Vieze jij
Huge Freak
- Waardering
- 9.714
- Lengte
- 1m92
- Massa
- 130kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bij de verkiezingen al toch. Hadden een mooi muurtje gebouwd die om een of andere reden toch niet nodig bleek.
De Democrate Clinton verloor de presidentsverkiezingen in 2016 van de Republikein Trump. Ze wijt dat vaak aan samenzweringen van Trump met vooral Poetin. Volgens Clinton heeft Trump altijd een geheime agenda gehad in het Witte Huis en moet duidelijk worden aan wie hij in werkelijkheid loyaal was en wie er in werkelijkheid aan de touwtjes trok.
Het werkt natuurlijk maar 1 kant op.![]()
Clinton wil weten of Trump met Poetin belde tijdens aanval Capitool
De voormalige presidentskandidate Hillary Clinton zou graag willen weten of president Donald Trump met zijn Russische ambtgenoot Vladimir Poetin belde toen het Capitool door betogers werd bestormd. In haar podcast zegt ze tegen de voorzitter van het Huis van Afgevaardigden, Nancy Pelosi, dat ze...www.ad.nl
Ik mis de expliciete redactie-notitie dat dit een complottheorie is en dat hiervoor geen enkel bewijs is. Zo werkt het toch tegenwoordig?
Heb jij beelden waarop te zien is dat ze worden uitgenodigd om binnen te komen?Het capitool is niet bestormt, ik zie dat al tenenkrommend terugkomen in dit topic. Ze zijn binnengelaten.
Heb jij beelden waarin je ze buiten het capitool ziet bestormen?Heb jij beelden waarop te zien is dat ze worden uitgenodigd om binnen te komen?
Kan je exact aangeven wat je hiermee bedoeld en waarom zou er na jou uitspraak dat ze binnen zijn gelaten een omgekeerde bewijslast gelden?Heb jij beelden waarin je ze buiten het capitool ziet bestormen?
Ik stel jou een vraag? En ik bedoel exact dat ze geen strootje in de weg is gelegd om rustig naar binnen te wandelen. En jij weet best wat ik bedoel.Kan je exact aangeven wat je hiermee bedoeld en waarom zou er na jou uitspraak dat ze binnen zijn gelaten een omgekeerde bewijslast gelden?
Ja meerdere, zowel bij de ingang als verder terug op het plein. Ook gepost maar voor uw gemak:Heb jij beelden waarop te zien is dat ze worden uitgenodigd om binnen te komen?
Ik namelijk niet.
Dan snap ik niet hoe jij de beelden tot je neemt.Ik stel jou een vraag? En ik bedoel exact dat ze geen strootje in de weg is gelegd om rustig naar binnen te wandelen. En jij weet best wat ik bedoel.
Dus als je als vrouw verkracht bent maar op enig moment geen weerstand meer hebt gegeven omdat je belager je heeft overmand dan heb je eigenlijk ook toestemming gegeven?Wil niet zeggen dat er niet gevochten werd met politie. Ik heb het idee dat ze de protestanten/insurrectionists eerst af wilden houden waarbij flink geduwd en getrokken werd, maar later (toen Pence en co in veiligheid waren?) ze maar binnen lieten. Ze waren ook aan de zijkant ergens omhoog geklommen en door een zijdeur/nooduitgang binnen gekomen dat ging ook wel makkelijk, politie die er stond liet ze maar. Toen was het verder geloof ik wel vredig, binnen waren er hele SWAT teams gemixed tussen de protestanten en buiten stonden er politie in hun hessies samen met ze op de foto te gaan ed. Pas toen s'avonds werd afgeroepen dat men moest vertrekken werd er weer aggressief gedaan ook door wat extremere groepen die daar natuurlijk voor blijven hangen.
Als ze daarbij ook zo aanmoedigend naar de ingang wijst/zwaait, ja.Dus als je als vrouw verkracht bent maar op enig moment geen weerstand meer hebt gegeven omdat je belager je heeft overmand dan heb je eigenlijk ook toestemming gegeven?