- Waardering
- 21.437
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Automatisch omdat verschil kleiner is dan 1%?
Pennsylvania als verschil kleiner is dan 0,5%. Ben benieuwd.
Ja we zullen zien, dat is hoe de democratie werkt daar. Gaat automatisch binnen een bepaalde marge. Is ook beter dan dat er een heel circus aan te pas moet komen en Donald er een show van kan maken, dat het door hem komt en hij de grootste hertelling uit de geschiedenis van Amerika op zijn naam heeft enz enz.Volgens mij zat GA op één (paar) honderdste(n) procent(en), dan kan dat best de moeite zijn.
Nou dit geld heb ik al wel afgeschrevenSommige mensen vieren feest, anderen zijn kwaad of whatever.
Maarrehh, ze zijn nog steeds bezig met tellen. Niet de huid verkopen voordat de beer geschoten is.
Met het minimale verschil wat het nu is, kan het echt nog alle kanten op aangezien ze ook nog gaan hertellen.
Zag dat mijn grote vriend het Impeachment-topic al gesloten had. Denk dat hij dat de komende maanden wel nodig gaat hebben.Sommige mensen vieren feest, anderen zijn kwaad of whatever.
Maarrehh, ze zijn nog steeds bezig met tellen. Niet de huid verkopen voordat de beer geschoten is.
Met het minimale verschil wat het nu is, kan het echt nog alle kanten op aangezien ze ook nog gaan hertellen.
Die heb ik ook nog open staan.
Zou wel mooi zijn.Zag dat mijn grote vriend het Impeachment-topic al gesloten had. Denk dat hij dat de komende maanden wel nodig gaat hebben.
Ze houden van entertainment die Amerikanen. Denk dat Biden gaat winnen maar het is close. Dus laat ze lekker alle stemmen tellen en dan horen we het wel. Geloof niet dat er echt grote onregelmatigheden zijn bij deze verkiezingen.De media die Trump een paar dagen geleden nog veroordeelde omdat hij claimde te hebben gewonnen. "Het is pas over als alle stemmen zijn geteld".
Diezelfde media callen nu Biden, terwijl nog niet alle stemmen zijn geteld. Het is gewoon 1 grote shitstorm. Ik kijk er voor nu ook niet meer naar. Heeft helemaal geen nut. Afwachten tot de stemmen zijn geteld, afwachten wat er wordt gedaan qua hertellingen e.d.
Het enige dat je nu ziet is dat iedereen in het rond schreeuwt. Ongeacht wie er wint, dat land is zo gepolariseerd, dat gaat echt niet meer goed komen de aankomende 4 jaar.
Dat zal de beslissende factor worden. Zo niet, dan wordt het Biden. Zo wel, dan wordt het spannend.Geloof niet dat er echt grote onregelmatigheden zijn bij deze verkiezingen.