- Waardering
- 25.458
- Lengte
- 1m83
Eventuele aanvulling: iets over zijn Nobelprijs voor de Vrede.Ik: "Omdat ie in 8 jaar tijd 7 islamitische landen heeft gebombardeerd en honderduizenden moslims heeft gedood".
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Eventuele aanvulling: iets over zijn Nobelprijs voor de Vrede.Ik: "Omdat ie in 8 jaar tijd 7 islamitische landen heeft gebombardeerd en honderduizenden moslims heeft gedood".
Ik: "Obama is mijn favoriete president."
Hij: "Echt hè, ik vond em ook geweldig. Echt een verademing vergeleken met die mafkees Trump. Waarom vond jij hem zo goed?"
Ik: "Omdat ie in 8 jaar tijd 7 islamitische landen heeft gebombardeerd en honderduizenden moslims heeft gedood".
Hij:
![]()
Wat dat betreft verwacht ik wel weer een nieuwe overzeese interventie, want de wapenlobby zal wel weer net zo machtig als voorheen worden.
IranWat dat betreft verwacht ik wel weer een nieuwe overzeese interventie, want de wapenlobby zal wel weer net zo machtig als voorheen worden.
Z'n donors en de bedrijven waar z'n adviseurs vandaan komen ook niet.
Superinteressant allemaal. Echte kwaliteits journalistiek.![]()
Whatever It Is, It’s Probably Not Hair Dye (Published 2020)
Hairdressers weigh in on Rudy Giuliani’s drip problem.www.nytimes.com
Ze hebben wel kappers uit Manhatten geïnterviewd ja!Superinteressant allemaal. Echte kwaliteits journalistiek.
Waarvan akte. Lees je het toch niet jankerd.Superinteressant allemaal. Echte kwaliteits journalistiek.

Zeker bij E B v R?![]()
Whatever It Is, It’s Probably Not Hair Dye (Published 2020)
Hairdressers weigh in on Rudy Giuliani’s drip problem.www.nytimes.com
Zag net een fragment in het nieuws dat zelfs Tucker zegt dat er geen bewijs wordt geleverd door advocaat of advocaten. Ik vind Trump echt een mafkees inmiddels, ik weet dat het tactiek is maar wees een vent en geef je verlies toe ipv dit spel. Las ook iets over een mogelijke tactiek dat Trump wil dat het parlement van de staat de kiesmannen selecteert.
Journaal geloof ik. Die post over Rudy, de andere link, heb ik niet gelezen maar via het AD gevonden dacht ik. Lijken zich daar nu druk over te maken.
Dat ze geen bewijzen levert. Toch? Zoals tot op heden zover ik het kan bijhouden vrijwel geen enkel bewijs wordt geleverd.
Wie was Bush?So true. Heel het Midden Oosten gedestabiliseerd in die 8 jaar tijd. Trump zei niet voor niets dat Obama de grondlegger van ISIS is/was. Sick, maar waar.
De wereld op zijn kop.
Dat was toch die man die 4 jaar geleden whoop ass kreeg van Trump tijdens de primaries?
Er zijn rechtszaken bezig en aanstaande, die kunnen niet worden opgestart zonder (substantieel) bewijs. Het is m.i. enorm logisch dat men niet in detail treedt want de kans is groot dat zoiets in je nadeel werkt. Denk dat het eerder een mediaspelletje is voor wat views en clicks.Dat ze geen bewijzen levert. Toch? Zoals tot op heden zover ik het kan bijhouden vrijwel geen enkel bewijs wordt geleverd.
Klopt, maar van de dingen die wel te checken zijn doet het journaille niets mee, men focust op dingen die nog niet onderbouwd zijn.Journaal geloof ik. Die post over Rudy, de andere link, heb ik niet gelezen maar via het AD gevonden dacht ik. Lijken zich daar nu druk over te maken.
Dat ze geen bewijzen levert. Toch? Zoals tot op heden zover ik het kan bijhouden vrijwel geen enkel bewijs wordt geleverd.