MuscleMeat

Verenigde Staten

Puur machtsmisbruik. Begint zielige trekjes te vertonen.
Is Rutte al afgetreden?

Het verschil is dat de beroepspolitici dat subtieler doen en dat de media als de Dems het doen staan te juichen dat ze zo ver gaan voor een betere wereld.

Langzamerhand vraag ik me af of er politici zijn die wel in democratie, rechtsstaat en rechtvaardigheid geloven, of moet je dat afschudden om ook succesvol te zijn?

Is Rutte al afgetreden?

Het verschil is dat de beroepspolitici dat subtieler doen en dat de media als de Dems het doen staan te juichen dat ze zo ver gaan voor een betere wereld.

Langzamerhand vraag ik me af of er politici zijn die wel in democratie, rechtsstaat en rechtvaardigheid geloven, of moet je dat afschudden om ook succesvol te zijn?
Waarom altijd willen vergelijken. Is dat om het optreden, de optredens, van een Trump te normaliseren? Of als je je hiertegen uitspreekt moet je dan nog 101 onderwerpen aansnijden, het liefst met dezelfde adem? De wereld is geen my little pony world.

Weet je wat ik laatst dacht jongens? Dat we niet verbaasd moeten zijn als de VS voor '30 uit elkaar valt.

En het zegt mij veel dat mensen nog steeds denken dat Trump de verkiezingen verloren heeft van een seniele demente man die de hele campagne in zijn kelder heeft gezeten :rolleyes:

Politiek bedrijven op dat niveau is keihard. Daar maak ik mij geen illusies over. Zo'n Merkel moet een keiharde tante zijn, maar toch moeten ze zich laten leiden door een soort moreel kompas. Al is dat soms, of misschien wel vaak, ontzettend lastig in de wereldpolitiek. Mensen verbinden is iets dat in ieder geval al een tijdje niet zo goed lukt in de VS.

Politiek bedrijven op dat niveau is keihard. Daar maak ik mij geen illusies over. Zo'n Merkel moet een keiharde tante zijn, maar toch moeten ze zich laten leiden door een soort moreel kompas. Al is dat soms, of misschien wel vaak, ontzettend lastig in de wereld politiek.
Nee man, heb je dat filmpje gezien waarin ze staat te trillen. Onze politicie worden door weet ik veel wat of wie bedreigd of denk jij dat dr medicijnen even uitgewerkt waren. O shit nu ben ik weer een aluhoedje omdat ik het niet kan bewijzen.
Klopt geen fl**ker van wat er allemaal gebeurd, lekker richting die technocratie waar we al bijna 100 jaar geleden voor gewaarschuwd zijn.

En het zegt mij veel dat mensen nog steeds denken dat Trump de verkiezingen verloren heeft van een seniele demente man die de hele campagne in zijn kelder heeft gezeten :rolleyes:
Hoefde maar een paar grote steden te overtuigen. Precies waar de electoral college tegen opgericht is, maar heeft gefaald. 80M votes met 477 counties winst vs 74M in 2479 counties.

1eb5abae45d69d9703047c67a2c90e46?width=650.jpg

Waarom altijd willen vergelijken. Is dat om het optreden, de optredens, van een Trump te normaliseren? Of als je je hiertegen uitspreekt moet je dan nog 101 onderwerpen aansnijden, het liefst met dezelfde adem? De wereld is geen my little pony world.
Zelf was ik altijd meer van de Troetelberen.

Het punt was niet het gedrag van Trump te normaliseren, dat is extreem en wil ik niet aan afdoen.

Waar het mij om ging is dat het verschil met Trump is dat hij net wat verder gaat, net wat schaamtelozer, en net wat minder stiekem is.

Voortbordurend op het stokpaardje dat Trump een symptoom is, geen oorzaak.

Die 2k dollar steun komt er gewoon, maar wel op het moment dat het door de juiste persoon geclaimd kan worden.

Er zijn gewoon teveel “Trumpianen” hier.
Zit hier Trump-aanhang?
Is me nooit zo opgevallen.

Ik walg gewoon net wat meer van de Dems die boven komen drijven en de media die doen alsof dat lieve goede mensen zijn dan van de kandidaten waar de Reps mee komen.

Four more decades of ACB!

Zit hier Trump-aanhang?
Is me nooit zo opgevallen.

Ik walg gewoon net wat meer van de Dems die boven komen drijven en de media die doen alsof dat lieve goede mensen zijn dan van de kandidaten waar de Reps mee komen.

Four more decades of ACB!
Nee, maar wat de gezonde roker zegt gaat wel op.
Een inhoudelijke reactie op mijn post over Trump blijft achterwege en dat had ik eigenlijk ook wel verwacht.

Pelosi gaat ook maar door. Onze niet grijze vriendin is ook al weer 80

Heb je het zelf wel geluisterd?

Hij bespreekt mogelijke fraude met honderdduizenden ballots en Trump vind het verbazingwekkend dat ze daarin geen 11780 votes voor hem kunnen vinden die het verschil zouden maken. Of ze dat niet eens pogen te controleren.

Is wat anders dan aandringen om er maar uit het niets zoveel votes bij te vinden om een illegitiem resultaat te verkrijgen.

Heb je het zelf wel geluisterd?

Hij bespreekt mogelijke fraude met honderdduizenden ballots en Trump vind het verbazingwekkend dat ze daarin geen 11780 votes voor hem kunnen vinden die het verschil zouden maken. Of ze dat niet eens pogen te controleren.

Is wat anders dan aandringen om er maar uit het niets zoveel votes bij te vinden om een illegitiem resultaat te verkrijgen.
Juist, jij hebt wel het gesprek goed beluisterd!

Ja, maar ik zal het nog eens beluisteren.

Edit:
Je moet wel blind in Trumps versie van de waarheid geloven wil je dit een normaal telefoon gesprek met de president van de VS vinden.
Nee klopt, deze man is een echte knokker. Hier zijn er helaas nog maar weining van.

Terug
Naar boven