- Waardering
- 4.939
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De regels hier zijn strenger dan in amerika als je iemand niet eens een pedofiel mag noemen zonder bewijs... ik dacht dat we dat nu onbeperkt mogen doen?
Het niveau is hier op DBB dan ook vele malen hoger LOL

Het niveau is hier op DBB dan ook vele malen hoger LOL
Pistolenjantje is hier op dit forum nog nooit serieus genomen, laten we dat nu ook niet doen. Vreemde ontwikkeling opeens.
Vertel anders nog eens hoe de holocaust, de moord op kennedy, oklahoma, 9/11, de boston bombings, bataclan etc etc allemaal de schuld zijn van de joden en de rothschilds.
Trump heeft ook wel oren naar die geinige conspiracy theorietjes.
Ik denk dat joden (Israel) het beter krijgen onder Trump dan nu onder Obama en Hillary.de schuld zijn van de joden en de rothschilds.
Trump heeft ook wel oren naar die geinige conspiracy theorietjes.
Laat me nou maar even, jongen. De uitslag laat maar weer eens goed zien dat wij, in Europa, totaal geen benul hebben van wat er zich allemaal afspeelt in de US. Blijkbaar is een heel groot deel van de Amerikaanse bevolking wanhopig, en dat hadden wij al die tijd niet door.
Nu niet doen alsof dit zo'n grote verrassing is he Hoody...Laat me nou maar even, jongen. De uitslag laat maar weer eens goed zien dat wij, in Europa, totaal geen benul hebben van wat er zich allemaal afspeelt in de US. Blijkbaar is een heel groot deel van de Amerikaanse bevolking wanhopig, en dat hadden wij al die tijd niet door.
Nu niet doen alsof dit zo'n grote verrassing is he Hoody...
Nou, jij niet. Dat de Rust belt anti-establishment zou stemmen was al langer duidelijk. Dat Hillary de kaart van politiek correct, SJW en 3de golfsfeminisme heeft getrokken heeft haar alles dat ertegen was gekost. En dat zijn er veel.
Dan nog even al die mensen uitschijten voor tuig terwijl je zelf zo corrupt als wat bent, en je activeert een hoop abstainers.
Nou, jij niet. Dat de Rust belt anti-establishment zou stemmen was al langer duidelijk. Dat Hillary de kaart van politiek correct, SJW en 3de golfsfeminisme heeft getrokken heeft haar alles dat ertegen was gekost. En dat zijn er veel.
Dan nog even al die mensen uitschijten voor tuig terwijl je zelf zo corrupt als wat bent, en je activeert een hoop abstainers.
Nee hoor
https://www.rtlz.nl/algemeen/politi...-donald-trump-wat-betekent-dat-voor-nederlandBrink stelt zelfs dat het buitenlandbeleid van Trump wel eens het einde van de NAVO zou kunnen betekenen. "Artikel 5 van het NAVO-verdrag zegt: een aanval op één, is een aanval op allen. De houding van Trump betekent dat er geen gezamenlijk front is en dat de NAVO dus over is."
Echt genieten he.Wel leuk dat iedereen op facebook etc boos is en bang is dat de wereld vergaat![]()