Sterling
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 2.650
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 87kg
Zeuren zullen ze toch wel doen.Dus mogen de democraten nog vele jaren zeuren over de aanstelling van A.C. Barett?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zeuren zullen ze toch wel doen.Dus mogen de democraten nog vele jaren zeuren over de aanstelling van A.C. Barett?
Michigan was aan Trumps kan maar nu terug een verschil (0.6%), die zorgt dan wel dat Biden wint.De uitslagen in Michigan, Pennsylvania, Nevada, Wisconsin, Georgia en North Carolina zullen bepalen wie de volgende president van de Verenigde Staten wordt. En de voorlopige resultaten voorspellen weinig goeds voor Joe Biden
Michigan was aan Trumps kan maar nu terug een verschil (0.6%), die zorgt dan wel dat Biden wint.
Dat doen ze toch wel, en nog veel langer dan "4 more years", dat zullen "4 more decades" worden.Dus mogen de democraten nog vele jaren zeuren over de aanstelling van A.C. Barett?
Waarschijnlijk niet, dat hele land zit vol met debielen die nog eens oververtegenwoordigd zijn in de politiek.Wel ff een vraagje aan alle klagers over Trump, wat die dronken botoxheks, de schoonmoeder van "journalist" Vos, die liever de Amerikanen laat creperen dan een een deal maakt, voorzitter van het Huis, Nancy Pelosi, doet dat getuigt wel van van diepe gevoelens voor democratie en rechtsstaat?
Beetje zoals in belgië dan.Waarschijnlijk niet, dat hele land zit vol met debielen die nog eens oververtegenwoordigd zijn in de politiek.
Laat jij je nou ook al meeslepen in de polarisatie?Dat doen ze toch wel, en nog veel langer dan "4 more years", dat zullen "4 more decades" worden.
![]()
Conservative women like Amy Coney Barrett are held to a different standard
Now the mainstream media has set its sights on Judge Amy Coney Barrett and, in case you haven’t been paying attention, the left decides which women are worthy of America’s respect in 20…www.bostonherald.com
Wel ff een vraagje aan alle klagers over Trump, wat die dronken botoxheks, de schoonmoeder van "journalist" Vos, die liever de Amerikanen laat creperen dan een een deal maakt, voorzitter van het Huis, Nancy Pelosi, doet dat getuigt wel van van diepe gevoelens voor democratie en rechtsstaat?
![]()
Pelosi: Amy Coney Barrett ‘an illegitimate Supreme Court justice’
House Speaker Nancy Pelosi (D-Calif.) called Amy Coney Barrett “an illegitimate Supreme Court justice” during an Election Day news conference on Tuesday, just one week after Barrett was confi…thehill.com
Was ergens een typfout met extra 0 in een van de counties 150k ipv 15k voor Biden.Ik zat te kijken naar de telling en toen gebeurde dit:
![]()
Er kwamen opeens 138k stemmen binnen, allemaal voor Biden. Ik ben niet de enige blijkbaar die het opviel. Wat is de kans dat alle 138k stemmen op dezelfde persoon zijn?
Hoe weet jij hoe ze tellen? Stapeltje trump, stapeltje biden. Second check en dan de stapel tellen. Dan krijg je zoiets. Daarnaast zijn foutjes mogelijk en die worden ook weer gecorrigeerd.Ik zat te kijken naar de telling en toen gebeurde dit:
![]()
Er kwamen opeens 138k stemmen binnen, allemaal voor Biden. Ik ben niet de enige blijkbaar die het opviel. Wat is de kans dat alle 138k stemmen op dezelfde persoon zijn?
Dit klinkt trouwens misschien als bullshit, maar ik zat het live te kijken op CNN en zat op m'n laptop op verschillende websites de telling bij te houden per staat. Ik hield de stemmen bij in kladblok om de stijging per kanditaat per staat te volgen. Trump stond er heel goed voor in Wisconsin en Michigan. Gedurende 5 uur kwamen er bijna geen stemmen binnen (circa 10:00 nederlandse tijd). En toen opeens bam, 138k stemmen erbij. Allemaal voor Biden, nul voor Trump.Ik zat te kijken naar de telling en toen gebeurde dit:
![]()
15000 van de 15000 voor 1 kandidaat is ook statistisch vrijwel niet mogelijk.Was ergens een typfout met extra 0 in een van de counties 150k ipv 15k voor Biden.
Lees ook eea over staten waar 90-100% of zelfs meer turnout zou zijn geweest.
Nee, maar een rechter kan zich niet mengen in het debat en zich verdedigen tegen dit soort achterbakse smerige aanvallen.Laat jij je nou ook al meeslepen in de polarisatie?
De stemmen kwamen van 1 county. Lijkt mij heel onwaarschijnlijk.Hoe weet jij hoe ze tellen? Stapeltje trump, stapeltje biden. Second check en dan de stapel tellen. Dan krijg je zoiets.
Ze tellen stemmen toch niet 1 voor 1.15000 van de 15000 voor 1 kandidaat is ook statistisch vrijwel niet mogelijk.
De stemmen komen binnen per county, niet per kandidaat. Ik heb het de hele nacht gevolgd, van begin tot een uurtje of 15:00. Dit is de enige keer dat ik dit heb gezien.