MuscleMeat

Verenigde Staten

Jij denkt dat een official van de onderzoekers liegt over de autopsie?
Weet ik niet ik val alleen over de aanduiding “one law enforcement official” dat kan iedere agent zijn. Valt een schouwarts in de VS onder de definitie “law enforcement official”?

Weet ik niet ik val alleen over de aanduiding “one law enforcement official” dat kan iedere agent zijn. Valt een schouwarts in de VS onder de definitie “law enforcement official”?
Denk niet de schouwarts nee, misschien iemand van het onderzoeksteam of een woordvoerder/contactpersoon oid. Het staat er inderdaad niet expliciet.

Misschien een willekeurige agent op straat die ook nog eens Trump supporter is en hoopt dat er nog een insurrectie komt. :shrug:

SOURCES SAY.

Nu Trump geen president meer is, is CNN ineens weer betrouwbaar?
In reports die niet in hun beeldvorming passen heb ik altijd meer vertrouwen. Als ze bewijs falsificeren zou je in deze zaak het tegenovergestelde nieuws verwachten.

Wel benieuwd waarom coal gas en nuclear omlaag gingen.

Grootschalige wind en solar blijft retarded. Krijg je met die politici.

Niet op die schaal denk ik sommige delen van Houston en buitenwijken hebben meer dan een dag zonder stroom gezeten en nu worden andere delen bewust afgesloten on de eerst getroffen wijken van stroom te voorzien.

Niet op die schaal denk ik sommige delen van Houston en buitenwijken hebben meer dan een dag zonder stroom gezeten en nu worden andere delen bewust afgesloten on de eerst getroffen wijken van stroom te voorzien.
Geen idee wat er de aankomenden jaren gaat gebeuren als men allemaal 's nachts hun elektrische auto op gaat laden en het windstil is. Gaat nog een flink probleem worden in de toekomst.

Volgens mij hebben we recent hier per cap grotere storingen gehad, van een miljoen bewoners? misschien niet zo langduring maar goed als je zo klein bent is dat zo gefixt natuurlijk.

Texas is huge.

Geen idee wat er de aankomenden jaren gaat gebeuren als men allemaal 's nachts hun elektrische auto op gaat laden en het windstil is. Gaat nog een flink probleem worden in de toekomst.
Ben ik de enige die zich afvraat of de push naar een groene energie voorziening geo politiek gemotiveerd is?
koeie schete vormen letterlijk 18 procent van de methaan uitstoot maar daar wordt nauwelijks iets aan gedaan.
Plastiek verbruik daarentegen, daarvoor is geen maatregel irritant genoeg.

Duurzaamheid is een eufemisme voor de grondstoffen die uit vijandige staten komen, zoals olie en gas, overbodig te maken.
Niks mis mee natuurlijk, maar het mag desgevallend wel op die manier met het grote publiek gecommuniceerd worden.

Eigenlijk is dat van Wobke Hoekstra niet zo erg, als je het vergelijkt met Ted Cruz.

En hoe komt het dat Eelco Bos vR op Twitter Paul Joseph Watson (Prison Planet), retweet?

EDIT: omdat het een andere Paul Watson is.

Laatst bewerkt:

In ander nieuws

Stel je voor dat dit over Trump ging. De outrage zou enorm zijn. Nu? Oorverdovend stil.

Laatst bewerkt:
1614051901446.png

Terug
Naar boven