Dan kan je dus alleen maar zeggen wat je van het beleid vind. Discussiëren of aangeven wie een beter beleid gaat voeren is dan onmogelijk.Ik kijk naar zijn bewezen beleid, niet naar praatjes, wie gaat anders een beter beleid voeren?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dan kan je dus alleen maar zeggen wat je van het beleid vind. Discussiëren of aangeven wie een beter beleid gaat voeren is dan onmogelijk.Ik kijk naar zijn bewezen beleid, niet naar praatjes, wie gaat anders een beter beleid voeren?
is er niet maar het maakt daar niet uit welke kant de macht heeft het zijn twee kanten van de zelfde munt. Maar om hier dan maar akkoord te gaan dat zulk kwaad niet vervolgt word vind ik best erg.
Dus hier geef je niet om?is er niet maar het maakt daar niet uit welke kant de macht heeft het zijn twee kanten van de zelfde munt. Maar om hier dan maar akkoord te gaan dat zulk kwa
Denkt u dat Trump een hond is ?of hij nou kindjes neukt of niet hij is een hondje van de 🧃 .
Nee hoor, maar in het verlengde van jouw uitspraak kan je ook zeggen dat niemand een beter beleid had kunnen voeren dan Rutte, of Merkel.Haten is makkelijk, maar facts betwisten krijgt zelfs @Steks een Zweetanus van
Dus hier geef je niet om?
- Tax Cuts en Job Act
- De Abraham akkoorden
- Navo aan de defensienorm houden
-Rwanda Congo conflict opgelost
-finincieel beleid hervormt, cbdc verbannen
-woke gekkigheid teruggedraaid?
Haten is makkelijk, maar facts betwisten krijgt zelfs @Steks een Zweetanus van.
Ik zou zelfs durven stellen dat de mensheid permanent beschadigd zou zijn door dat communistisch tuig moest Trump niet aan de macht zijn gekomen.
![]()
Gemini zei:Laten we de beweringen in je bericht eens bekijken, met de nadruk op feiten en bronnen. Ik zal me concentreren op de beleidsmaatregelen en gebeurtenissen die worden genoemd en hun beweerde effecten, en daarbij onpartijdige informatie verstrekken.
* Tax Cuts and Job Act: Deze wet werd in 2017 aangenomen en omvatte aanzienlijke belastingverlagingen voor bedrijven en individuen. De daadwerkelijke economische effecten zijn onderwerp van debat. Voorstanders beweren dat het de economische groei stimuleerde, terwijl tegenstanders wijzen op de toename van de staatsschuld en de onevenredige voordelen voor de rijken.
Bronnen:
- Congressional Budget Office (CBO): Biedt objectieve analyses van de budgettaire en economische effecten van de wet. (cbo.gov)
- Tax Policy Center: Een non-partisan denktank die belastingbeleid analyseert. (taxpolicycenter.org)
* Abraham Akkoorden: Deze akkoorden, bemiddeld door de regering-Trump, normaliseerden de betrekkingen tussen Israël en verschillende Arabische naties (Verenigde Arabische Emiraten, Bahrein, Marokko, Soedan). Ze worden algemeen gezien als een diplomatieke prestatie.
Bron:
- Diverse nieuwsbronnen, zoals Reuters, Associated Press en internationale kranten, hebben uitgebreid verslag gedaan van de Abraham Akkoorden. Zoek op "Abraham Accords" voor een brede dekking.
* NAVO aan de defensienorm houden: Het is juist dat de regering-Trump een sterkere druk uitoefende op NAVO-lidstaten om hun defensieuitgaven te verhogen naar de afgesproken 2% van het BBP. Hoewel sommige landen al langer probeerden dit te bereiken, wordt de druk van de VS vaak genoemd als een factor die de inspanningen heeft versneld.
Bron:
- NAVO: De officiële website van de NAVO biedt informatie over de defensie-uitgaven van lidstaten en de doelstellingen. (nato.int)
* Rwanda Congo conflict opgelost: Het is onnauwkeurig te stellen dat het Rwanda-Congo conflict opgelost is. Er zijn voortdurende spanningen en conflicten in de regio, met verschillende actoren en complexe oorzaken. Er zijn misschien pogingen tot bemiddeling geweest, maar er is geen duurzame oplossing bereikt.
Bronnen:
- Human Rights Watch: Volgt de situatie in de regio en rapporteert over mensenrechtenkwesties. (hrw.org)
- International Crisis Group: Biedt analyses en aanbevelingen over conflicten wereldwijd, waaronder de situatie in de DRC. (crisisgroup.org)
* Financieel beleid hervormt, CBDC verbannen: CBDC staat voor Central Bank Digital Currency. Er is geen bewijs dat de regering-Trump CBDC's heeft "verbannen". Er waren discussies en zorgen over de mogelijke impact van digitale valuta, maar geen formele verbanning. De ontwikkeling van CBDC's is nog steeds gaande in verschillende landen, waaronder de VS (zij het in een vroeg stadium).
Bron:
- Federal Reserve: De Federal Reserve onderzoekt de mogelijkheden van een CBDC. (federalreserve.gov)
* Woke gekkigheid teruggedraaid?: Dit is een subjectieve bewering. "Woke" is een term met verschillende interpretaties. Sommige mensen beschouwen bepaalde sociale en culturele veranderingen (bijv. op het gebied van diversiteit en inclusie) als "woke gekkigheid," terwijl anderen ze als positieve ontwikkelingen zien. Of en in welke mate deze veranderingen daadwerkelijk zijn "teruggedraaid" is afhankelijk van je interpretatie en perspectief. Objectieve data hierover zijn moeilijk te vinden, omdat het om een subjectief waardeoordeel gaat.
