MuscleMeat

Verenigde Staten

Het probleem is dat partij en persoonlijk belang boven landsbelang wordt gesteld. Dat is dom en kortzichtig.

We hebben het dan nog niet gehad over wat het belang van de NAVO en zelfs de hele wereld is.
Daar ben ik ook heel erg bang voor, Biden en heel wat Democraten hebben er een handje van zich via familieleden te verrijken of voor politiek gewin oorlogen te beginnen en arme sloebers in een zandbak te dronen.

Dan gaan de bootjes weer varen, komen er aanslagen in Frankrijk en moet hier de Franse ambassadeur met beveiliging over straat.

In plaats van over de de haarverf van Rudy had men het ook over Trump’s ziektekostenprogramma dat nu al maandelijks enorm veel scheelt voor chronisch zieken kunnen hebben.
Insuline zou van ~200usd/m naar ~90 zijn gegaan en hij verwacht na het ingaan van een nieuwe wet dat kosten nog verder dalen. Verder waren er in het huidige systeem kortingsdeals bij grote afname die volledig in handen van een aantal handelaren terecht waren gekomen. Die korting wordt nu doorberekend aan de gebruiker zelf.

Laatst bewerkt:
Insuline zou van ~200usd/m naar ~90 zijn gegaan en hij verwacht na het ingaan van een nieuwe wet dat kosten nog verder dalen.

Het schijnt, heb me er niet in verdiept, dat bepaalde lieden er zeker voordeel bij hebben maar tegelijkertijd een hoop ook niet of nauwelijks. 300 dollar voor een ampul is niet goedkoop als water. Beetje theater.

Zal ook wat tijd kosten voor marktwerking en concurrentie, misschien moet men zelfs een andere pharmacy proberen. Zoals amazon. :o

Amazon launched its Amazon Pharmacy service on Tuesday, meaning it is now selling prescription medications in the US.

Prime members can get discounts of up to 80% on generic drugs and 40% on brand-name medications when paying without insurance, the company said.

300 dollar voor een ampul is niet goedkoop
Zou mij 2400-3000 dollar per mnd kosten tegen die prijs, en dan de rest nog, waanzinnig :roflol:

Ziekelijke verhogingen:

Is er hier iemand die een gevoel heeft dat Trump bestolen is van een 2e termijn? Of het plausibel acht op basis van feiten? Ben benieuwd, zonder waardeoordeel.
Jazeker, we leven in een gecreeerde werkelijkheid. Trump gaat tegen het plannetje in van een paar hele rijke machtige mensen. Dezelfde soort mensen die al eeuwen geld bij jou en mij weghalen zodat zijzelf rijker en machtiger worden. Je leest wel is geschiedenis toch? Hoe vaak hebben overheden 'het volk'n niet verraden? Nu ook weer zo'n plannetje (globalisme) gaat natuurlijk niet werken als je het mensen opdringt. Ik geloof ook in 1 volk 1 wereld maar niet op de manier zoals dat nu door de strot gedrongen wordt. Dit moet op een rustige en natuurlijke manier plaatsvinden, mensen moeten de tijd krijgen uit de boom te komen en te moderniseren.

FF over die veiligste verkiezingen ooit:

Misschien is dat zo, maar te controleren valt het blijkbaar niet.

:roflol:

Rant draad

Screenshot_20201121-193243_Twitter.jpg

Het bekt wel lekker. Los van of je het eens bent met 'm.

Hoe heeft Trump eigenlijk de verkiezingen kunnen winnen, de eerste keer, als er volgens hem zoveel fraude wordt gepleegd. Is er alleen fraude gepleegd waar hij verloren heeft of vecht hij ook gewonnen staten aan?

Hoe heeft Trump eigenlijk de verkiezingen kunnen winnen, de eerste keer, als er volgens hem zoveel fraude wordt gepleegd. Is er alleen fraude gepleegd waar hij verloren heeft of vecht hij ook gewonnen staten aan?
Nu wisten ze dat hij kon winnen ondanks de polls, de vorige keer dachten ze dat dat onmogelijk was. /haarverf

Als het theater is om de komende jaren sympathiek voor de GOP op te brengen lijkt het me wel een slechte move. Staan voor schut tegenover de hele wereld. Wie wil er dan nog op stemmen, het laatste restje blanke komplotgekkies misschien.

Als het theater is om de komende jaren sympathiek voor de GOP op te brengen lijkt het me wel een slechte move. Staan voor schut tegenover de hele wereld. Wie wil er dan nog op stemmen, het laatste restje blanke komplotgekkies misschien.
Zowel Trump bij de GOP als de squad bij DNC is het tegen de borst drukken van een adder.

Je komt er niet zonder kleerscheuren vanaf.

Denk ook aan de PvdA en DENK.

Trump zet advocaat uit juridisch team - https://nos.nl/l/2357735

Sydney Powell maakt het zelfs voor Trump te gortig.

Hadden ze bij The Rising en Fox toch goed gezien:

Die Flynn zit ook vage Q-conspiracy dingen te delen.

1606127208968.jpg

Terug
Naar boven