- Waardering
- 6.954
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Maar waarom meng je je dan in topics?Deze verdere escalatie gaat alleen maar meer punten en bans opleveren. Je gelijk ga je er niet mee halen.
Dat ligt dan aan jullie. Daarom ook klachten van andere leden.Maar waarom meng je je dan in topics?
Het kan maar op één manier eindigen op deze manier.
Enkel de Here zal over ons oordelen.Deze verdere escalatie gaat alleen maar meer punten en bans opleveren. Je gelijk ga je er niet mee halen.
Maar waarom meng je je dan in topics?
Het kan maar op één manier eindigen op deze manier.
Hmm waarover zijn er klachten precies? Als dat niet wordt medegedeeld kan men het hier ook niet beteren toch.Dat ligt dan aan jullie. Daarom ook klachten van andere leden.
Topics moeten vrij zijn voor iedereen.
Hoe kan een lid zien of hij of zij al punten heeft gekregen?
Klik je op naam hier in het topic en onderin staan dan je waarschuwingen.Het is de administrator-manier van zeggen 'WOLLAH nog één keer en ik djoek jou!'.
Hoe kan een lid zien of hij of zij al punten heeft gekregen?

Fucking snitchers.
Hier ga ik niet verder op in.Hmm waarover zijn er klachten precies? Als dat niet wordt medegedeeld kan men het hier ook niet beteren toch.
Klachten van anderen over persoonlijke aanvallen op jou?
Klachten over het bestaan van politieke topics zoals deze?
Maar toch zijn er 3 gebanned en is het topic gesloten en verwijderd🤔Anders was het punten en gesloten topics, wat ik probeer te voorkomen.
Dat is uitgelegd in een eerdere post in dit topic.Maar toch zijn er 3 gebanned en is het topic gesloten en verwijderd🤔
Daar refereer je echt al verschillende keren naar.

Nogmaals, als het goed verlopen was in dat topic was het nog open. Ik had dat gehoopt, maar dag erna was het anders. Als meer leden erin antwoorden had ik het ook open gelaten en alleen topic-bans gegeven.Daar refereer je echt al verschillende keren naar.
Je laat je dus beïnvloeden door externe factoren en dus per definitie niet meer objectief. Ook al heb je de topics in eerste instantie open gelaten.
Maar goed bij deze ben ik klaar. Fijne middag![]()