Fitness Seller

Verenigde Staten

This is the president speaking, the elections were totally rigged.
OK but isn't that, like, your responsibility? Being the president of the country and all that

En janken over die mail-in ballots die allemaal naar Biden gaan. Vriend, misschien omdat je tegen al je followers hebt gezegd dat ze niet via de post moeten gaan stemmen?

OK but isn't that, like, your responsibility? Being the president of the country and all that

En janken over die mail-in ballots die allemaal naar Biden gaan. Vriend, misschien omdat je tegen al je followers hebt gezegd dat ze niet via de post moeten gaan stemmen?
Het zou me niet verbazen als zijn juridisch team ergens een kleine maas heeft gevonden waardoor (een deel van de) poststemmen ongeldig zal zijn. Is tenslotte voor het eerst dat het op zo'n grote schaal gebeurt.
Wat ook de uitslag zal zijn, de strijd begint dan pas echt.

#banillegalvotes

Biden kan nog uitkomen op 306 kiesmannen. Doet me ergens aan denken.

20201106_125357.jpg

Toen waren er aan superlatieven geen gebrek bij de Dukjes van het open riool, om hier duiding aan te geven. Vond het zelf overigens toentertijd ook prachtig. Mocht Biden hetzelfde bereiken ben ik toch benieuwd.

Wat was dat genieten in 2016. We hadden The Donald toen zelfs nog op dbb! ;)

Het zal even wennen worden. Zelfs James Bond zal niet meer zijn wat het geweest is :roflol:

Het zal even wennen worden. Zelfs James Bond zal niet meer zijn wat het geweest is :roflol:

Ik snap dit nooit zo goed. Waarom zou je een klassiek personage om moeten vormen naar 2020? Verzin zelf gewoon een goed verhaal wat jonge meiden trekt.

• Topic Starter Topic Starter
  • #11.347
Sean Connery draait zich nu al om in zijn graf.

Nee juist niet? Federal government heeft toch niks te zeggen over hoe staten hun polls organiseren?

• Topic Starter Topic Starter
  • #11.353
Sean Connery draait zich nu al om in zijn graf.
Er zijn al een paar pogingen geweest. Ocean's Eight, Ghostbusters... Ze maakten er winst op, maar kwalitatief gezien was het shiiiiit. Mensen zullen niet blijven happen. Een vrouwelijke 007 is absurd. Wat heeft dat nog te maken met de werken van Ian Fleming?

Waarom probeert hij dat nu met al zijn juristen dan wel?
Zijn dat niet lokale rechtzaken of de regels van die staat wel gevolgd worden? Of wat ze geprobeerd hebben om die aan te passen en in dem staten allemaal afgewezen werd? Feds kunnen niets voor ze bepalen.

Wat vinden jullie van Yernaz?

Voor zover ik begrijp speelt zij niet JB, hoogstens degene met zijn nummer. Bovendien is Bond, tabak (Pierce Brosnan: smoking will kill you) en alcohol al verandert en de vrouwenrollen in de film ook.

Vooralsnog wat dat niet geforceerd woke, dat is de snelste manier om de franchise om het zeep te helpen.

Wat voor kneuzen hebben trouwens third party gestemd?

1604523780141.jpg

Dit is idd lachwekkend. Roept al tijden op om NIET te gaan stemmen per post, iets dat Biden juist WEL heeft gedaan i.v.m. corona- en nu doen alsof het een volslagen verrassing is (en verdacht) dat Biden meer stemmen heeft per post.

Als Trump zich waardig had gedragen, classy, en had afgewacht tot alle stemmen waren geteld.. Had hij een show kunnen geven en roepen hoeveel stemmen hij wel niet meer had als Obama in '08 enzovoorts. En hij had best goede papieren om nog te kunnen winnen, tot een bepaalde tijd. Zonder corona had Biden wellicht niet gewonnen.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven