MuscleMeat

Sticky Verenigde Staten

Bezoekers in dit topic

  • Dat praktisch niemand de Islamitisch Staat niet erkend.
    Je vergelijkt zorgen van mensen over (kortweg) de gevolgen van globalisme, doorgeschoten kapitalisme, automatisering en digitalisering met de erkenning van een nieuwe staat door andere staten?
     
    Je vergelijkt zorgen van mensen over (kortweg) de gevolgen van globalisme, doorgeschoten kapitalisme, automatisering en digitalisering met de erkenning van een nieuwe staat door andere staten?
    Ja.:grinny:
     
    Gelukkig maar dat er dan binnenkort weer verkiezingen zijn in Gaza en de Westelijke Jordaanoever.

    Eens kijken of dat betere stemmers zijn dan in de VS en in Nederland.
     
    Lol ain't that a bitch.
    During his first days in office, President-elect Joe Biden plans to send a groundbreaking legislative package to Congress to address the long-elusive goal of immigration reform, including what’s certain to be a controversial centerpiece: a pathway to citizenship for an estimated 11 million immigrants who are in the country without legal status, according to immigrant rights activists in communication with the Biden-Harris transition team.
     
    Lol ain't that a bitch.



    zijn toch vaak wel hardwerkende immigranten uit Mexico en Midden Amerika en niet gehandicapt door een bepaald geloof,
    ik zou deze groep liever in Europa zien dan die apothekers uit Syrie
     
    zijn toch vaak wel hardwerkende immigranten uit Mexico en Midden Amerika en niet gehandicapt door een bepaald geloof,
    ik zou deze groep liever in Europa zien dan die apothekers uit Syrie
    Ik zie liever geen van beide in Europa.
     
    Lol ain't that a bitch.
    During his first days in office, President-elect Joe Biden plans to send a groundbreaking legislative package to Congress to address the long-elusive goal of immigration reform, including what’s certain to be a controversial centerpiece: a pathway to citizenship for an estimated 11 million immigrants who are in the country without legal status, according to immigrant rights activists in communication with the Biden-Harris transition team.
    Als ik de berichten moet geloven zijn dat wel voornamelijk toekomstige Trump stemmers. ;)
     
    Ik zie liever geen van beide in Europa.


    ook geen geile Latina's


    1610874985073.png
     
    zijn toch vaak wel hardwerkende immigranten uit Mexico en Midden Amerika en niet gehandicapt door een bepaald geloof,
    ik zou deze groep liever in Europa zien dan die apothekers uit Syrie

    Ze werken inderdaad heel hard voor de Mexicaanse cartels die immigranten. Goede zet.
     
    Ze werken inderdaad heel hard voor de Mexicaanse cartels die immigranten. Goede zet.
    dat is nogal stigmatiserend hoor ,sommige doen heus wel eerbaar werk zoals smokkelaar en huurmoordenaar
     
    Laat Mexico maar fuseren met de zeebodem.
     
    Back
    Naar boven