- Waardering
- 3.522
Als hij deze verkiezingen verliest is het wel mooi jouw schuld!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als hij deze verkiezingen verliest is het wel mooi jouw schuld!
Lekker polariserend weer, dus je bent of een wetenschapsontkennende, complottheorieaanhangende, facistische, racistische blanke man of een BLM activist. Typisch iets voor een Trumpiaan.Heb je de beelden van de BLM-aanhangers in de restaurants de afgelopen maanden gemist of zo?
Ik wilde het wel anoniem doen, dus ik het het gedaan vanaf een Russische bankrekening.Moet ik dat opvatten als een nee? Als je van mening bent dat de verkiezingen niet eerlijk zijn verlopen en Trump de verkiezingen heeft gewonnen dan heeft hij alle steun nodig lijkt me. Laat je hem nu in de steek?

Komop manJe laat eigenlijk hiermee gelijk zien dat je vooral een spreekbuis bent van de media. Hij heeft er zelf een mooie compilatie van gemaakt.
Dit is niet iets waarmee je per se polarisatie veroorzaakt, maar meer een verschil tussen economische inzichten. Hij heeft overigens vooral belastingen voor bedrijven verlaagt -waardoor ze meer investeren- en niet per se de loonbelasting. Tevens heeft bijvoorbeeld zijn plan met de Opportunity Zones gezorgd voor een stijging in bezit van bedrijven voor met name latino's en zwarten. Je laatste punt vind ik een bijzondere en het is niet iets wat je snel zegt als je verstand van de geschiedenis van de VS hebt.
Hij heeft slechts een deel van deze wet teruggedraaid. Wederom een economisch inzicht. Het bouwen van laag-geprijsde woningen in dure wijken en hoog-geprijsde woningen in goedkope wijken klinkt in theorie leuk, maar trekt beide wijken naar de grond. Dat hij die aanpassing er uit heeft gewerkt zal polarisatie op korte termijn juist verminderen. Het is niet voor niets dat men hier in Nederland ook alweer grotendeels gestopt is.
Obama-care was nu eenmaal een ramp. Moet ik je eraan helpen herinneren dat de gemiddelde zorgpremie met duizenden dollars per persoon per jaar is gestegen, mensen niet meer naar hun eigen arts konden, en miljoenen mensen opeens uit hun verzekeringsplan werden geschopt omdat dat verboten werd?
Daar zou je een voorbeeld van moeten geven. Tegelijkertijd kan je ook zeggen dat alles wat hij zegt 3x omgedraaid en gewogen wordt om dan te kunnen zeggen dat het olie is.
*Republikeinen durven niet meer openlijk te zeggen voor welke partij ze kiezen. Dit komt echt puur door de haat van links. Is eigenlijk begonnen met Hillary die een deel van hen deplorabels noemde waarna er een idee ontstond dat al zijn stemmers racistische blanke mannen waren. Intussen zijn het wetenschapsontkennende, complottheorieaanhangende, facistische, racistische blanke mannen. Ik begrijp wel dat je dan lekker je mond houdt.
Heb je de beelden van de BLM-aanhangers in de restaurants de afgelopen maanden gemist of zo?
Is dat dan per definitie fout?Mijn visie is inderdaad gebaseerd op wat ik in de (Nederlandse) media/msm hoor.
Nee, maar niet helemaal objectief. Ik begrijp niet waar sommigen de tijd vandaan halen zich zo goed in te lezen, tenzij dit hun vakgebied is. Wel knap en respectabel. Het zou fijn zijn als er een Nederlandstalige krant/journaal zou zijn dat vrij objectief het nieuws op hoofdlijnen binnen een uurtje per dag kan presenteren.
Werkloos dus lees de hele dag maar wat op een forum voor racistische Trump fans.Ik begrijp niet waar sommigen de tijd vandaan halen zich zo goed in te lezen
Dank u.
Geen enkele journalist is objectief, zelfs Tucker Carlson. Ik vind het alleen wel erg ver gaan tegenwoordig dat sommigen beweren wat alles wat op msm voorbijkomt pertinent onjuist is.Nee, maar niet helemaal objectief. Ik begrijp niet waar sommigen de tijd vandaan halen zich zo goed in te lezen, tenzij dit hun vakgebied is. Wel knap en respectabel. Het zou fijn zijn als er een Nederlandstalige krant/journaal zou zijn dat vrij objectief het nieuws op hoofdlijnen binnen een uurtje per dag kan presenteren.
Dat zijn alle media.
Klopt, maar de msm worden de laatste tijd steeds vaker in twijfel getrokken en allerlei alternatieve bronnen worden naar voren geschoven als brengen van de absolute waarheid.Daarom heb je tegenwoordig meerdere bronnen nodig als je ergens echt meer over wilt weten.
Die is sinds hij is ontslagen al aan het inlikken bij de andere kant.