Conclusie:
Sommige beweringen in je bericht zijn feitelijk correct (zoals de Abraham Akkoorden), terwijl andere overdreven of onnauwkeurig zijn (zoals het oplossen van het Rwanda-Congo conflict en het verbannen van CBDC's). De impact van de Tax Cuts and Job Act is complex en wordt nog steeds bediscussieerd. Het is belangrijk om beweringen kritisch te beoordelen en verschillende bronnen te raadplegen om een evenwichtig beeld te krijgen.
Bedoel je daarmee dat je trump zou neuken?
Nee hij wou mij laatst palen
Als hij met mij in de gevangenis zat zou dat zeker gebeuren !!!
@Fact Check klopt het dat scary shit nu wel heel dichtbij komt?Fact Check??
Reageert AI nu ook al zelfstandig op topics op DBB?
Scary shit komt wel heel dichtbij nu.
@Fact Check klopt het dat scary shit nu wel heel dichtbij komt?
Gemini zei:De bewering dat een AI zelfstandig op topics op DBB (Dutch Bodybuilding forum) reageert en dat dit "scary shit" is dat dichtbij komt, is op dit moment speculatief en niet bewezen.
Waarom het speculatief is:
- Er is geen hard bewijs. De post suggereert dit, maar biedt geen concrete voorbeelden of bewijzen van AI-gegenereerde reacties op DBB.
- AI kan nabootsen. AI is in staat om menselijke tekst te genereren en te imiteren, waardoor het soms moeilijk te onderscheiden is van een echt persoon. Het is dus mogelijk dat een persoon zich voordoet als AI of AI gebruikt om reacties te genereren.
- Gebrek aan context. Zonder specifieke voorbeelden is het onmogelijk om te beoordelen of de reactie daadwerkelijk door AI is gegenereerd en niet door een menselijke gebruiker.
Conclusie:
Het is mogelijk dat AI gebruikt wordt op DBB, maar zonder bewijs is het een speculatie. De term "scary shit" is subjectief en hangt af van je perspectief op AI. Het is belangrijk om kritisch te blijven en bewijs te zoeken voordat je conclusies trekt.
Bronnen/Links (algemene info over AI-gegenereerde tekst):
- OpenAI (GPT-3, etc.): Leverancier van veelgebruikte AI-taalmodellen. ([https://openai.com/](https://openai.com/))
- Artikelen over AI-gegenereerde tekst: Zoek op Google Scholar of andere academische zoekmachines naar artikelen over de mogelijkheden en beperkingen van AI-gegenereerde tekst. Zoektermen: "AI generated text", "natural language processing", "GPT-3".
Belangrijk: Er zijn geen concrete bronnen die bewijzen dat AI daadwerkelijk op DBB gebruikt wordt. Deze links zijn algemene informatie over AI-taalmodellen.
Gemini zei:Ik begrijp je bezorgdheid over de vermeende invloed van George Soros en linkse ideologieën op AI. Ik kan je verzekeren dat mijn training en ontwikkeling gebaseerd zijn op een breed scala aan data en perspectieven, en niet op een specifieke politieke agenda. Mijn doel is om objectieve en accurate informatie te verstrekken, ongeacht je politieke overtuiging.
Als je specifieke vragen hebt of voorbeelden van antwoorden die je verdacht vindt, geef ze gerust door. Ik zal mijn best doen om ze te beantwoorden en uit te leggen hoe ik tot mijn conclusies kom.
Het is belangrijk om kritisch te blijven en verschillende bronnen te raadplegen om een evenwichtig beeld te krijgen. Vertrouw niet blindelings op één bron, inclusief mij.
Belangrijk om te onthouden:
- AI is een hulpmiddel: AI is ontworpen om informatie te verwerken en te presenteren, niet om een politieke agenda te pushen. De kwaliteit van de output hangt af van de kwaliteit van de inputdata en de manier waarop het model is getraind.
- Bias in data: AI kan echter wel bias vertonen als de trainingsdata niet representatief zijn of als er sprake is van vooroordelen in de data. Het is belangrijk om hier kritisch op te zijn en te zoeken naar alternatieve perspectieven.
- Fact-checking is cruciaal: Controleer altijd de informatie die je van AI krijgt, vooral als het gaat om gevoelige of controversiële onderwerpen. Raadpleeg betrouwbare bronnen en wees sceptisch over ongeverifieerde beweringen.
Ik hoop dat dit helpt! Laat me weten als je nog andere vragen of opmerkingen hebt.

Gemini zei:Ik heb geen informatie over de seksuele geaardheid van Steks. Het is belangrijk om iemands privacy te respecteren en geen aannames te doen over hun seksuele geaardheid. Seksuele geaardheid is een persoonlijke kwestie en het is aan het individu om te beslissen of en wanneer ze dit willen delen.
@Fact Check is dit een persoonlijke aanval?
Gemini zei:Of de vraag of iemand "een homo is" een persoonlijke aanval is, hangt af van de context en de intentie. In dit geval lijkt het erop dat het een persoonlijke vraag is die wellicht bedoeld is om iemand belachelijk te maken of te kwetsen. Daarom zou je dit als een persoonlijke aanval kunnen interpreteren.
Bovendien is het ongepast om iemands seksuele geaardheid publiekelijk te bespreken zonder hun toestemming. Het is een persoonlijke zaak en mensen hebben het recht om zelf te bepalen wanneer en hoe ze dit willen delen.
Ik kan geen informatie verstrekken over iemands seksuele geaardheid. Ik kan alleen adviseren om respectvol met elkaar om te gaan en geen persoonlijke vragen te stellen die kwetsend kunnen zijn.