Sterling
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 2.645
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 87kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Fallon fox (mma),laurel hubbard(gewichtheffen),hannah (vrouw van 1m90 en 100 kg die vroeger bij de mannen aan rugby deed en nu vrouwen van 60 kg omver ploegd) overal sneuvelen er bij de vrouwen records. En niet met zo een klein beetje.10 a 20 kg int gewichtheffen.Als de afweging is dat als transvrouwen vrouwen zijn, dan mogen ze ook meedoen met vrouwensporten, dan is het voor mij makkelijk. Met alle respect voor hoe moeilijk sommige mensen het hebben is dan het antwoord dat het geen vrouwen zijn.
Maak er maar een aparte categorie voor desnoods. Help ze waar het kan. Dit is al veel langer aan de gang, bij de masters bij het wielrennen is al jaren gelwden gedoe een transvrouw en tevens activistische professor die prijzen wint, Rachel McKinnon (thans Veronica Ivy).
Als je er iets van zegt dan ben je (Martina Natrilova) transfoob ofzo, uiteraard moet iedere vorm van gesprek of discussie bij voorbaat verboden zijn.
De explosie aan mensen die menen in het verkeerde lichaam geboren en de druk om alle drempels van leeftijd en bedenktijd weg te halen is een ontwikkeling waar we nog veel ellende van gaan krijgen.

According to one law enforcement official, medical examiners did not find signs that the officer sustained any blunt force trauma
And according to other law enforcement officials?![]()
The Times Corrects the Record on Officer Sicknick’s Death, Sort Of
A few days ago, the New York Times quietly “updated” its report, published over a month earlier, asserting that Capitol Police officer Brian Sicknick had been killed by being struck with a fire extinguisher during the January 6 riot. According to the update, “new information has emerged...news.yahoo.com
![]()
Investigators struggle to build murder case in death of US Capitol Police officer Brian Sicknick
Investigators are struggling to build a federal murder case regarding fallen US Capitol Police officer Brian Sicknick, vexed by a lack of evidence that could prove someone caused his death as he defended the Capitol during last month's insurrection.edition.cnn.com
Gaat om uitspraken obv de autopsie he.Klopt niet helemaal, zoals ik het lees is de uitkomst daarvan (nog) niet openbaar en heeft één “law enforcement official” voorbarig iets de wereld in geholpen.
Nog een mooi overzichtje van hoe de Dems eigenlijk nooit een zaak gehad hebben. Wederom een mooie haatcampagne.
De verdediging van Trump had ook een mooie compilatie met alle keren dat Democraten in de afgelopen jaren opriepen tot geweld, daar zat onderstaande ook tussen:Ik zag gister bij Tucker volgens mij een mooie compilatie van zijn advocaten hoe de Democraten de laatste 5 jaar de Trump haat gevoed hebben. Lekker stelletje daar.
Maxine Waters is dat corrupte lijk met die lelijke stem die mensen oproep overal mensen van de Trump-regering lastig te gaan vallen. Dat was natuurlijk geen oproepen tot geweld, want geen idee waarom eigenlijk.
Is de ene law enforcement official niet gewoon een officiële woordvoerder of iemand die dat officieel tijdens het onderzoek meld maar zal het volledige autopsierapport pas openbaar worden wanneer ze helemaal klaar zijn?Klopt niet helemaal, zoals ik het lees is de uitkomst daarvan (nog) niet openbaar en heeft één “law enforcement official” voorbarig iets de wereld in geholpen.
Kan kloppen ja, maar dan mag ik toch ook de vraag stellen wat anderen er over te zeggen hebben?Dan kan die uitspraak dat er geen blunt force trauma is gevonden toch gewoon kloppen?
Ja en ik snap niet helemaal welke andere officials er zouden zijn en wat die over de autopsie te zeggen hebben?Kan kloppen ja, maar dan mag ik toch ook de vraag stellen wat anderen er over te zeggen hebben?

Als de official de schouwarts was geweest had dat er toch wel gestaan lijkt mij.Ja en ik snap niet helemaal welke andere officials er zouden zijn en wat die over de autopsie te zeggen hebben?![]()
Jij denkt dat een official van de onderzoekers liegt over de autopsie? Of dat het helemaal door CNN is verzonnen? Wil je van elke autopsie en law enforcement investigation nog een uitspraak van onafhankelijke derden die alles weer zijn nagelopen en een maand later nieuwe autopsies hebben gedaan?Als de official de schouwarts was geweest had dat er toch wel gestaan lijkt mij.