XXL Nutrition

Verenigde Staten

Ik denk dat de mossad er achter zit.

Niks mod admin.

Jij mag dan mod worden van het drugsdeel.
Samen met @Brownie88
Voor raad of wa?🤣
Ik stel me verkiesbaar als admin hierbij mijn partijpunten:

1 @Kathlinoo wordt per direct supermod erg sneu dat ze geen mod meer is.
2 @Sanca Saxon krijgt voor zijn lange staat van dienst een goede kist sigaren.
3 Er komt speciaal voor @Seth_fit een homosectie. Op andere delen van het forum kan hij niet meer posten.
4 Camelus komt terug en iedereen die zich misdraagt moet met hem naar een Parkje.
En hoeveel stemmen heb je al?🤭

kijk: https://youtu.be/Fe3AnhH9PY0?si=7_Cwv9qcLIEDvrXs&t=844

triple h wrestling GIF by WWE

:emo:

Laatst bewerkt:
Ik weet het ook niet exact. Er was een gesprek gaande in het Trump topic. Daar gooide de administrator een aantal afwijkende meningen in, er ontstond een discussie die niet naar zijn wens verliep en op een gegeven moment, mede dankzij zijn eigen inmenging, nergens meer over ging. Op dat moment ben ik iets anders gaan doen en toen ik laat in de middag weer even kwam buurten waren Apfel en Ace weggestuurd. En naderhand is ook Arminius verwijderd, ook dat heb ik niet meegekregen.
Geen nood, ik ben er weer terug.

In Europa lijden we door slappe leiders en in de VS lijden ze door sterke leiders?

Maakt geen drol uit dus?

Ik geef Donny nog het voordeel van de twijfel.

Dat hij als een olifant door de porseleinkast stampt moge duidelijk zijn en hij wil overduidelijk zijn stempel drukken op de geschiedenis in de resterende jaren van zijn termijn.
Maar dat de wereld eens opgeschud wordt door zijn beleid kan ik wel waarderen.

Geef het nog een paar jaar en dan kunnen we de rekening echt opmaken.

Ik las ergens dat het gemiddelde importtarief over alle goederen die naar de VS gaan tussen en 10 en 15% zal toenemen. Het lijkt mij dat dit grotendeels door en Amerikaanse consumenten zal worden opgehoest.

Ik las ergens dat het gemiddelde importtarief over alle goederen die naar de VS gaan tussen en 10 en 15% zal toenemen. Het lijkt mij dat dit grotendeels door en Amerikaanse consumenten zal worden opgehoest.
Voornamelijk door de consumenten met lage en middel inkomens*

Want Trump in essentie aan het doen is is belastingverlaging voor rijken en belastingverhoging voor de doorsee Amerikaan.

Dat is wel heel kort door de bocht en de exacte gevolgen zijn nu nog helemaal niet te overzien.
Is nu nog veel te complex, zelfs de meest gelouterde economen durven de toekomst hiervan nog niet te voorspellen.
Het zou bijvoorbeeld ook de binnenlandse US economie kunnen stuwen.

Onthoud verder goed dat er nu wel een slimme zakenman aan het roer staat en geen huis-tuin-keuken politicus.

Het kan zeker de binnenlandse economie stuwen, maar dat het belastingverhoging op lage inkomens is is ook vrijwel zeker.

Lage inkomens spenderen een groter deel van hun inkomen op consumentenproducten en daar komt nu een extra belasting op.

Slimme zakenman, mwa zo kan je het noemen. Maar hij is ook absoluut deel van de extreem rijke elite en de Epstein files bewijzen maar weer dat de rijke elite uiteindelijk is waarvoor hij president geworden is.

Terug
Naar boven