ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.914
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
Daar draait Tinus z’n hand niet voor omDan kom je weer bij de zelfde discussie die we eerder gehad hebben.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Daar draait Tinus z’n hand niet voor omDan kom je weer bij de zelfde discussie die we eerder gehad hebben.
Wortelkanaal van een kies kost hier zo €1000-€1200.
Ik heb net een laten doen. 5 kanalen ja hoor zo ben ik. Kost iets rond de 700€ hier.Wortelkanaal van een kies kost hier zo €1000-€1200.
Valt nog mee (althans, het is belachelijk veel geld hoor daar niet van). Is dat inclusief CT scan?Ik heb net een laten doen. 5 kanalen ja hoor zo ben ik. Kost iets rond de 700€ hier.
Je dacht ik neem meteen het uitgebreide Ziggo pakket.
Er zijn wel foto’s gemaakt
KloptJe dacht ik neem meteen het uitgebreide Ziggo pakket.
Ik beb meestal de helft minder kwijt, en ik moet zelfs altijd dubbele verdoving en mijn kiezen hebben bijna altijd wel een bijzonderheid waardoor ze langer bezig is.Wortelkanaal van een kies kost hier zo €1000-€1200.
Kan je dat niet beter in het buitenland laten doen? Prijstechnisch gezien.Ben wel benieuwd wat mijn implantaat me gaat kosten uiteindelijk, die zou schijnbaar rond de 2.5k-3k moeten kosten.
Ik denk dat dit echt zo duur is omdat het dan via de spoedkliniek moest, wel begrijpelijk hoor ik ben helaas maar al te bekend met een wortelontsteking, wachten is vaak geen optie.
Ik weet niet in hoeverre dat gaat maar het is een proces van 5 afspraken waarvan ook 1 bij de tandarts dus lijkt me niet heel haalbaar.Kan je dat niet beter in het buitenland laten doen? Prijstechnisch gezien.
Waar baseer je dit op? Heb toch veel voorbeelden gezien dat een consument zonder verzekering verre van de quote hoeft te betalen. Voor dit voorbeeld van een enkele quote weet ik niet, misschien de verkeerde kliniek uitgezocht, of weet jij dat dan? En waarom spreek je erover alsof dat de vaste prijs ervoor is en het bij een andere daar niet veel goedkoper (of zelfs gratis?) kan?Een verzekeraar betaald never nooit die $9,600, maar de consument wel.
Meestal gewoon bijten en kauwen.
Ik poets ze ook nog

Ik doe dat meestal met m'n handen en een tandenborstel.

Tandheelkunde is in Nederland verzekeringtechnisch gezien geen noodzakelijke medische zorg, meer vergelijkbaar met plastische chirurgie of fysiotherapie.Overigens wat een bs is het dat je met een verzekering nog van alles zelf moet betalen.
Het zelfde als jij?
Hetgeen nergens op slaat.Tandheelkunde is in Nederland verzekeringtechnisch gezien geen noodzakelijke medische zorg, meer vergelijkbaar met plastische chirurgie of fysiotherapie.
Het zelfde als jij?
Het verschil zit hem in de aanleg.
Kan het bij jou dan niet onder een medische behandeling worden geschoven.Mijn gebit heeft ook wel dusdanig veel problemen dat ik het liefst niet 'onzekere' dingen ga doen.
====Overigens wat een bs is het dat je met een verzekering nog van alles zelf moet betalen.

Het is geen ziekte of syndroom oid, het is gewoon een (heel) 'slecht gebit'. Ik heb gewoon veel gebitszorg nodig, krijg heel snel ontstekingen en heb vaak pijn.Kan het bij jou dan niet onder een medische behandeling worden geschoven.
Ik weet nou niet of dit serieus is?