- Waardering
- 12.184
Blijf het grappig vinden hoe populair dit is in deze feministische anti-christelijke tijd.Het kleine huis op de prairie is tegenwoordig ook weer op tv.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Blijf het grappig vinden hoe populair dit is in deze feministische anti-christelijke tijd.Het kleine huis op de prairie is tegenwoordig ook weer op tv.
GelukkigTitania McGrath is a parody Twitter account created and run by comedian and Spiked columnist Andrew Doyle.
Vandaag een leuke hobby voor de liefhebber, morgen iets waar je je in het openbaar niet over kan uitlaten, overmorgen verboden en een daad van verzet.
Traditionalisme als modern verzet tegen de gevestigde orde, ik voel me een enorme dwarse rebellerende verzetsstrijder. (Dwars ben ik toch wel, hoeft u niet te benadrukken)
De Odyssee en andere klassiekers (Shakespeare) zijn al verboden op menig Amerikaanse school, uiteraard vervangen door politiek correcte op adolescenten gerichte indoc geschreven vanuit het perspectief en door mensen die tot erkende slachtoffergroepen behoren.
Inderdaad, kippen bakken helemaal geen brood.Het is vaak overdreven, maar sommige dingen mogen van mijn wel aangepast worden, ik kwam een tijd terug een kinderboekje van de 10 kleine negertjes tegen bij mijn ouders. Hoewel ik de humor er wal van in kan zien ga ik die mijn kinderen ook niet voorlezen.
Van het net geplukt:
![]()
![]()
Je kiest dan ook weer een nogal extreem voorbeeld.Het is vaak overdreven, maar sommige dingen mogen van mijn wel aangepast worden, ik kwam een tijd terug een kinderboekje van de 10 kleine negertjes tegen bij mijn ouders. Hoewel ik de humor er wal van in kan zien ga ik die mijn kinderen ook niet voorlezen.
Van het net geplukt:
![]()
![]()
Is ook een extreem voorbeed, maar zo'n 40 jaar geleden kon het blijkbaar.Je kiest dan ook weer een nogal extreem voorbeeld.
Zelfs als je het n-woord wegdenkt weet ik niet of veel ouders dit thans aan hun kinderen zouden voorlezen met zelfmoord, ophangen, vuurwapen- en steekwapengeweld.
Het ene voorbeeld dat er dingen zijn die je nu misschien niet meer zou voorlezen zegt toch nog niets over alle andere kinderboeken en Homeros en Shakespeare?Is ook een extreem voorbeed, maar zo'n 40 jaar geleden kon het blijkbaar.
Nee, ik denk dat 95% gewoon moet blijven zoals het is en bij de 5% die wel aangepast mag/moet worden moet het zorgvuldig gebeuren en mag hiet niet doorslaan. Voor je het weet mogen dit soort vakantiekiekjes ook niet meer.Het ene voorbeeld dat er dingen zijn die je nu misschien niet meer zou voorlezen zegt toch nog niets over alle andere kinderboeken en Homeros en Shakespeare?
Dat mag alleen bij een blanke oorsprong, anders cultural appropriation en/of racisme, zie ook ZP, Carnaval, Halloween.Nee, ik denk dat 95% gewoon moet blijven zoals het is en bij de 5% die wel aangepast mag/moet worden moet het zorgvuldig gebeuren en mag hiet niet doorslaan. Voor je het weet mogen dit soort vakantiekiekjes ook niet meer.
![]()
Vergeet ook de kinderfeestjes waarin kinderen zich verkleden als indiaantje niet!Dat mag alleen bij een blanke oorsprong, anders cultural appropriation en/of racisme, zie ook ZP, Carnaval, Halloween.
*oorspronkelijk amerikaantje
Ik zocht toevallig nog wat kinderboeken. Thnx @SteksJe kiest dan ook weer een nogal extreem voorbeeld.
Zelfs als je het n-woord wegdenkt weet ik niet of veel ouders dit thans aan hun kinderen zouden voorlezen met zelfmoord, ophangen, vuurwapen- en steekwapengeweld.
Ik zocht toevallig nog wat kinderboeken. Thnx @Steks

Of de vader van Oogapfel ander voorleesmateriaal wil kiezen, de kinderen van IS-ouders vinden het een beetje eng worden.Ik zocht toevallig nog wat kinderboeken. Thnx @Steks
Is dit niks? Of zijn ze daar nog te jong voor.Of de vader van Oogapfel ander voorleesmateriaal wil kiezen, de kinderen van IS-ouders vinden het een beetje eng worden.
Laat ik niet zeggen dat dit echt niet kan,

.