AndroidHealthClinic

Verenigde Staten

Nee hoeft niet zo te zijn, kan ook zijn dat ze om strategische/juridische redenen uit elkaar gaan. Laten we even wachten op meer achtergrond info en dan oordelen.
In het geval van Trump ga ik er altijd maar vanuit dat ik het gewoon niet precies snap en dat hij ergens een bepaalde strategie volgt. Als hij echt zo dom en ondoordacht zou handelen als men zegt had hij niet in deze positie gezeten.
Juist in deze situatie kan ik me goed voorstellen dat hij iedereen op een wild-goose chase stuurt.

Nee hoeft niet zo te zijn, kan ook zijn dat ze om strategische/juridische redenen uit elkaar gaan. Laten we even wachten op meer achtergrond info en dan oordelen.
Het wachten op meer info en vooral bewijs duurt nu wel al heel erg lang, de kans dat dit allemaal 3D-chess is wordt steeds kleiner.

Het wachten op meer info en vooral bewijs duurt nu wel al heel erg lang, de kans dat dit allemaal 3D-chess is wordt steeds kleiner.
Is een zeer lastige situatie waarin zij niet altijd een stap kunnen zetten op dat exacte moment. Als ik het goed begrijp moet een staat zijn resultaten volledig openbaar maken voordat je daar een zaak tegen kan beginnen. Dit heeft (door omstandigheden) vrijwel overal even geduurd. Laatste staten uit mijn hoofd pas vorige week. Vervolgens is het steeds een niveautje hoger bezwaar indienen totdat je een keer je zin hebt. Bewijs gaan wij sowieso niet zien voordat zij een rechtszaak winnen.

Ik denk dat er genoeg zaken zijn die nu door rechters getoetst mogen gaan worden. Al met al is er genoeg aanleiding om in ieder geval te twijfelen aan de betrouwbaarheid van post-stemmen en als de SCOTUS daar iets over moet gaan zeggen denk ik dat dat niet in het voordeel van de post-stemmen zal zijn.

Ja hier ben ik ook een beetje bang voor. Dat er zwaar gefraudeert is geloof ik wel, daar zijn best aanwijzingen voor maar het gaat er om dat je het kan bewijzen.

Lijkt er toch op dat hij toe gaat geven. Ze laten de G20 top ook schieten. Damn :(

Er blijkt voorlopig niet serieus gefraudeerd te zijn, ook niet na alle onderzoeken. Ook niet met een Barr die op de hand van Trump is.

Aangezien hij nu toch ook de macht lijkt te gaan overdragen is de rest wat mij betreft meer voor de bühne. Want dat hij eerlijk verloren heeft gaat Trump nooit toegeven.

Er blijkt voorlopig niet serieus gefraudeerd te zijn, ook niet na alle onderzoeken. Ook niet met een Barr die op de hand van Trump is.

Aangezien hij nu toch ook de macht lijkt te gaan overdragen is de rest wat mij betreft meer voor de bühne. Want dat hij eerlijk verloren heeft gaat Trump nooit toegeven.
Wat wel een probleem is dat je dat van sommige stemcomputers niet kan nagaan, zie ook het fragment van John Oliver van Last Week Tonight (de ZML OG) dat ik hier al postte.

Uiteindelijk zijn er volgens mij aantoonbaar wel onregelmatigheden geweest, al kan ik het debunken ervan gemist hebben, maar valt grootschalige fraude niet te bewijzen.

Er valt rondom de Amerikaanse verkiezingen voldoende te verbeteren, maar als kersverse nipte winnaar kan je daar niet over beginnen, dan delegitimeer je je eigen overwinning.

Wat wel een probleem is dat je dat van sommige stemcomputers niet kan nagaan, zie ook het fragment van John Oliver van Last Week Tonight (de ZML OG) dat ik hier al postte.

Uiteindelijk zijn er volgens mij aantoonbaar wel onregelmatigheden geweest, al kan ik het debunken ervan gemist hebben, maar valt grootschalige fraude niet te bewijzen.

Er valt rondom de Amerikaanse verkiezingen voldoende te verbeteren, maar als kersverse nipte winnaar kan je daar niet over beginnen, dan delegitimeer je je eigen overwinning.
Dat zijn de zelfde machines als waar Trump mee gewonnen heeft en die niet vervangen zijn. En daarnaast - dat het mogelijk zou zijn, wil niet zeggen dat het gebeurd is. Ze hebben nog wel wat biljetten gevonden, maar die waren nergens doorslaggevend en ook niet exclusief voor 1 kandidaat.

Dat er vanalles te verbeteren valt ben ik het met je eens. Dit systeem is nog hetzelfde als toen de kiesmannen met paard en wagen naar Washington moesten reizen om een president te kiezen. Iets van modernisering lijkt zinvol. Maarja, de loopgravenoorlog tussen DNC en GOP laat alleen minimale kleine wijzigingen toe in de status quo - anders begint een van beiden direct keihard te huilen dat het oneerlijk is.

Dat zijn de zelfde machines als waar Trump mee gewonnen heeft en die niet vervangen zijn. En daarnaast - dat het mogelijk zou zijn, wil niet zeggen dat het gebeurd is. Ze hebben nog wel wat biljetten gevonden, maar die waren nergens doorslaggevend en ook niet exclusief voor 1 kandidaat.

Dat er vanalles te verbeteren valt ben ik het met je eens. Dit systeem is nog hetzelfde als toen de kiesmannen met paard en wagen naar Washington moesten reizen om een president te kiezen. Iets van modernisering lijkt zinvol. Maarja, de loopgravenoorlog tussen DNC en GOP laat alleen minimale kleine wijzigingen toe in de status quo - anders begint een van beiden direct keihard te huilen dat het oneerlijk is.
Je mist mijn punt, het probleem is niet dat het mogelijk is, het probleem is dat het niet te controleren is.

Het systeem met kiesmannen en senatoren als tegenwicht van de macht van een paar staten werkt prima. Kijk maar eens wat er in Nederland gebeurt waar wat kleine clubjes uit de Randstad de culturele koers van het land opleggen.

Misschien eens een bevolkingsregister invoeren. Dat scheelt o.a. weer verhalen over stemmen van overledenen.

Wat vinden jullie dan hiervan? Republican fearmongering? Zitten al die achterwaartse komplotdenkende rechtsen de ontwikkeling van de mensheid tot een utopisch verenigde wereld met clean energy en controle van epidemien in de weg?

Wat vinden jullie dan hiervan? Republican fearmongering? Zitten al die achterwaartse komplotdenkende rechtsen de ontwikkeling van de mensheid tot een utopisch verenigde wereld met clean energy en controle van epidemien in de weg?
Wat dat betreft is ingaan tegen de wereldorde (een VN, EU, China) inderdaad een garantie om weggezet te worden als complotdenker of gevaar.

Whoppa en hoeveel doden gaat dit waandenkbeeld van een utopie nu weer opleveren.

Als een van de weinigen, met Yang, heeft ze niet dat extreem linkse verhaal omarmt. En Hillary haat haar en ze heeft Kamela de primaries uitgeluld. Toen het Hillary vs Bernie was zou Tulsi zijn running mate worden, daar komt die opmerking vandaan.
Nog even over Bernie, Tulsi en met name Yang en hoe hun kandidatuur onmogelijk is gemaakt door de mainstream media:

Is Yang diegene waar Joe Rogan het altijd over heeft?

Terug
Naar boven