Fitness Seller

Verenigde Staten

Gaat lekker daar.:rolleyes:

• Topic Starter Topic Starter
  • #12.783
Teflon Don

Dance Dancing GIF

Als de afweging is dat als transvrouwen vrouwen zijn, dan mogen ze ook meedoen met vrouwensporten, dan is het voor mij makkelijk. Met alle respect voor hoe moeilijk sommige mensen het hebben is dan het antwoord dat het geen vrouwen zijn.

Maak er maar een aparte categorie voor desnoods. Help ze waar het kan. Dit is al veel langer aan de gang, bij de masters bij het wielrennen is al jaren gelwden gedoe een transvrouw en tevens activistische professor die prijzen wint, Rachel McKinnon (thans Veronica Ivy).

Als je er iets van zegt dan ben je (Martina Natrilova) transfoob ofzo, uiteraard moet iedere vorm van gesprek of discussie bij voorbaat verboden zijn.

De explosie aan mensen die menen in het verkeerde lichaam geboren en de druk om alle drempels van leeftijd en bedenktijd weg te halen is een ontwikkeling waar we nog veel ellende van gaan krijgen.

Als de afweging is dat als transvrouwen vrouwen zijn, dan mogen ze ook meedoen met vrouwensporten, dan is het voor mij makkelijk. Met alle respect voor hoe moeilijk sommige mensen het hebben is dan het antwoord dat het geen vrouwen zijn.

Maak er maar een aparte categorie voor desnoods. Help ze waar het kan. Dit is al veel langer aan de gang, bij de masters bij het wielrennen is al jaren gelwden gedoe een transvrouw en tevens activistische professor die prijzen wint, Rachel McKinnon (thans Veronica Ivy).

Als je er iets van zegt dan ben je (Martina Natrilova) transfoob ofzo, uiteraard moet iedere vorm van gesprek of discussie bij voorbaat verboden zijn.

De explosie aan mensen die menen in het verkeerde lichaam geboren en de druk om alle drempels van leeftijd en bedenktijd weg te halen is een ontwikkeling waar we nog veel ellende van gaan krijgen.
Fallon fox (mma),laurel hubbard(gewichtheffen),hannah (vrouw van 1m90 en 100 kg die vroeger bij de mannen aan rugby deed en nu vrouwen van 60 kg omver ploegd) overal sneuvelen er bij de vrouwen records. En niet met zo een klein beetje.10 a 20 kg int gewichtheffen.
Meisjes die naast een sportbeurs grijpen omdat er 2 jongens meelopen die hun identificeren als meisje.
En dankzij biden kunnen scholen hun subsidie verliezen als ze hier tegenin gaan.

Nu zijn de Dems ook begonnen met een schoonmaak in eigen gelederen. Heb je iemand met verstand van zaken in de gelederen, maar die iets teveel tegen de big corp sponsors blaft, dan moet ze weg.

Die ondervraging was geweldig, van een heel andere orde dan AOC's ingestudeerde zinnetjes

Maxine Waters is dat corrupte lijk met die lelijke stem die mensen oproep overal mensen van de Trump-regering lastig te gaan vallen. Dat was natuurlijk geen oproepen tot geweld, want geen idee waarom eigenlijk.

A few days ago, the New York Times quietly “updated” its report, published over a month earlier, asserting that Capitol Police officer Brian Sicknick had been killed by being struck with a fire extinguisher during the January 6 riot.

According to one law enforcement official, medical examiners did not find signs that the officer sustained any blunt force trauma

And according to other law enforcement officials?

Nog een mooi overzichtje van hoe de Dems eigenlijk nooit een zaak gehad hebben. Wederom een mooie haatcampagne.

Nog een mooi overzichtje van hoe de Dems eigenlijk nooit een zaak gehad hebben. Wederom een mooie haatcampagne.

Ik zag gister bij Tucker volgens mij een mooie compilatie van zijn advocaten hoe de Democraten de laatste 5 jaar de Trump haat gevoed hebben. Lekker stelletje daar.

Ik zag gister bij Tucker volgens mij een mooie compilatie van zijn advocaten hoe de Democraten de laatste 5 jaar de Trump haat gevoed hebben. Lekker stelletje daar.
De verdediging van Trump had ook een mooie compilatie met alle keren dat Democraten in de afgelopen jaren opriepen tot geweld, daar zat onderstaande ook tussen:
Maxine Waters is dat corrupte lijk met die lelijke stem die mensen oproep overal mensen van de Trump-regering lastig te gaan vallen. Dat was natuurlijk geen oproepen tot geweld, want geen idee waarom eigenlijk.

Klopt niet helemaal, zoals ik het lees is de uitkomst daarvan (nog) niet openbaar en heeft één “law enforcement official” voorbarig iets de wereld in geholpen.
Is de ene law enforcement official niet gewoon een officiële woordvoerder of iemand die dat officieel tijdens het onderzoek meld maar zal het volledige autopsierapport pas openbaar worden wanneer ze helemaal klaar zijn?

Dan kan die uitspraak dat er geen blunt force trauma is gevonden toch gewoon kloppen?

Daarom hebben de investigators het ook nog over de mogelijkheid van een reactie op traangas, of onderliggende medical condition.

Als de official de schouwarts was geweest had dat er toch wel gestaan lijkt mij.
Jij denkt dat een official van de onderzoekers liegt over de autopsie? Of dat het helemaal door CNN is verzonnen? Wil je van elke autopsie en law enforcement investigation nog een uitspraak van onafhankelijke derden die alles weer zijn nagelopen en een maand later nieuwe autopsies hebben gedaan?

Wat wil je zeggen?

Terug
Naar boven