AndroidHealthClinic

Verenigde Staten

Recentelijk een podcast tegen gekomen waar wil interesante gasten aanschuiven.
Laats een hacker die complete netwerken plat legt van kindermisbruiken. Dit ook meld met namen en ip adressen van hoge mensen en waar dan niets mee wordt gedaan.
Regelmatig navy seal leden en andere hoog onderscheiden leden van het leger. Gaat over van alles. Van de "moord" Osama bin laden tot militairen en met Kris Kyle hebben gedient
Deze week zag ik diverse short voorbij komen van iemand die allemaal in speciale overheids diensten heeft gewerkt. Dit bericht had ook wel in het ufo topic gekunt. Ging over tijdloos berichten versturen naar waar dan ook in het universum.

Misschien ook wel iets voor @Snuff-Sann om eens te kijken

https://www.youtube.com/@ShawnRyanClips/featured

Recentelijk een podcast tegen gekomen waar wil interesante gasten aanschuiven.
Laats een hacker die complete netwerken plat legt van kindermisbruiken. Dit ook meld met namen en ip adressen van hoge mensen en waar dan niets mee wordt gedaan.
Regelmatig navy seal leden en andere hoog onderscheiden leden van het leger. Gaat over van alles. Van de "moord" Osama bin laden tot militairen en met Kris Kyle hebben gedient
Deze week zag ik diverse short voorbij komen van iemand die allemaal in speciale overheids diensten heeft gewerkt. Dit bericht had ook wel in het ufo topic gekunt. Ging over tijdloos berichten versturen naar waar dan ook in het universum.

Misschien ook wel iets voor @Snuff-Sann om eens te kijken

https://www.youtube.com/@ShawnRyanClips/featured
Laatst ook ontdekt interessante content.

voor volledige podcast

Net als die film over het redden van kinderen, gebaseerd op een waargebeurd verhaal, die ook lekker doodgezwegen wordt of in het extreemrechtse hoekje gedrukt wordt.

Met Jim Caviezel, Sound of Freedom.

Volgens mij las ik laatst ergens dat Elon Musk de film op Twitter gaat plaatsen.

Impeach the mf!

'This not who we are'

Chew soap!

Laatst bewerkt:
Wat wat? deepstate??

Hij heeft een punt, maar tegelijkertijd is het enorm ironisch.

En wat is de reden dat Putin al zoveel Amerikaanse presidenten heeft meegemaakt?

Denk je zelf dat er in Rusland niet een soort deepstate of onderliggende machten/lobbygroepen zijn?

Ook in Nederland heeft de top van de ambtenarij veel ondemocratische macht, maar verandering kan soms niet door andere uitdagingen: verouderde software bij de Belastingdienst bijvoorbeeld.

We are the goodies men...

1691418568067.png

lol

Terug
Naar boven