Fitness Seller

Verenigde Staten

De uitslagen in Michigan, Pennsylvania, Nevada, Wisconsin, Georgia en North Carolina zullen bepalen wie de volgende president van de Verenigde Staten wordt. En de voorlopige resultaten voorspellen weinig goeds voor Joe Biden
Michigan was aan Trumps kan maar nu terug een verschil (0.6%), die zorgt dan wel dat Biden wint.

Michigan was aan Trumps kan maar nu terug een verschil (0.6%), die zorgt dan wel dat Biden wint.

Alles leek aan Trumps kant tot aan de poststemmers, die bij voorbaat al overduidelijk in Bidens voordeel zijn.
Het leek even mooier dan het was. Trump vreesde de poststemmers al, nu duidelijk waarom. Er komen dan meer luie democraten uit hun bed. Thx Corona.

Dus mogen de democraten nog vele jaren zeuren over de aanstelling van A.C. Barett?
Dat doen ze toch wel, en nog veel langer dan "4 more years", dat zullen "4 more decades" worden.

Wel ff een vraagje aan alle klagers over Trump, wat die dronken botoxheks, de schoonmoeder van "journalist" Vos, die liever de Amerikanen laat creperen dan een een deal maakt, voorzitter van het Huis, Nancy Pelosi, doet dat getuigt wel van van diepe gevoelens voor democratie en rechtsstaat?

Wel ff een vraagje aan alle klagers over Trump, wat die dronken botoxheks, de schoonmoeder van "journalist" Vos, die liever de Amerikanen laat creperen dan een een deal maakt, voorzitter van het Huis, Nancy Pelosi, doet dat getuigt wel van van diepe gevoelens voor democratie en rechtsstaat?
Waarschijnlijk niet, dat hele land zit vol met debielen die nog eens oververtegenwoordigd zijn in de politiek.

Zei Biden nou: you're fired !

Ik zat te kijken naar de telling en toen gebeurde dit:
Screenshot_20201104-152055_Chrome.jpg

Er kwamen opeens 138k stemmen binnen, allemaal voor Biden. Ik ben niet de enige blijkbaar die het opviel. Wat is de kans dat alle 138k stemmen op dezelfde persoon zijn?

Dat doen ze toch wel, en nog veel langer dan "4 more years", dat zullen "4 more decades" worden.

Laat jij je nou ook al meeslepen in de polarisatie?

Er kwamen opeens 138k stemmen binnen, allemaal voor Biden. Ik ben niet de enige blijkbaar die het opviel. Wat is de kans dat alle 138k stemmen op dezelfde persoon zijn?
Was ergens een typfout met extra 0 in een van de counties 150k ipv 15k voor Biden.

Lees ook eea over staten waar 90-100% of zelfs meer turnout zou zijn geweest.

Hoe weet jij hoe ze tellen? Stapeltje trump, stapeltje biden. Second check en dan de stapel tellen. Dan krijg je zoiets. Daarnaast zijn foutjes mogelijk en die worden ook weer gecorrigeerd.

Je kunt alles verdacht maken natuurlijk. Het is te verwachten dat trump een heel slecht verliezer gaat zijn.

Ben benieuwd of dit echte derde wereld toestanden gaat opleveren. Tribalisme viert wel hoogtij zeg.

Dit klinkt trouwens misschien als bullshit, maar ik zat het live te kijken op CNN en zat op m'n laptop op verschillende websites de telling bij te houden per staat. Ik hield de stemmen bij in kladblok om de stijging per kanditaat per staat te volgen. Trump stond er heel goed voor in Wisconsin en Michigan. Gedurende 5 uur kwamen er bijna geen stemmen binnen (circa 10:00 nederlandse tijd). En toen opeens bam, 138k stemmen erbij. Allemaal voor Biden, nul voor Trump.

Niet dat ik een slechte verliezer ben, maar hier klopt iets niet. Als ik het niet met mijn eigen ogen zou hebben gezien zou ik het waarschijnlijk niet geloven.

Maar misschien klopt het wel, wie weet. Niks mis mee om het te controleren en na te tellen. Als iets mogelijk lijkt op fraude moet je kijken of dat daadwerkelijk ook zo is, anders blijven dit soort dingen lang naslepen.

Terug
Naar boven