- Waardering
- 25.458
- Lengte
- 1m83
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik acht het zeker plausibel dat er incidenten geweest zijn. Hoe de Dems zich de afgelopen jaren hebben gedragen en hoe activististen bezig zijn biedt daar alle aanleiding toe. Ook hoe Haidt progressieven omschrijft suggereert voor mij dat daar, zeker op de lagere niveaus het doel al snel de middelen heiligt.Is er hier iemand die een gevoel heeft dat Trump bestolen is van een 2e termijn? Of het plausibel acht op basis van feiten? Ben benieuwd, zonder waardeoordeel.
Zag net een fragment in het nieuws dat zelfs Tucker zegt dat er geen bewijs wordt geleverd door advocaat of advocaten. Ik vind Trump echt een mafkees inmiddels, ik weet dat het tactiek is maar wees een vent en geef je verlies toe ipv dit spel. Las ook iets over een mogelijke tactiek dat Trump wil dat het parlement van de staat de kiesmannen selecteert.
Ik heb wel serieuze twijfels over het stem proces en nog meer om de weerstand tegen degelijke audits. Langs sommige grote lijnen denk ik wel dat er gesjoemelt is voor Biden. Ik vind de cijfers te verdacht; wat we tijdens de tellingen zagen, onrealistische opkomsten, blokken votes 99+% voor Biden, beiden een record aantal stemmen. Dus ja ergens denk ik wel dat Trump gelijk heeft, maar dat is puur op gevoel. Ik hoop haast dat het echt is en zou het prachtig vinden als het klopt en ze die hele boel kunnen ontmaskeren maar ik zal er m'n leven niet op wedden. Ook geen euro eigenlijk. Betwijfel of er iets significants aangetoond kan worden.Is er hier iemand die een gevoel heeft dat Trump bestolen is van een 2e termijn? Of het plausibel acht op basis van feiten? Ben benieuwd, zonder waardeoordeel.
Fixed.Of de democraten fraude hebben gepleegd?
Is de paus een billenman?
Lol het was slechts een grapje.Fixed.
Statistisch gezien is de kans veel groter bij leraren, die onzin alsof iedere priester zoiets doet, zo jammer.
(Iedere die het wel doet of deed is er één teveel, maar dat is het punt niet. Uncle Ted mogen ze van mij de rest van z'n leven opsluiten, dat is een monster.)
Weet ik, dat van de paus ook, maar dat is nog waar ook!
Kzag t voorbij komen ja. Ouwe snoepert.Weet ik, dat van de paus ook, maar dat is nog waar ook!
Klopt dat @wovano?Fixed.
Statistisch gezien is de kans veel groter bij leraren, die onzin alsof iedere priester zoiets doet, zo jammer.
(Iedere die het wel doet of deed is er één teveel, maar dat is het punt niet. Uncle Ted mogen ze van mij de rest van z'n leven opsluiten, dat is een monster.)
Er zijn relatief weinig mannelijke leraren terwijl alle mensen in een machtspositie binnen de kerk man zijn. Binnen de kerk mag je geen relatie hebben dus dan doen ze het maar stiekem met kleine kinderen.
Mooi artikel, beetje eng ook, als Trump een oorlog begint is ie uiteindelijk toch niet beter dan Hillary.‘Als ik het Witte Huis niet krijg, dan moet de boel maar kapot’
Artikel uit het FD van gisteren
Het probleem is dat partij en persoonlijk belang boven landsbelang wordt gesteld. Dat is dom en kortzichtig.Mooi artikel, beetje eng ook, als Trump een oorlog begint is ie uiteindelijk toch niet beter dan Hillary.
Wel mis ik dat de Dems bv noodsteun ook hebben tegengehouden voor de verkiezingen, maar als Trump het nu ook doet is dat wel een beetje pot/ketel.
Je kunt alles wel wantrouwen. Ook aan die zijde lopen er ontiegelijk veel achterlijke mensen rond. Weet niet of je we eens in de midwest geweest bent? Een Rotterdamse achterwijk is er niets bij.Tucker is trouwens wel een landverrader dat hij niet blind meegaat met deze claims tegen de marxisten. Standaarden zoals truthseeking aanhouden doen zij ook niet dus daarmee laat je ze de oorlog winnen.
Aldus de tsunami aan comments van rechtse/trumpfan mensen. Of zou het AI spam zijn om mensen een duwtje in die richting te geven?
Ik bedoelde niet dat ik daarmee die comments terzijde schuif, maar dat ze niet te onderscheiden zijn en zich ongeacht van de bron zo opstellen om achterlijke groepsdenk invloed te hebben.Je kunt alles wel wantrouwen. Ook aan die zijde lopen er ontiegelijk veel achterlijke mensen rond. Weet niet of je we eens in de midwest geweest bent? Een Rotterdamse achterwijk is er niets bij.
Tribalisme viert hoogtij. Fijn om te lezen dat ook jij dat ziet. Denk dat wij het niet op alle punten met elkaar eens zijn, maar wel zaken kunnen bespreken zonder elkaar minderwaardig, onmenselijk, of op andere manieren die niets met argumenten te maken hebben diskwalificeren. Wat mij betreft diskwalificeren mensen zichzelf, maar helaas krijgen ze juist een stem.Ik bedoelde niet dat ik daarmee die comments terzijde schuif, maar dat ze niet te onderscheiden zijn en zich ongeacht van de bron zo opstellen om achterlijke groepsdenk invloed te hebben.