MuscleMeat

Verenigde Staten

Deze verdere escalatie gaat alleen maar meer punten en bans opleveren. Je gelijk ga je er niet mee halen.

Maar waarom meng je je dan in topics?

Het kan maar op één manier eindigen op deze manier.

Het is de administrator-manier van zeggen 'WOLLAH nog één keer en ik djoek jou!'.

Hoe kan een lid zien of hij of zij al punten heeft gekregen?

Dat ligt dan aan jullie. Daarom ook klachten van andere leden.

Topics moeten vrij zijn voor iedereen.
Hmm waarover zijn er klachten precies? Als dat niet wordt medegedeeld kan men het hier ook niet beteren toch.

Klachten van anderen over persoonlijke aanvallen op jou?

Klachten over het bestaan van politieke topics zoals deze?

Het is de administrator-manier van zeggen 'WOLLAH nog één keer en ik djoek jou!'.

Hoe kan een lid zien of hij of zij al punten heeft gekregen?
Klik je op naam hier in het topic en onderin staan dan je waarschuwingen.

Heb ze ook voor t eerst sinds 11 jaar :rolleyes:

Hmm waarover zijn er klachten precies? Als dat niet wordt medegedeeld kan men het hier ook niet beteren toch.

Klachten van anderen over persoonlijke aanvallen op jou?

Klachten over het bestaan van politieke topics zoals deze?
Hier ga ik niet verder op in.

Bepaalde politieke topics kregen gewoon meldingen.

We gaan hierbij de discussie ook afsluiten. Is duidelijk genoeg geweest.

Want het gaat weer de persoonlijke kant op.

Bepaalde politieke topics kregen gewoon meldingen.
Daar refereer je echt al verschillende keren naar.
Je laat je dus beïnvloeden door externe factoren en dus per definitie niet meer objectief. Ook al heb je de topics in eerste instantie open gelaten.

Maar goed bij deze ben ik klaar. Fijne middag:)

Daar refereer je echt al verschillende keren naar.
Je laat je dus beïnvloeden door externe factoren en dus per definitie niet meer objectief. Ook al heb je de topics in eerste instantie open gelaten.

Maar goed bij deze ben ik klaar. Fijne middag:)
Nogmaals, als het goed verlopen was in dat topic was het nog open. Ik had dat gehoopt, maar dag erna was het anders. Als meer leden erin antwoorden had ik het ook open gelaten en alleen topic-bans gegeven.

Als ik het anders wou had ik het wel eerder gesloten. Dan had ik simpel gezegd teveel klachten en klaar. Maar zoals ook eerder al gezegd had ik eerst meer tijd in de optie tot negeren gestoken oa

Dit is prima te checken op het forum.

IMG_3407.png

Laten we verder gaan met Trump verheerlijken.

Je kan van alles vinden van DT, maar hij voegt wel de daad bij het woord in de zin van AF en MAGA .

Dat wij hier in Europa daar pijn door lijden hebben we vooral aan onszelf en onze slappe gekozen en ongekozen leiders te danken.

Zonder groot fan te zijn van Donald of van wie dan ook, staat er wel iemand die de leiding neemt, itt zijn voorganger(s).

.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven