Fitness Seller

Verenigde Staten

Voor alle Belgen trouwens die zeggen dat Amerikanen achterlijk zijn omdat ze alleen konden kiezen tussen Trump en Biden

b*ch please, dit is jullie minister voor volksgezondheid:
Maggie_De_Block_2016.jpg

Heeft Greenpeace inmiddels niet al meerdere keren geklaagd of jullie haar weer terug de zee in willen duwen?

Voor alle Belgen trouwens die zeggen dat Amerikanen achterlijk zijn omdat ze alleen konden kiezen tussen Trump en Biden

Maggie_De_Block_2016.jpg

Heeft Greenpeace inmiddels niet al meerdere keren geklaagd of jullie haar weer terug de zee in willen duwen?
Als baby in een ketel met tovervet gevallen.

Maggie_De_Block_2016.jpg

Mmmmmm lekker.

Maggie_De_Block_2016.jpg

Leave Jabba alone! :treuren:

Audit zou mooi zijn als ze dan het bevolkingsregister checken. Dat zou zeker helpen vertrouwen te bouwen.

Bedankt voor je uiteenzetting.:thumbs: Mijn visie is inderdaad gebaseerd op wat ik in de (Nederlandse) media/msm hoor. Ik had graag wat meer tijd gehad mij er meer in te verdiepen.
Laat ik voorop stellen dat het als Nederlander sowieso moeilijk is om je in de situatie daar te verplaatsen. Totaal ander politiek systeem, totaal andere normen en waarden en bovenal veel grotere onderlinge verschillen. De hype om republikeinen weg te zetten als cowboys en idioten kennen we ook al decennia, denk aan Reagan en GW Bush.
Lijkt sowieso soms wel of mensen extreem snel vergeten.

• Like
Waarderingen: BB_
En als uit Georgia blijkt dat er flink gesjoemeld is dan is dat meteen een aanleiding om alle (battlegrounds) states te hertellen/auditten.
PA audit was ook al aangevraagd en daar zou het helemaal een zooitje zijn.

Ik ga wel keihard lachen als er iets significants gevonden wordt met zo'n audit.

PA audit was ook al aangevraagd en daar zou het helemaal een zooitje zijn.

Ik ga wel keihard lachen als er iets significants gevonden wordt met zo'n audit.
Als het zo is, dan moeten ze dat fixen. Wel grappig dat er alleen gekeken en gepraat wordt over fraude in nadeel van Trump. Andersom zou ik dan ook de battleground states herteld willen zien worden waar hij net heeft gewonnen. Dat zou alleen maar fair zijn toch?

Op zijn minst is deze tactiek er een van ‘waar rook is is vuur’. Let maar op. Zelfs als er niets gevonden wordt blijft dit gezeik doorgaan.

Ben benieuwd welke lijken over Trump en Barr straks nog uit de kast komen vallen. En hoe lang ze de bak in gaan.

Als het zo is, dan moeten ze dat fixen. Wel grappig dat er alleen gekeken en gepraat wordt over fraude in nadeel van Trump. Andersom zou ik dan ook de battleground states herteld willen zien worden waar hij net heeft gewonnen. Dat zou alleen maar fair zijn toch?
Recount moet aangevraagd worden toch? Denk dat de Dems het daarmee vrij lastig krijgen, aangezien ze tegen iedereen die het maar wil horen, vertellen dat de verkiezingen echt extreem betrouwbaar verlopen zijn.

Op zijn minst is deze tactiek er een van ‘waar rook is is vuur’. Let maar op. Zelfs als er niets gevonden wordt blijft dit gezeik doorgaan.

Ben benieuwd welke lijken over Trump en Barr straks nog uit de kast komen vallen. En hoe lang ze de bak in gaan.
Van mij part auditen ze alle staten. Heeft alleen weinig nut in al die staten waar wel voter IDs worden gecheckt tegen het bevolkingsregister, waar beide partijen wel elkaars werken konden overzien, waar geen tal van glitches optreden die toevallig de staat steeds naar dezelfde kandidaat flippen, waar geen rechters op het laatste moment nog het stemproces hebben veranderd, die er niet het moment dat Trump voor staat plots stoppen met tellen en er vervolgens dagen over doen om vooruit te komen met alleen maar ballots voor Biden, waar geen harddrives met de stemgegevens tijdens de overdracht kwijt zijn geraakt, and so on and so on allemaal toevallig in voordeel van 1 en dezelfde kandidaat.

Van mij part auditen ze alle staten. Heeft alleen weinig nut in al die staten waar wel voter IDs worden gecheckt tegen het bevolkingsregister, waar beide partijen wel elkaars werken konden overzien, waar geen tal van glitches optreden die toevallig de staat steeds naar dezelfde kandidaat flippen, waar geen rechters op het laatste moment nog het stemproces hebben veranderd, die er niet het moment dat Trump voor staat plots stoppen met tellen en er vervolgens dagen over doen om vooruit te komen met alleen maar ballots voor Biden, waar geen harddrives met de stemgegevens tijdens de overdracht kwijt zijn geraakt, and so on and so on allemaal toevallig in voordeel van 1 en dezelfde kandidaat.
Volgens mij luister en kijk je te veel materiaal uit het kamp van Trump. Ook die zijn goed in framen. Zag ook zo’n stukje van tucker gisteren, die deed dat heel subtiel. Klinkt reuze logisch en rationeel maar intussen schetst hij er een heel plaatje omheen. Een waarin de Dens uiteraard frauderende communisten zijn en dat in de Flip states alles door de dnp gemanipuleerd is. Don’t buy it. Zelfs fox geeft al een soort van toe dat er wss niet genoeg gevonden gaat worden wat de uitslag zal beïnvloeden.

Overigens uitstekend om alles goed te controleren. Daar kan niemand het mee oneens zijn.

Volgens mij luister en kijk je te veel materiaal uit het kamp van Trump. Ook die zijn goed in framen. Zag ook zo’n stukje van tucker gisteren, die deed dat heel subtiel. Klinkt reuze logisch en rationeel maar intussen schetst hij er een heel plaatje omheen. Een waarin de Dens uiteraard frauderende communisten zijn en dat in de Flip states alles door de dnp gemanipuleerd is. Don’t buy it. Zelfs fox geeft al een soort van toe dat er wss niet genoeg gevonden gaat worden wat de uitslag zal beïnvloeden.

Overigens uitstekend om alles goed te controleren. Daar kan niemand het mee oneens zijn.
Dikke middelvinger ik volg niemand blind. Ik neem wat team Trump deelt zeker niet zomaar aan, en er wordt nu nogal veel misleidend fake materiaal gedeeld dat ik graag zou geloven. Maar geen van die punten die ik noemde komt enkelzijdig van een Trump gelieerde bron. Ik hou het bij wat jij officiele bronnen noemt of wat ik zelf heb kunnen zien. Ben wel benieuwd wat Tucker heeft gecheckt over die issues die hij op z'n show heeft genoemd, met name het stemmen door overleden mensen, hij zei expliciet dat eerst te hebben nagetrokken. Ik kan daar echter geen bevestiging van vinden. Zou wat zijn als hij daarover liegt. Zelfs zijn werk neem ik niet zomaar aan.

• Voter IDs checken verschilt gewoon by law per staat. Alleen al hierom is het een apenproces in staten waar dat niet hoeft.
  • Als het observeren van beide kanten werd tegengewerkt had de andere partij daar inmiddels ook wel over moeten klagen.
  • Glitches zijn gewoon door de officials zelf gemeld en bevestigd.
  • Rechters hebben een paar maanden geleden nog beslissingen moeten nemen voor het toestaan van totale stemming middels mail in ballots en hoe er deadlines op die telling van toepassing zijn. Is gewoon public record, uitspraken op overheidswebsites na te lezen.
  • Hoe het tellen stopt en voortging heeft iedereen in de hele wereld live mee kunnen kijken. Zelfs live op CNN kunnen zien hoe Biden plots vanaf 119k stemmen achterstand de winst in wat was het WI of MI nam, Chris Cuomo wist ook niet wat hem overkwam.

Of er fraude mee is gepleegd en die aangetoond kan worden is een tweede. Dan nog een derde of dat genoeg is om het resultaat te beïnvloeden. Mijn punt was dat het wel duidelijk is in welke staten er meer reden is om audits te doen.

Trouwens ben ik er zelf het meest van overtuigd dat er wordt gefraudeerd simpelweg door te zien wat voor figuren het tellen doen in PA. Zou ze nog niet toevertrouwen de winkelwagentjes hier schoon te maken, die ben je dan zeker kwijt.

• Like
Waarderingen: BB_
Terug
Naar boven