MuscleMeat

Verenigde Staten

Nee, ik walg ook van die kerel. Alleen zijn ontbrekende kaaklijn al :lol:
Toch ben ik wel benieuwd daar de dynamiek met Tucker. Dus ik ga hem vanmiddag even bekijken.

Hij heeft inderdaad veel weg van een naakte molrat. Met al dat geld zou je toch wat aan je uiterlijk kunnen doen denk ik dan.

Zelf ben ik niet echt bekend met het fenomeen Andrew Tate. Maar wat ik van hem heb gezien beviel me op zich wel; hij zegt waar het op staat. Alles eromheen is dan weer iets minder, maar dat is typisch Amerikaans en daar houd ik sowieso niet van.

Al die beschuldigingen zijn natuurlijk hilarisch. Maar we weten allemaal hoe dat werkt.

• Like
Waarderingen: Vonk

Dank, al vind ik Peterson wat minder sinds hij opeens overal dingen over zegt en vaak wat hysterisch wordt. Dat schijnt met z'n medicijnen te maken kunnen hebben.

Geen Stijl had een kritisch artikel over het interview, maar de intro van Tucker schijnt een van z'n beste ooit te zijn.

Wat fragmenten gezien van Tucker Carlson die GOP-kandidaten interviewt. Laf van Trump om niet te komen, maar politiek handig.

Een paar rondjes Tucker die GOP-kandidaten interviewt en niemand stemt meer op ze.

Dank, al vind ik Peterson wat minder sinds hij opeens overal dingen over zegt en vaak wat hysterisch wordt. Dat schijnt met z'n medicijnen te maken kunnen hebben.

Geen Stijl had een kritisch artikel over het interview, maar de intro van Tucker schijnt een van z'n beste ooit te zijn.
Ben niet fan van Tate en kijk niks met hem want ik wil mijn hersencellen blootstelling aan die goblinkop en het geluid dat hij maakt besparen, daar niet van, maar GS is ook geen journalistiek hoogstandje. Ik mis bijvoorbeeld bewijs van hetgeen ze claimen. En dan niet ergens verborgen in urenlange youtube praat van zeer niche extreemlinkse marxistische woke activisten die volgens mij herhaaldelijk voor gerel gearresteerd zijn en weer ergens om relevant willen worden. Nu leest het artikel met verwijzing naar z'n cursus alsof ze niet begrijpen wat 'to maximize monetization' is en daar zelf maar wat misbruik en uitbuiting invullen want misogenistisch.

Ohja waar Dumpert op de vrijdagavonden z'n monetization vandaanhaalt hoeven we niemand aan te herrineren hoop ik.

Mag Tucker best kritischer tegen hem doen daar ook niet van, maar wellicht hanteerd hij ook een soort journalistiek presumption of innocence? Misschien niet formeel vereist voorbij het verifieren van bronnen, maar afgaan op 'sources say' voordat een gerechtelijke uitspraak over iemand is gedaan was GS volgens mij in andere gevallen de afgelopen jaren geen voorstander van.

Ben niet fan van Tate en kijk niks met hem want ik wil mijn hersencellen blootstelling aan die goblinkop en het geluid dat hij maakt besparen, daar niet van, maar GS is ook geen journalistiek hoogstandje. Ik mis bijvoorbeeld bewijs van hetgeen ze claimen. En dan niet ergens verborgen in urenlange youtube praat van zeer niche extreemlinkse marxistische woke activisten die volgens mij herhaaldelijk voor gerel gearresteerd zijn en weer ergens om relevant willen worden. Nu leest het artikel met verwijzing naar z'n cursus alsof ze niet begrijpen wat 'to maximize monetization' is en daar zelf maar wat misbruik en uitbuiting invullen want misogenistisch.

Ohja waar Dumpert op de vrijdagavonden z'n monetization vandaanhaalt hoeven we niemand aan te herrineren hoop ik.

Mag Tucker best kritischer tegen hem doen daar ook niet van, maar wellicht hanteerd hij ook een soort journalistiek presumption of innocence? Misschien niet formeel vereist voorbij het verifieren van bronnen, maar afgaan op 'sources say' voordat een gerechtelijke uitspraak over iemand is gedaan was GS volgens mij in andere gevallen de afgelopen jaren geen voorstander van.
Presumption of innocene is prima, maar om er nu amper over te vragen en niet door te vragen over een zeer actueel thema is wel wat anders.

Tate heeft daar ook zelf van alles over gezegd wat niet te rijmen is.

Ohja volgens mij zijn er ook nog dingen rond het praten over een zaak terwijl die nog loopt is tenminste in de VS geloof ik not done, kan het proces beinvloeden etc. ik weet niet of het om zoiets bewust gedaan is of automatisme vanuit TC. Juridisch advies zal zijn kop erover houden of een canned reply geven. Een diepe vraag erover zal ook geen zinnig eerlijk verhaal uit Tate halen lijkt mij.

Snapt Tucker allemaal wel, of misschien mag hij hem - God knows why.

Ohja volgens mij zijn er ook nog dingen rond het praten over een zaak terwijl die nog loopt is tenminste in de VS geloof ik not done, kan het proces beinvloeden etc. ik weet niet of het om zoiets bewust gedaan is of automatisme vanuit TC. Juridisch advies zal zijn kop erover houden of een canned reply geven. Een diepe vraag erover zal ook geen zinnig eerlijk verhaal uit Tate halen lijkt mij.

Snapt Tucker allemaal wel, of misschien mag hij hem - God knows why.
Ik vind die Tate een enge man en volgens mij deugt hij van geen kant.

Facts don't care about my feelings en daar kan je iemand niet op veroordelen.

Maar als Tucker dat allemaal weet, moet hij misschien dat interview nu niet doen.

Of nooit.

Vond het ook zo opmerkelijk dat JP's dochter met hem en figuren eromheen optrok.

Clout middels hem hebben zij toch niet nodig zou je zeggen.

Of nooit.

Vond het ook zo opmerkelijk dat JP's dochter met hem en figuren eromheen optrok.

Clout middels hem hebben zij toch niet nodig zou je zeggen.
Ik zag zijn dochter laatst ook bij Pierce Morgan over Miss Nederland, heel bijzonder.

JBP heeft wat mij betreft over veel te veel dingen een mening, ik vond hem interessant toen het ging over dingen waar hij verstand van had.

Het is een beetje een familiebedrijf geworden in meningen.

Wait is dat een 50 cal Browning M2 :roflol:

Was ik maar een Amerikaan :(

Only in America...

• Haha
Waarderingen: Vonk
Terug
Naar boven