MuscleMeat

Verenigde Staten

Dat zal de beslissende factor worden. Zo niet, dan wordt het Biden. Zo wel, dan wordt het spannend.

Ze weten er wel een show van te maken iig.
Klopt. Always trouble in America.

in Pennsylvania loopt Biden uit. Op andere plekken ook. Waar trump wat terugkomt is het te traag om Biden nog bij te halen. GA wordt spannend maar waarschijnlijk niet beslissend.

Kan wel genieten van alle jankende trump adepten nu. Ben ook we benieuwd welke lijken er nog uit de kat komen vallen mbt trump. Hij verzet zich niet voor niets zo hard.

Zelf denk ik dat de USA met of zonder Trump of Biden een flink probleem heeft.

Er komt vast een moment in de toekomst dat "we" met weemoed terugdenken aan Trump. Ik heb het weleens met Bush gehad. Was toen meer voor Gore maar toen die jaren weg was keek ik weleens dingen terug en moest ik om 'm lachen.

Mooi dat het een grote show is, daarom kijken we ook. Ook een beetje de reden dat ik hoopte dat Trump zou winnen, 4 jaar show erbij. Verder een ver van ons bed show, hoop ik....

De DBB deskundigheid in optima forma.

1604690685644.png

:trollface: :trollface: :trollface: :trollface:

Mooi dat het een grote show is, daarom kijken we ook. Ook een beetje de reden dat ik hoopte dat Trump zou winnen, 4 jaar show erbij. Verder een ver van ons bed show, hoop ik....

Als je ziet hoe BLM binnen no time overwaaide naar Europa, dan zal 4 jaar communistisch bewind in Amerika ook zeker zijn invloed hebben op Europa en al helemaal zo’n Amerikaans kontlikkerland zoals NL

De DBB deskundigheid in optima forma.

1604690685644.png

:trollface: :trollface: :trollface: :trollface:
In ieder geval dichterbij dan alle betaalde deskundigen die voorspelden:
1. een landslide voor Biden;
2. een enorme winst in het Huis; en,
3. het winnen van de Senaat.

Het uitblijven van deze drie, met name de laatste twee komt vooral door de Democraten zelf met hun CRT, "defund the police", "peaceful protests" en de extremisten in hun eigen gelederen.

Het wordt helemaal hilarisch als team Trump daadwerkelijk met bewijs komt en er een heleboel alsnog kantelt. Vooralsnog kan je alleen maar zeggen dat de zoon nog gekker is dan de vader.

Hier staan ook een aantal links naar mogelijk frauduleuze zaakjes.

Wat is echt, wat is nep? Who knows.

Als er geen bewijs is van fraude is dit gelukkig zo voorbij, net zoals de Russian collusion bij de vorige verkiezingen. Dat gedoe heeft ook maar een paar weken geduurd.

Armoede, opioids, gebrek aan betaalbaar en goed onderwijs, gezondheidszorg. En de tweedeling waarin een relatief klein groepje erg veel bezit, een steeds groter Deel van de rest te maken krijgt met bovenstaande.
Bedoelde je dat daar een enkel uniform probleem achter zit?

Bedoelde je dat daar een enkel uniform probleem achter zit?
Nee, zo simpel is het nooit natuurlijk. Heb ook niet direct en oplossing. Maar de usa zou terug moeten kijken naar waarom het zo succesvol was in de haren 70. Een groeiende en rijker wordende middenklasse, meritocratie. En geen superklein groepje ‘untouchables’.

Reaganism/Thatcherism doen nog steeds zijn schade. Ik geloof dat je de middenklasse groot moet maken en een basis aan zorg, onderwijs, veiligheid wilt hebben. Echte kansen om er wat van te maken. Wij zijn hier soms wat te soft, maar working poor zoals daar is echt schrijnend.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven