Fitness Seller

Verenigde Staten

Er is niet 1 president schoon van onbesproken gedrag, zie Biden.
Trump zal vast en zeker ook zijn centjes niet altijd even eerlijk verdiend hebben, maar dat heeft vrijwel geen enkele zakenman.

Dat hele Epstein klopt natuurlijk van geen kant en is een gigantische beerput gebleken. Ben bang dat wij (inclusief de msm) er vrijwel niks weten en dat de waarheid veel dieper ligt dan wij ooit zullen horen. Wat de rol van Trump (en anderen) hierin is zal misschien ooit een keer duidelijk worden, maar grote kans van niet.

Wat het gaat doen met de prijzen voor de consumentenartikelen in de US zullen we gaan zien.

Nogmaals, van mij krijgt hij voorlopig nog het voordeel van de twijfel. Veel slechter dan zijn voorganger(s) is in mijn ogen onmogelijk.
Dat hij weerstand oproept bij bepaalde groepen door zijn gedrag kan ik me voorstellen. Ik vind het persoonlijk vaak wel humor.

Dat is wel heel kort door de bocht en de exacte gevolgen zijn nu nog helemaal niet te overzien.
Is nu nog veel te complex, zelfs de meest gelouterde economen durven de toekomst hiervan nog niet te voorspellen.
Het zou bijvoorbeeld ook de binnenlandse US economie kunnen stuwen.

Onthoud verder goed dat er nu wel een slimme zakenman aan het roer staat en geen huis-tuin-keuken politicus.
Als dat zo is, dan is het eigenlijk een onverantwoorde actie van Trump.

Ik geef Donny nog het voordeel van de twijfel.

Dat hij als een olifant door de porseleinkast stampt moge duidelijk zijn en hij wil overduidelijk zijn stempel drukken op de geschiedenis in de resterende jaren van zijn termijn.
Maar dat de wereld eens opgeschud wordt door zijn beleid kan ik wel waarderen.

Geef het nog een paar jaar en dan kunnen we de rekening echt opmaken.

Heb je ook nog een inhoudelijk voorbeeld wat je dan kan waarderen?
Dat is wel heel kort door de bocht en de exacte gevolgen zijn nu nog helemaal niet te overzien.
Is nu nog veel te complex, zelfs de meest gelouterde economen durven de toekomst hiervan nog niet te voorspellen.
Het zou bijvoorbeeld ook de binnenlandse US economie kunnen stuwen.

Onthoud verder goed dat er nu wel een slimme zakenman aan het roer staat en geen huis-tuin-keuken politicus.

Welnee man, het is a geen slimme (zaken)man b geen slimme politicus en elke econoom weet het juist precies: dit is een belabberd idee op basis van een half begrip van een economie die al 40+ jaar niet meer bestaat.

Mooi man, nu is dit een extreem linkse echochaimber geworden, iedereen is strategisch geëlimineerd

Gaat toch niet over Trump?

En heel eerlijk, dit is overduidelijk een diversion om zo snel mogelijk iets andera dan Epstein in het nieuws te krijgen.

Ik ben nooit fan geweest van H. Clinton en ik vond het in 2016 wel beter dat Trump won dan zij.

Maar nogmaals, overduidelijk een diversion om aandacht weg te halen van Trumps directe betrokkenheid bij een pedonetwerk.

Gaat toch niet over Trump?

En heel eerlijk, dit is overduidelijk een diversion om zo snel mogelijk iets andera dan Epstein in het nieuws te krijgen.

Ik ben nooit fan geweest van H. Clinton en ik vond het in 2016 wel beter dat Trump won dan zij.

Maar nogmaals, overduidelijk een diversion om aandacht weg te halen van Trumps directe betrokkenheid bij een pedonetwerk.
Dus iets dat met heel veel moeite bewezen is, ga je nu even van tafel vegen met iets waar je geen bewijzen van hebt? Lijkt eerder dat jij hier aan diversion doet

season 4 ifc GIF by Portlandia

Ik post reciepts, waar zijn jullie reciepts dat Trump een eiland minderjarige neukende pedofiel is? Dat wil je dat hij dat is he?
:roflol:

Heb je ooit iets anders gezien dan Fox? Je mist duidelijk ook maar enige vorm van neutraliteit.

Maare, het ging over het Trump topic(die is nu weg maar daar ging het over).

Helemaal prima dat er shit over Hillery naar voren komt, maar dat maakt precies niks goed van de foute dingen die Trump doet. Ik ben ook totaal geen fan van Hillery maar dat is niet relevant.

