MuscleMeat

Verenigde Staten

1725258055430.png

Vapen is de zoete witte wijn met ijs van de alcohol.

En als er geen smaakjes in mogen, maken ze nu toestellen waar je het smaken los kan toevoegen.

Niet negatief naar jou toe, maar de obsessie met mogen roken die je ziet in conservatieve, traditionele en/of reactionaire kringen vind ik wat vreemd.

Of het nu gaat om de FVD of groepjes radtrads, er moeten dan sigaren of pijpen gerookt worden. Het lijkt soms wel dat het meer is om zich af te zetten tegen "progressieven", terwijl het feitelijk gewoon ongezond is. Nu kan ik me ergens voorstellen dat iemand zich (principieel) verzet tegen de nanny state en voor eigen keus, eigen verantwoordelijkheid is, maar het strookt niet met het ideaal van een gezond lichaam, waar dergelijke groepen ook op hameren. Druk zijn met je grass fed beef, raw milk en tegen allerlei chemicaliën in het voedsel, maar ondertussen wel roken.

Dat gezegd is het voorbeeld van vapen wel mooi om de inventiviteit van de industrie en negatieve (bijkomende) effecten van overheidsbeleid te demonstreren.

Ik ben voor goede voorlichting en vrijheid van keus en ben nog verre van overtuigd dat vapen zoveel minder slecht voor de gezondheid is als gewoon een peuk. En fvd'er of niet, als iemand in een niet al te grote afgesloten ruimte een sigaret in mijn buurt opsteekt krijgt ie gewoon een beuk als hij m niet uitmaakt.

1725467870746.png

• Haha
Waarderingen: HB89
Putin endorses Kamala Harris.

haha jezus wat een shitshow :roflol:

Volgens iemand die vaak goed zat wordt het Harris, aldus de NYT.

Vannacht het debat, wie gaat er winnen, roept u maar?

Ik denk dat het debat geen duidelijke winnaar zal opleveren, maar beide partijen zullen de "duidelijke overwinning" claimen.

De duidelijke verliezer is wel al duidelijk.

:roflol:

Drain the swamp

Feiten, ach...

Laatst bewerkt:
1726048576183.png

Wie checkt de factcheckers?

Trump: “In Springfield, they’re eating the dogs, the people that came in, they’re eating the cats. They’re eating, they’re eating the pets of the people that live there.”

False.

A city spokesperson told PolitiFact that claims that Haitian immigrants in Springfield, Ohio, are stealing neighbours’ pets to eat are unfounded.

Terug
Naar boven