AndroidHealthClinic

Verenigde Staten

dat sommige hier nog echt geloven in een overwinning van Clinton :roflol: poep in jullie ogen?

Anonymous: Getting Ready for Hillary's Defeat

en weer kan ze zichzelf niet rechthouwen :roflol:

VIDEO CATCHES SICK WASTED HILLARY STUMBLING TO HER CAR WITH BILL'S HELP

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.444
Edgar zou niet van vrolijk van dit zootje ongeregeld. Niet dat hij zo zuiver op de graat was, maar dan nog.

1dqpkj.jpg

Finally a real choice. The American way, or the European way?

• #1.449

Wat een marxistische kuttekop ben je toch ook. Al eens nagegaan hoe de financiën van oud presidenten er voorstonden?

Er zijn er aardig wat die al financieel onafhankelijk waren toen ze president werden, om nog maar te zwijgen van degenen die in de juiste familie werden geboren. (Teddy Roosevelt, FDR, H. Bush, W. Bush, J. Kennedy, etc.)

Er zijn er maar weinig geweest die minder dan 1 miljoen USD waard waren, en in de top drie staan zelfs twee founding fathers dacht ik.

Het is traditie @mat! :mad:

924e034efe2d472ef77225f31f0b1d6e.gif

Laatst bewerkt:
Er zijn in de VS. alleen al weet ik hoeveel mannen die een gruwelijke hekel hebben aan intelligente vrouwen. Vrouwen horen niet slimmer te zijn dan mannen of een beter baan te hebben. Zet daar een willekeurige vrouw neer en je krijgt dezelfde reactie. Sommige delen van dat land zijn achterlijk en in mijn ogen vergelijkbaar met de manier hoe bepaalde Moslims met vrouwen omgaan.

En als zij toch gaat winnen dan zegt dat veel over de tegenstander. Een andere republikeinse kandidaat had Clinton eenvoudig aan de kant kunnen schuiven met alle fouten die Clinton heeft gemaakt.

• #1.451
Dat lijkt me stug, want ze teert erg op de gender card. De eerste vrouwelijke president worden lijkt soms haar enige programmapunt.

Eric Trump, zoon van de Republikeinse presidentskandidaat, heeft vanochtend in New York officieel voor zijn vader gestemd. Dat heeft hij via Twitter bekendgemaakt.Jammer genoeg voor Trump is het posten van stembiljetten illegaal in New York en is zijn stem dus ongeldig.
giphy.gif

Pep Guardiola

• #1.459
1ptqhs.jpg

De jongste zal geheid een onuitstaanbaar ventje worden. :D

Sympathieke knul. Dat wordt een wereldgozer.

Terug
Naar boven