XXL Nutrition

Verenigde Staten

Even los van de hertellingen en audits en dergelijke, is er nu ergens al hard bewijs - dat ook stand zou kunnen houden in een rechtbank - dat er op aanzienlijke schaal gefraudeerd is en zo ja, welk bewijs is dat dan? Dus ik bedoel niet een filmpje van iemand die een post it weggooit of iets dergelijks, maar echt keihard bewijs. Of is dat er nu niet omdat waarnemers niet dichtbij genoeg mochten komen, ramen werden afgeplakt en dergelijke?

Misschien heb ik het gemist en is het al langsgekomen hier, ben er gewoon benieuwd naar.

Daarom heb je tegenwoordig meerdere bronnen nodig als je ergens echt meer over wilt weten.
Laat ik voorop stellen dat het als Nederlander sowieso moeilijk is om je in de situatie daar te verplaatsen. Totaal ander politiek systeem, totaal andere normen en waarden en bovenal veel grotere onderlinge verschillen. De hype om republikeinen weg te zetten als cowboys en idioten kennen we ook al decennia, denk aan Reagan en GW Bush.
Lijkt sowieso soms wel of mensen extreem snel vergeten.
Ja. Ik heb beperkt tijd mij te verdiepen en actualiteiten te volgen, dus neem genoegen met wat in Nederland als kwaliteitskrant te boek staat en de NPO (nieuwsuur, OP1, journaal, WNL, Buitenhof). Helaas krijg ik daardoor een wat eenzijdig beeld. Men zou m.i. meer aandacht moeten geven aan inhoudelijk debat en genuanceerde visies van beide partijen. De helft van de beelden in de media zijn enkel emotiegedreven en elkaar geen daglicht gunnen en zwartmaken. In de krant lees is overigens wel wat goede artikelen, maar bijna altijd in het nadeel van Trump.

Even los van de hertellingen en audits en dergelijke, is er nu ergens al hard bewijs - dat ook stand zou kunnen houden in een rechtbank - dat er op aanzienlijke schaal gefraudeerd is en zo ja, welk bewijs is dat dan? Dus ik bedoel niet een filmpje van iemand die een post it weggooit of iets dergelijks, maar echt keihard bewijs. Of is dat er nu niet omdat waarnemers niet dichtbij genoeg mochten komen, ramen werden afgeplakt en dergelijke?

Misschien heb ik het gemist en is het al langsgekomen hier, ben er gewoon benieuwd naar.
Zit er ook op te wachten. Zodra ik wat substantieels zie zal ik het hier zeker delen. :o

Hier zit ik dus ook al de hele tijd op te wachten, laat het nu eens zien!

Volgens mij luister en kijk je te veel materiaal uit het kamp van Trump. Ook die zijn goed in framen. Zag ook zo’n stukje van tucker gisteren, die deed dat heel subtiel. Klinkt reuze logisch en rationeel maar intussen schetst hij er een heel plaatje omheen. Een waarin de Dens uiteraard frauderende communisten zijn en dat in de Flip states alles door de dnp gemanipuleerd is. Don’t buy it. Zelfs fox geeft al een soort van toe dat er wss niet genoeg gevonden gaat worden wat de uitslag zal beïnvloeden.

Overigens uitstekend om alles goed te controleren. Daar kan niemand het mee oneens zijn.
1. Russia-gate, daar hebben we alle andere zenders tot in den treure over moeten horen.
2. De grote baas van Fox heeft in principe zijn handen van Trump afgetrokken.
3. Dat FoxNews de meest objectieve zender is wil niet zeggen dat ze niet in beginsel een meer conservatief en/of Trumppubliek bedienen.
4. Het gedrag van Trump is schandalig of er nu wel of geen fraude is.

Laatst bewerkt:
Hoe het tellen stopt en voortging heeft iedereen in de hele wereld live mee kunnen kijken. Zelfs live op CNN kunnen zien hoe Biden plots vanaf 119k stemmen achterstand de winst in wat was het WI of MI nam, Chris Cuomo wist ook niet wat hem overkwam.
Zou dit ook bewust gedaan kunnen zijn om deze stemmen frauduleus te laten lijken?

Klopt het eigenlijk wel dat Fox nu ineens zo enorm Trump-kritisch is? De nieuwsdesk misschien een beetje (ongetwijfeld aangezwengeld door Murdoch) maar volgens mij zijn de meeste politiek commentatoren toch nog gewoon op de hand van Trump

Men zou m.i. meer aandacht moeten geven aan inhoudelijk debat en genuanceerde visies van beide partijen.
Ik denk niet dat daar beelden van zijn ;)
Daar is imo Trump ook schuldig aan door al een hele tijd te beweren dat hij alleen kan verliezen als er fraude wordt gepleegd.
Anderzijds hebben we tot zo'n jaar geleden een onderzoek naar Trump gehad omdat hij de verkiezingen absoluut niet had kunnen winnen zonder Russische inmenging.

Eigen waarneming en wat ik erover gelezen, gehoord en gezien heb.
Klopt het eigenlijk wel dat Fox nu ineens zo enorm Trump-kritisch is? De nieuwsdesk misschien een beetje (ongetwijfeld aangezwengeld door Murdoch) maar volgens mij zijn de meeste politiek commentatoren toch nog gewoon op de hand van Trump
Ik ben ook wel benieuwd naar hoe dit zich ontwikkeld.

Voor die commentatoren kan ook gelden dat ze zich in het verleden zo hebben uitgesproken dat het wat meer tijd nodig heeft om niet heel erg op te vallen.

Overigens heb ik ook in het verleden Tucker kritisch horen zijn op Trump, maar hoe uniek hij daarin is weet ik niet.

3. Dat FoxNews de meest objectieve zender is wil niet zeggen dat ze in beginsel een meer conservatief en/of Trumppubliek bedienen.

Ik moet er wel bij vermelden dat als ik zeg FoxNews dat ik het dan vrijwel uitsluitend over Tucker Carlson heb, daar ben ik een beetje mee bekend, de rest niet of nauwelijks en vind ik vaak verschrikkelijk.

Tucker Carlson is meer mening dan nieuws, maar bij andere zenders is het jarenlang alleen maar Trump-bashen geweest.

Nu vind ik mezelf uiteraard bij uitstek geschikt om dit objectief te beoordelen.

Ik ben benieuwd of ze de verkiezingsuitslag ook statisch gaan bekijken.

1605202937163.png

Terug
Naar boven