XXL Nutrition

Verenigde Staten

• Topic Starter Topic Starter
  • #12.622

Cinco Trenboloni, por favor.

Als een kind in een snoepwinkel

De pers/journalistiek wil het ook gewoon niet weten:

Persoon ter plaatse, die er woont: Na BLM protesten was er al veel meer beveiliging bij het Witte Huis, nu zijn er hogere hekken en meer betonblokken.

Terug naar de studio...

Welmoed Sijtsma: Nou het lijkt mij vooral het gevolg van 6 januari.

Facepalm...

De Democrate Clinton verloor de presidentsverkiezingen in 2016 van de Republikein Trump. Ze wijt dat vaak aan samenzweringen van Trump met vooral Poetin. Volgens Clinton heeft Trump altijd een geheime agenda gehad in het Witte Huis en moet duidelijk worden aan wie hij in werkelijkheid loyaal was en wie er in werkelijkheid aan de touwtjes trok.

Ik mis de expliciete redactie-notitie dat dit een complottheorie is en dat hiervoor geen enkel bewijs is. Zo werkt het toch tegenwoordig?

Ik mis de expliciete redactie-notitie dat dit een complottheorie is en dat hiervoor geen enkel bewijs is. Zo werkt het toch tegenwoordig?
Het werkt natuurlijk maar 1 kant op.

• Topic Starter Topic Starter
  • #12.629
Hoe denkt J.L.P. over Biden?

Toch een mooie tijd geweest. Waar zullen de leftists het nu over gaan hebben? Zal de witte man het minder te verduren krijgen?

Het capitool is niet bestormt, ik zie dat al tenenkrommend terugkomen in dit topic. Ze zijn binnengelaten.

Overigens werd in een mooi staaltje MSM-bedrog een speech van Melania zo geknipt dat ze de kerstversieringen maar niets vond, zonder de context dat ze zich liever bezig zou houden met kinderen in kooien. Wel uitgebreid aandacht voor de rebelse jas en hoe dat zoveel inzicht gaf in de ongrijpbare persoon.

Kan je exact aangeven wat je hiermee bedoeld en waarom zou er na jou uitspraak dat ze binnen zijn gelaten een omgekeerde bewijslast gelden?
Ik stel jou een vraag? En ik bedoel exact dat ze geen strootje in de weg is gelegd om rustig naar binnen te wandelen. En jij weet best wat ik bedoel.

Heb jij beelden waarop te zien is dat ze worden uitgenodigd om binnen te komen?
Ik namelijk niet.
Ja meerdere, zowel bij de ingang als verder terug op het plein. Ook gepost maar voor uw gemak:

Wil niet zeggen dat er niet gevochten werd met politie. Ik heb het idee dat ze de protestanten/insurrectionists eerst af wilden houden waarbij flink geduwd en getrokken werd, maar later (toen Pence en co in veiligheid waren?) ze maar binnen lieten. Ze waren ook aan de zijkant ergens omhoog geklommen en door een zijdeur/nooduitgang binnen gekomen dat ging ook wel makkelijk, politie die er stond liet ze maar. Toen was het verder geloof ik wel vredig, binnen waren er hele SWAT teams gemixed tussen de protestanten en buiten stonden er politie in hun hessies samen met ze op de foto te gaan ed. Pas toen s'avonds werd afgeroepen dat men moest vertrekken werd er weer aggressief gedaan ook door wat extremere groepen die daar natuurlijk voor blijven hangen.

Ik stel jou een vraag? En ik bedoel exact dat ze geen strootje in de weg is gelegd om rustig naar binnen te wandelen. En jij weet best wat ik bedoel.
Dan snap ik niet hoe jij de beelden tot je neemt.

En deze agent geeft ze zeker een rondleiding?

Wil niet zeggen dat er niet gevochten werd met politie. Ik heb het idee dat ze de protestanten/insurrectionists eerst af wilden houden waarbij flink geduwd en getrokken werd, maar later (toen Pence en co in veiligheid waren?) ze maar binnen lieten. Ze waren ook aan de zijkant ergens omhoog geklommen en door een zijdeur/nooduitgang binnen gekomen dat ging ook wel makkelijk, politie die er stond liet ze maar. Toen was het verder geloof ik wel vredig, binnen waren er hele SWAT teams gemixed tussen de protestanten en buiten stonden er politie in hun hessies samen met ze op de foto te gaan ed. Pas toen s'avonds werd afgeroepen dat men moest vertrekken werd er weer aggressief gedaan ook door wat extremere groepen die daar natuurlijk voor blijven hangen.
Dus als je als vrouw verkracht bent maar op enig moment geen weerstand meer hebt gegeven omdat je belager je heeft overmand dan heb je eigenlijk ook toestemming gegeven?

Dus als je als vrouw verkracht bent maar op enig moment geen weerstand meer hebt gegeven omdat je belager je heeft overmand dan heb je eigenlijk ook toestemming gegeven?
Als ze daarbij ook zo aanmoedigend naar de ingang wijst/zwaait, ja.

Terug
Naar boven