Sterling
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 2.645
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 87kg
Dat hij last heeft van cognitieve dissonantie

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat hij last heeft van cognitieve dissonantie

Weet ik niet ik val alleen over de aanduiding “one law enforcement official” dat kan iedere agent zijn. Valt een schouwarts in de VS onder de definitie “law enforcement official”?Jij denkt dat een official van de onderzoekers liegt over de autopsie?
Denk je dat ik zo slim ben?
Nu Trump geen president meer is, is CNN ineens weer betrouwbaar?
Denk niet de schouwarts nee, misschien iemand van het onderzoeksteam of een woordvoerder/contactpersoon oid. Het staat er inderdaad niet expliciet.Weet ik niet ik val alleen over de aanduiding “one law enforcement official” dat kan iedere agent zijn. Valt een schouwarts in de VS onder de definitie “law enforcement official”?

Nee maar ze zullen alles doen om het negatief te spinnen voor Trump, dus dat ze dit naar buiten brengen lijkt me op zich wel betrouwbaar?Nu Trump geen president meer is, is CNN ineens weer betrouwbaar?
In reports die niet in hun beeldvorming passen heb ik altijd meer vertrouwen. Als ze bewijs falsificeren zou je in deze zaak het tegenovergestelde nieuws verwachten.Nu Trump geen president meer is, is CNN ineens weer betrouwbaar?
CNN en betrouwbaar is als Grapperhaus en geloofwaardig.Nu Trump geen president meer is, is CNN ineens weer betrouwbaar?
Dit kan hier ook gebeuren naar mate men meer overstapt naar 'duurzame' energie zoals windmolens en zonnepannelen.Het is echt een derdewereldland.
![]()
What we know about Texas power outages Wednesday
Is there a chance Houstonians could see electricity again Wednesday? We're breaking down everything we know.abc13.com
Geen idee wat er de aankomenden jaren gaat gebeuren als men allemaal 's nachts hun elektrische auto op gaat laden en het windstil is. Gaat nog een flink probleem worden in de toekomst.Niet op die schaal denk ik sommige delen van Houston en buitenwijken hebben meer dan een dag zonder stroom gezeten en nu worden andere delen bewust afgesloten on de eerst getroffen wijken van stroom te voorzien.
Ben ik de enige die zich afvraat of de push naar een groene energie voorziening geo politiek gemotiveerd is?Geen idee wat er de aankomenden jaren gaat gebeuren als men allemaal 's nachts hun elektrische auto op gaat laden en het windstil is. Gaat nog een flink probleem worden in de toekomst.