apfelstrudel
Superior Athlete
- Waardering
- 61.702
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dit is zeker waar, al heeft ze er later ook nog andere dingen over gezegd. Toen het telde deed ze het iig, dat moet ik haar nageven.Clinton heeft haar verlies geaccepteerd en Trump gefeliciteerd, direct na de uitslag, de dag na de verkiezingen
Had ze niet haar complete hotelkamer kort en klein geslagen?Dit is zeker waar, al heeft ze er later ook nog andere dingen over gezegd. Toen het telde deed ze het iig, dat moet ik haar nageven.
In 2019 claimde ze nog bij iedereen die het wilde horen dat Trump een illegitieme president was en dat hij dat zelf ook wel wist. Laten we niet doen alsof de democraten hun verlies ooit hebben toegegeven.Clinton heeft haar verlies geaccepteerd en Trump gefeliciteerd, direct na de uitslag, de dag na de verkiezingen.
Dus hij moet het land ook tegen zichzelf beschermen.Maar stel er is wel degelijk fraude gepleegd dan staat Trump in zijn recht om een staat van beleg af te kondigen.
Hij heeft immers een eed afgelegd om zijn land te beschermen tegen alle vijanden "foreign AND domestic".

Dat is idd wel echt kansloos.

Lijkt bigtech welPuur machtsmisbruik. Begint zielige trekjes te vertonen.
Inderdaad. Vandaag al 10x voorbij zien komen in de MSM.Het verbaast me dat dit hier nog niet gepost is.