XXL Nutrition

Verenigde Staten

De regels hier zijn strenger dan in amerika als je iemand niet eens een pedofiel mag noemen zonder bewijs... ik dacht dat we dat nu onbeperkt mogen doen?

i'm out,op naar gym ipv hier lopen te zanikken , have a nice one everybody

Het niveau is hier op DBB dan ook vele malen hoger LOL

De gemiddelde Dbb'er aan de naftpomp:

14962655_1812952462321676_4215003011026456575_n.jpg

:D

Pistolenjantje is hier op dit forum nog nooit serieus genomen, laten we dat nu ook niet doen. Vreemde ontwikkeling opeens.

Vertel anders nog eens hoe de holocaust, de moord op kennedy, oklahoma, 9/11, de boston bombings, bataclan etc etc allemaal de schuld zijn van de joden en de rothschilds.
Trump heeft ook wel oren naar die geinige conspiracy theorietjes.

Ja dat is nu net het probleem, alt-rechts slaagt zeer makkelijk door van anti-establishment naar compleet nutball conspiracy over alles.

Laat me nou maar even, jongen. De uitslag laat maar weer eens goed zien dat wij, in Europa, totaal geen benul hebben van wat er zich allemaal afspeelt in de US. Blijkbaar is een heel groot deel van de Amerikaanse bevolking wanhopig, en dat hadden wij al die tijd niet door.

Laat me nou maar even, jongen. De uitslag laat maar weer eens goed zien dat wij, in Europa, totaal geen benul hebben van wat er zich allemaal afspeelt in de US. Blijkbaar is een heel groot deel van de Amerikaanse bevolking wanhopig, en dat hadden wij al die tijd niet door.

Nou, jij niet. Dat de Rust belt anti-establishment zou stemmen was al langer duidelijk. Dat Hillary de kaart van politiek correct, SJW en 3de golfsfeminisme heeft getrokken heeft haar alles dat ertegen was gekost. En dat zijn er veel.

Dan nog even al die mensen uitschijten voor tuig terwijl je zelf zo corrupt als wat bent, en je activeert een hoop abstainers.

Nu niet doen alsof dit zo'n grote verrassing is he Hoody...

Er hebben meer latino's op Trump gestemd dan bijvoorbeeld op Romney destijds. Ook veel meer jongeren dan polls hadden aangegeven, zou mij niks verbazen als dit ook opgaat voor mensen uit de inner city areas.

Nou, jij niet. Dat de Rust belt anti-establishment zou stemmen was al langer duidelijk. Dat Hillary de kaart van politiek correct, SJW en 3de golfsfeminisme heeft getrokken heeft haar alles dat ertegen was gekost. En dat zijn er veel.

Dan nog even al die mensen uitschijten voor tuig terwijl je zelf zo corrupt als wat bent, en je activeert een hoop abstainers.

Dat Trump met een overgrote meerderheid zou winnen had jij natuurlijk voorspeld. Halfgod.

Wat zeg jij nou? Hillary corrupt? Ze is de goedheid in hoogsteigen persoon.

-

Laatst bewerkt:
Ben benieuwd wat er met de Navo gaat gebeuren.
Brink stelt zelfs dat het buitenlandbeleid van Trump wel eens het einde van de NAVO zou kunnen betekenen. "Artikel 5 van het NAVO-verdrag zegt: een aanval op één, is een aanval op allen. De houding van Trump betekent dat er geen gezamenlijk front is en dat de NAVO dus over is."
https://www.rtlz.nl/algemeen/politi...-donald-trump-wat-betekent-dat-voor-nederland

- zal allemaal wel meevallen. Heeft heus verstandige adviseurs.

----

Wel leuk dat iedereen op facebook etc boos is en bang is dat de wereld vergaat :roflol:
Echt genieten he.

Ik zie iedereen in mijn tijdlijn waarvan ik weet dat ze nog niet eens aan kunnen wijzen op de wereldkaart waar Amerika ligt, maar wel een sterke mening hebben over dat Trump slecht is.:windup:

Terug
Naar boven