MuscleMeat

Verenigde Staten

Ik: "Obama is mijn favoriete president."

Hij: "Echt hè, ik vond em ook geweldig. Echt een verademing vergeleken met die mafkees Trump. Waarom vond jij hem zo goed?"

Ik: "Omdat ie in 8 jaar tijd 7 islamitische landen heeft gebombardeerd en honderduizenden moslims heeft gedood".

Hij:
1593631294161.jpg

So true. Heel het Midden Oosten gedestabiliseerd in die 8 jaar tijd. Trump zei niet voor niets dat Obama de grondlegger van ISIS is/was. Sick, maar waar.

De wereld op zijn kop.

Wat dat betreft verwacht ik wel weer een nieuwe overzeese interventie, want de wapenlobby zal wel weer net zo machtig als voorheen worden.

Trump we zullen je nooit vergeten.

Zag net een fragment in het nieuws dat zelfs Tucker zegt dat er geen bewijs wordt geleverd door advocaat of advocaten. Ik vind Trump echt een mafkees inmiddels, ik weet dat het tactiek is maar wees een vent en geef je verlies toe ipv dit spel. Las ook iets over een mogelijke tactiek dat Trump wil dat het parlement van de staat de kiesmannen selecteert.

Laatst bewerkt:

Zag net een fragment in het nieuws dat zelfs Tucker zegt dat er geen bewijs wordt geleverd door advocaat of advocaten. Ik vind Trump echt een mafkees inmiddels, ik weet dat het tactiek is maar wees een vent en geef je verlies toe ipv dit spel. Las ook iets over een mogelijke tactiek dat Trump wil dat het parlement van de staat de kiesmannen selecteert.
Zeker bij E B v R?

Heb zelf wat een langer fragment van Tucker gezien, herken dit beeld niet. TC klaagt vooral terecht over het feit dat de journalisten hun werk niet doen en dat Sydney Powell haar claims niet onderbouwt.

Dat ze geen bewijzen levert. Toch? Zoals tot op heden zover ik het kan bijhouden vrijwel geen enkel bewijs wordt geleverd.
Er zijn rechtszaken bezig en aanstaande, die kunnen niet worden opgestart zonder (substantieel) bewijs. Het is m.i. enorm logisch dat men niet in detail treedt want de kans is groot dat zoiets in je nadeel werkt. Denk dat het eerder een mediaspelletje is voor wat views en clicks.

Journaal geloof ik. Die post over Rudy, de andere link, heb ik niet gelezen maar via het AD gevonden dacht ik. Lijken zich daar nu druk over te maken.

Dat ze geen bewijzen levert. Toch? Zoals tot op heden zover ik het kan bijhouden vrijwel geen enkel bewijs wordt geleverd.
Klopt, maar van de dingen die wel te checken zijn doet het journaille niets mee, men focust op dingen die nog niet onderbouwd zijn.

Transparantie is ver te zoeken tijdens deze verkiezingen.

Terug
Naar boven