik zelf zag, dus die is iig legit.

Bij verkiezingen in bananenrepublieken zijn er toch vaak internationale waarnemers, hebben die nu zitten slapen?

Er staat fivethirtyeight. Source abc news.

Maar de grafiek van Wisconsin komt overeen met wat ik zelf zag, dus die is iig legit.
Ja heb al alles gezocht met die termen en me een ongeluk geklikt op hun site. Nergens die grafiekjes. Wou er namelijk delen van andere staten die ik eerder ook voorbij zag komen met net zulke verticale sprongen voor beide kandidaten. Als die grafiekjes legit zijn zou dat dus waarschijnlijk iets normaals zijn. (of beiden frauderen)

Bij verkiezingen in bananenrepublieken zijn er toch vaak internationale waarnemers, hebben die nu zitten slapen?
Heb wel filmpjes gezien waar GOP waarnemers geweigerd zouden worden bij een stembureau door een vrouw met een Biden-mondkapje. Politieke uitingen zijn verboden in en bij stembureaus.

Terug
Naar boven