- Waardering
- 25.459
- Lengte
- 1m83
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Laatst ook ontdekt interessante content.Recentelijk een podcast tegen gekomen waar wil interesante gasten aanschuiven.
Laats een hacker die complete netwerken plat legt van kindermisbruiken. Dit ook meld met namen en ip adressen van hoge mensen en waar dan niets mee wordt gedaan.
Regelmatig navy seal leden en andere hoog onderscheiden leden van het leger. Gaat over van alles. Van de "moord" Osama bin laden tot militairen en met Kris Kyle hebben gedient
Deze week zag ik diverse short voorbij komen van iemand die allemaal in speciale overheids diensten heeft gewerkt. Dit bericht had ook wel in het ufo topic gekunt. Ging over tijdloos berichten versturen naar waar dan ook in het universum.
Misschien ook wel iets voor @Snuff-Sann om eens te kijken
https://www.youtube.com/@ShawnRyanClips/featured
Net als die film over het redden van kinderen, gebaseerd op een waargebeurd verhaal, die ook lekker doodgezwegen wordt of in het extreemrechtse hoekje gedrukt wordt.Laats een hacker die complete netwerken plat legt van kindermisbruiken. Dit ook meld met namen en ip adressen van hoge mensen en waar dan niets mee wordt gedaan.
Zal de film eens opzoekenNet als die film over het redden van kinderen, gebaseerd op een waargebeurd verhaal, die ook lekker doodgezwegen wordt of in het extreemrechtse hoekje gedrukt wordt.
Met Jim Caviezel, Sound of Freedom.
Wordt lastig.
Spijtig. Ik dacht dat ik deze film wel op ip tv kon vinden. Maar mijn vrouw heeft net gekeken maar geen resultaat.Wordt lastig.
![]()
Om deze reden is het controversiële 'Sound of Freedom' niet in de Nederlandse bioscopen te zien
De film haalde al bijna $150 miljoen op in de States.www.filmtotaal.nl
Wordt lastig.
![]()
Om deze reden is het controversiële 'Sound of Freedom' niet in de Nederlandse bioscopen te zien
De film haalde al bijna $150 miljoen op in de States.www.filmtotaal.nl
Hmm nou dan ga ik de film zeker kijken.Hoofdrolspeler Jim Caviezel zou antisemitische uitspraken hebben gedaan
In dat geval is het wel makkelijk op te lossen.maar verandering kan soms niet door andere uitdagingen: verouderde software bij de Belastingdienst bijvoorbeeld.
Die linker heeft nu blauw haar en werd door Trump aangeduid als Turf Smurf .