XXL Nutrition

Verenigde Staten

q&a highlights van z'n ervaringen

jazeker ,ik heb nu al voorpret wat betreft de flops en schandalen die er gaan komen

Nee, maar als niemand de checks wil doen die nodig zijn houd het op.

Volgens mij is er geen enkele full audit geweest? Nergens handtekeningen of personenregisters vergeleken?

En sowieso vind ik de demografische vervanging/uitbreiding van de dem's voter base illegitiem, maar dat is een constitutioneel issue dat nooit meer zal worden verholpen.

Je bedoelt dat je verwacht dat de "kritische" kant zich voorbeeldiger gedraagt dan de verliezende kant vier jaar geleden? Zoals Hillary Clinton die maar bleef volhouden dat ze van Trump had gewonnen en dat zo weer kon doen en hij niet echt de president was of Nancy Pelosi die ACB een illegitimate judge noemde? Zo diep kan toch niemand zinken, hoewel bij winst Trump de DNC en zogenaamd progressieven best een poging gedaan zouden hebben!

Is het heel flauw om de komende 4 jaar, als ie het al zolang volhoudt" te zeggen:
"Not my president!" of "This is what the Rule of Law looks like!" Gewoon omdat die zure "progressieven" dat ook hebben gedaan?

Over zuur gesproken, de naam Don Lemon is wel heel toepasselijk met z'n "Bye girl", was Kayleigh McEnany een Dem geweest en had Lemon bij FoxNews gewerkt dan was dit seksisme geweest, zo over een volwassen vrouw spreken. Ga toch janken, cry baby.

Het zijn slechte verliezers en nog slechtere winnaars.

LiveLeak-dot-com-StatlerAndWaldorfMuppetslol_1581700748.gif

Was gewoon benieuwd naar jullie reacties, no hate. Had wel verwacht dat als die kiesmannen eenmaal verdeeld waren iedereen zich er een beetje bij neer zou kunnen leggen.

q&a highlights van z'n ervaringen

wat een brute gast, ik wou dat ik zo stoer was.

dat meditatie verhaal is allang ontkracht, kom op zeg :roflol:

dacht hij niet ook dat ie kanker kon genezen

Was gewoon benieuwd naar jullie reacties, no hate. Had wel verwacht dat als die kiesmannen eenmaal verdeeld waren iedereen zich er een beetje bij neer zou kunnen leggen.

over een x aantal jaren zal wel blijken dat behalve sociaal zeer onhandig ,arrogant en uitermate lomp ,Trump het in vergelijking met de rest het nog eens niet zo slecht heeft gedaan ,Hans Janmaat werd destijds ook verguisd maar iedereen moet nu toch ook schoorvoetend toegeven dat hij op sommige vlakken meer visie en lef had dan die grijze muizen die toen in het kabinet zaten en waar wij nu de "vruchten" van plukken ,zo mag van mij diegene die destijds het lumineuze idee
had om gastarbeiders permanent toe te laten in plaats van na gedane arbeid weer terug te laten keren naar het thuisland
postuum nog een keer opgehangen worden ,maar dat is weer een andere discussie
wat een Nazi was die Trump toch om zijn land te willen beschermen tegen illegale immigratie ,profiteurs en uitzuigers
en dat hij er voor heeft gekozen om geen oorlogen te voeren is helemaal next level stupide om nog maar te zwijgen over de landen die nu de vredespijp roken met Israel door toedoen van deze tiran ,ik weet het is de toon die de muziek maakt maar de toon van de media was ook vals en verre van objectief,pure demonisering niets meer en minder

wat een brute gast, ik wou dat ik zo stoer was.
Het zo'n beetje de essentie van de democratie dat je de uitslag van de verkiezingen accepteert.

Ook, of misschien: juist, als je vragen hebt bij de organisatie en het proces. Ongetwijfeld zal er onderzoek gedaan worden en zullen misstanden omhoog komen, maar dat kan niet meer leiden tot een andere uitslag.

None taken. Wat denk jij zelf? Is het stemproces er zo krom als wordt geclaimd of zal Biden gewoon eerlijk hebben gewonnen?

Het zo'n beetje de essentie van de democratie dat je de uitslag van de verkiezingen accepteert.

Ook, of misschien: juist, als je vragen hebt bij de organisatie en het proces. Ongetwijfeld zal er onderzoek gedaan worden en zullen misstanden omhoog komen, maar dat kan niet meer leiden tot een andere uitslag.
Dat kan zeer zeker wel, daar hebben zij juist allemaal regels voor. Maar dan moeten ze wel de stemmen checken om een grond te hebben voor andere stappen.

None taken. Wat denk jij zelf? Is het stemproces er zo krom als wordt geclaimd of zal Biden gewoon eerlijk hebben gewonnen?

Dat kan zeer zeker wel, daar hebben zij juist allemaal regels voor. Maar dan moeten ze wel de stemmen checken om een grond te hebben voor andere stappen.
Er is van alles 'mis' met het stemsysteem, maar dat is al jaren zo. Mis tussen aanhalingstekens omdat dit onze, Europese interpretatie is en de problematiek zo'n beetje inherent is aan het Amerikaanse politieke systeem. Er is nooit sprake geweest van een eerlijke, volledig democratische verkiezing. Daar is geen schuldige aan, dat zijn de mazen in de kieswetgeving die Democraten én Republikeinen de mogelijkheid geven om te spelen met de regels. Waarom zouden er nu dan wel audits moeten zijn en vier jaar geleden niet? Toen was het verschil in kiesmannen volgens mij even groot.

En de vergelijking met vier jaar geleden gaat verder echt totaal niet op als het aan komt op het accepteren van de verkiezingsuitslag. Clinton heeft haar verlies geaccepteerd en Trump gefeliciteerd, direct na de uitslag, de dag na de verkiezingen. Nu zitten we met een president die anderhalve maand later nog steeds niet accepteert dat ie verloren heeft. Je kunt ook als een vent je tegenstander feliciteren, garanderen dat er een vredige machtsoverdracht zal zijn mocht daar sprake van zijn, en alsnog onderzoeken of er iets mis is gegaan en wat daar dan aan gedaan kan worden. Trump zinspeelt nog steeds op het gebruik van geweld. Flynn heeft notabene gisteren nog stennis lopen schoppen in het WH omdat ie vindt dat de staat van beleg moet worden afgekondigd in een aantal staten waar ze hebben geprobeerd de uitslag aan te vechten en waar dat mislukt is. Lekker het leger erbij halen.

Terug
Naar boven