MuscleMeat

Verenigde Staten

Syrië eerder gebombardeerd dan de Amerikanen hun $2000 stimulus checks hebben gekregen :laugh:

Het beest laat zijn tanden zien.

Z'n feed zit vol met leuke, maar deze is geweldig:

:roflol:
(Niet de Paul Watson die werd geretweet door Eelco B v R)

• Topic Starter Topic Starter
  • #12.826

Gad Saad and I discuss, among other topics, ideas as parasites, postmodernism, social constructivism, applying evolutionary thinking to understand our consummatory nature, epistemic humility, nomological networks, the degrees of assault on truth, and more.

Ik beken, geen van beiden zijn eigenlijk Amerikanen.

In with the old, out with the new:

• Topic Starter Topic Starter
  • #12.828
De make-up van Sean. :roflol:

Bizar maar niet onverwacht.

De verwachte shitshow is zich lekker aan het ontvouwen. Ruzie zoeken met Putin, totaal overgegeven aan de SJW-bende, migratiekaravanen en een totale overgave aan Big-Business/Pharma.
De balans is weer hersteld!

Lofzang op TC door John Oliver (ZML is goed gejat van Last Week Tonight):

f**k off seniele gek

Biden also told Stephanopoulos that he agreed Russian President Vladimir Putin was a "killer" and would "pay a price" for interfering in U.S. elections.

The United States' chief intelligence office on Tuesday released an unclassified report on foreign meddling in the 2020 election that concluded Russian President Vladimir Putin oversaw sweeping efforts aimed at "denigrating" President Joe Biden’s candidacy

"He will pay a price," Biden said. "We had a long talk, he and I, when we -- I know him relatively well. And the conversation started off, I said, 'I know you and you know me. If I establish this occurred, then be prepared."

Stephanopoulos asked: "So you know Vladimir Putin. You think he's a killer?"

"Mmm hmm, I do," Biden replied.

While the president said "you'll see" that Putin is "going to pay," he did not elaborate.

'America will just have to try and keep up with Joe Biden' :roflol:

Toch weer een goede analyse mbt techbedrijven van mijn langharige Boudha

Plus een geweldig experiment in florida, houd de verschillende media maar goed in de gaten komende weken

Terug
Naar boven