XXL Nutrition

Verenigde Staten

Automatisch omdat verschil kleiner is dan 1%?
Pennsylvania als verschil kleiner is dan 0,5%. Ben benieuwd.

Volgens mij zat GA op één (paar) honderdste(n) procent(en), dan kan dat best de moeite zijn.
Ja we zullen zien, dat is hoe de democratie werkt daar. Gaat automatisch binnen een bepaalde marge. Is ook beter dan dat er een heel circus aan te pas moet komen en Donald er een show van kan maken, dat het door hem komt en hij de grootste hertelling uit de geschiedenis van Amerika op zijn naam heeft enz enz.

Vooralsnog:
Screenshot_20201106-173128_Twitter.jpg

Wel benieuwd als hem iets overkomt wat USA dan krijgt met Harris. Trump heeft btw tweemaal gedoneerd aan haar campagne, in 2011 en 2013. Is nu natuurlijk vreselijk volgens Don.

Heb alvast medelijden met tolken van wereldleiders waar Biden mee gaat overleggen.

• Like
Waarderingen: BB_
Sommige mensen vieren feest, anderen zijn kwaad of whatever.

Maarrehh, ze zijn nog steeds bezig met tellen. Niet de huid verkopen voordat de beer geschoten is.

Met het minimale verschil wat het nu is, kan het echt nog alle kanten op aangezien ze ook nog gaan hertellen.

Maarrehh, ze zijn nog steeds bezig met tellen. Niet de huid verkopen voordat de beer geschoten is.

Met het minimale verschil wat het nu is, kan het echt nog alle kanten op aangezien ze ook nog gaan hertellen.
Nou dit geld heb ik al wel afgeschreven

1C7569EC-1722-46B3-B61E-FD1E1563DA7F.jpeg

North-Carolina, gaat naar Trump.
Arizona lijkt te gaan flippen.
Georgia scheelt slechts een paar honderd stemmen.

Pensylvania komt ook een hertelling.
Wisconsin ook.

Of je nou wilt dat Trump wint of dat Biden wint, er kan nog van alles gebeuren.

Zag dat mijn grote vriend het Impeachment-topic al gesloten had. Denk dat hij dat de komende maanden wel nodig gaat hebben.

Zag dat mijn grote vriend het Impeachment-topic al gesloten had. Denk dat hij dat de komende maanden wel nodig gaat hebben.
Zou wel mooi zijn.

Ik zie het echt nog gebeuren dat een groot deel van die mailballots afgekeurd gaan worden (terecht of onterecht) en dat Trump dan alsnog wint.

Het zou een stunt zijn die zijn weerga niet kent, alsmede de daarop volgende shitstorm. Maar ik zou het niet uitsluiten, het blijft immers Trump.

Ook bekend als het moment dat Trump besloot president te worden.

Ze hadden deze en die waar Obama zegt dat hij als slechtste president iig de boeken ingaat als president en een heleboel comedians die er grappig over deden dat hij mee zou doen en Ann Counter die bij Bill Maier werd uitgelachen achter elkaar gezet bij GS.

Zeg wat je wilt, Trump heeft als laatste gelachen.

Laatst bewerkt:
De media die Trump een paar dagen geleden nog veroordeelde omdat hij claimde te hebben gewonnen. "Het is pas over als alle stemmen zijn geteld".

Diezelfde media callen nu Biden, terwijl nog niet alle stemmen zijn geteld. Het is gewoon 1 grote shitstorm. Ik kijk er voor nu ook niet meer naar. Heeft helemaal geen nut. Afwachten tot de stemmen zijn geteld, afwachten wat er wordt gedaan qua hertellingen e.d.

Het enige dat je nu ziet is dat iedereen in het rond schreeuwt. Ongeacht wie er wint, dat land is zo gepolariseerd, dat gaat echt niet meer goed komen de aankomende 4 jaar.

Enige wat de media doet is De Donald zwart praten 😂

De media die Trump een paar dagen geleden nog veroordeelde omdat hij claimde te hebben gewonnen. "Het is pas over als alle stemmen zijn geteld".

Diezelfde media callen nu Biden, terwijl nog niet alle stemmen zijn geteld. Het is gewoon 1 grote shitstorm. Ik kijk er voor nu ook niet meer naar. Heeft helemaal geen nut. Afwachten tot de stemmen zijn geteld, afwachten wat er wordt gedaan qua hertellingen e.d.

Het enige dat je nu ziet is dat iedereen in het rond schreeuwt. Ongeacht wie er wint, dat land is zo gepolariseerd, dat gaat echt niet meer goed komen de aankomende 4 jaar.
Ze houden van entertainment die Amerikanen. Denk dat Biden gaat winnen maar het is close. Dus laat ze lekker alle stemmen tellen en dan horen we het wel. Geloof niet dat er echt grote onregelmatigheden zijn bij deze verkiezingen.

Op sommige plekken gaat nog wel duidelijk worden of Trump Biden nog kan inhalen, well see.

Terug
Naar boven