Ik weet dat dit echt de klassieke rechtse en conservatieve manier van argumenteren is 'ja X is slecht maar heb je al naar Y gekeken?'

We hebben het over X dus Y mag je bespreken in de Y discussie, niet in de X discussie. Y is zeker ook slecht, maar dat is niet relevant.

Trump is overduidelijk en enige mate betrokken bij het Epstein sage, de coverop is ook zo extreem overduidelijk dat het nergens over gaat. Het feit dat ze nergens de beloofde openheid geven en waar ze dat wel doen alles wijst op enige mate van betrokkenheid van Trump werkt niet mee.

Nog even los van de andere dingen die Trump de afgelopen maanden gedaan heeft waarvoor hij in de gevangenis zou moeten zitten.

Trump is overduidelijk en enige mate betrokken bij het Epstein sage, de coverop is ook zo extreem overduidelijk dat het nergens over gaat. Het feit dat ze nergens de beloofde openheid geven en waar ze dat wel doen alles wijst op enige mate van betrokkenheid van Trump werkt niet mee.
Medicine Medication GIF by Meme World of Max Bear

Dat denk jij, en mag jij ook denken, maar zijn geen facts

Nog even los van de andere dingen die Trump de afgelopen maanden gedaan heeft waarvoor hij in de gevangenis zou moeten zitten.
Waar zijn de reciepts? Dit is gewoon smaad

Heb je ook nog een inhoudelijk voorbeeld wat je dan kan waarderen?
Heb geen tijd (of zin) om een ellenlange epos te gaan schrijven, maar in het kort wat ik als positief ervaar ;

- Uit het (compleet achterlijke) klimaatakkoord
- Tax Cuts en Job Act
- De Abraham akkoorden
- Navo aan de defensienorm houden

Bovenal lijkt hij wat serieuzer genomen te worden dan Biden, die natuurlijk niks meer dan een karikatuur was.

Welnee man, het is a geen slimme (zaken)man b geen slimme politicus en elke econoom weet het juist precies: dit is een belabberd idee op basis van een half begrip van een economie die al 40+ jaar niet meer bestaat.

We zullen zien.

Ik wil best een discussie met je voeren maar je zal toch wel in enige maten de feiten onder ogen moeten komen, als je alles wat Fox over Hillery roept als onweerlegbaar feit aan wilt nemen maar niks wilt geloven wat negatief is TOV Trump dat valt er weinig te bespreken.

Dat maakt het alleen wel maximaal Ironisch dat je dit zegt.
linkiewinkies? Past niet in jullie anti Trump syndroom beleid?

Terwijl @Steks meer rechts is dan links en ik meer center rechts dan links en ik al 100x gezegd heb dat ik Trump beoordeel op de daden en niet op een vooroordeel dat ik alles wat Trump doet meteen als slecht bestempel.

Waar zijn de reciepts? Dit is gewoon smaad
Maar wie heeft er dan wel achter gezeten? Wie is er verantwoordelijk? Of accepteer je gewoon omdat niet bewezen kan worden dat trump er iets mee van doen heeft doordat door zijn directe gezag de waarheid achter word gehouden dat trump onschuldig is. Als hij onschuldig was of er niet taloze bestuursleden van zijn partij of vriendjes schuldig waren had hij de boel wel vrij gegeven.

Snap niet hoe jij ook bepaalde andere rechtse meningen kan verenigen met een positief beeld over trump.

Heb geen tijd (of zin) om een ellenlange epos te gaan schrijven, maar in het kort wat ik als positief ervaar ;

- Uit het (compleet achterlijke) klimaatakkoord
- Tax Cuts en Job Act
- De Abraham akkoorden
- Navo aan de defensienorm houden

Bovenal lijkt hij wat serieuzer genomen te worden dan Biden, die natuurlijk niks meer dan een karikatuur was.

We zullen zien.
Rwanda Congo niet vergeten, moderniseren van financieel beleid, woke gekkigheid terugdraaien, kan nog wel even verder gaan

Maar wie heeft er dan wel achter gezeten? Wie is er verantwoordelijk? Of accepteer je gewoon omdat niet bewezen kan worden dat trump er iets mee van doen heeft doordat door zijn directe gezag de waarheid achter word gehouden dat trump onschuldig is. Als hij onschuldig was of er niet taloze bestuursleden van zijn partij of vriendjes schuldig waren had hij de boel wel vrij gegeven.

Snap niet hoe jij ook bepaalde andere rechtse meningen kan verenigen met een positief beeld over trump.
Ik kijk naar zijn bewezen beleid, niet naar praatjes, wie gaat anders een beter beleid voeren?

Terug
Naar boven