MuscleMeat

Verenigde Staten (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Ik zie helemaal geen boze blanke man die wereldoorlog 3 gaat beginnen of als een bezetene gaat rammen op de rode knop.
 
Echt genieten he.

Ik zie iedereen in mijn tijdlijn waarvan ik weet dat ze nog niet eens aan kunnen wijzen op de wereldkaart waar Amerika ligt, maar wel een sterke mening hebben over dat Trump slecht is.:windup:

Hier in België werd ie afgekraakt door de media en de wereld zou vergaan als ie verkozen zou worden. Hoe zit het met de media in Nederland dan ? Hetzelfde ?
 
Hier in België werd ie afgekraakt door de media en de wereld zou vergaan als ie verkozen zou worden. Hoe zit het met de media in Nederland dan ? Hetzelfde ?
Erger nog. Het meest bij staatsomroepen. Racist, nazi, geluiden die doen denken aan WOII, Hitler was meer democraat enz enz. En dan die knikkende bn'ers eromheen :roflol:
Als je nou voor Hillary was, wat prima is, dan moet je blij zijn met Trump. Als die daadwerkelijk zo slecht is als mensen denken dan wordt het een groot teringzooitje en verlangen de mensen terug naar figuren als Obama en Hillary. Laat totdan de voorgenomen frisse wind lekker waaien en zien of het een en ander opfrist. De wereld vergaat heus niet.
 
Wat zeg jij nou? Hillary corrupt? Ze is de goedheid in hoogsteigen persoon.

Natuurlijk hebben we allemaal een bepaald beeld van de situatie daar, het is nou eenmaal een zooitje.

Mijn punt is meer dat we de schaal van alle problemen daar totaal hebben onderschat.
 
jammer dat hillary het niet is geworden
 
Natuurlijk hebben we allemaal een bepaald beeld van de situatie daar, het is nou eenmaal een zooitje.

Mijn punt is meer dat we de schaal van alle problemen daar totaal hebben onderschat.
Waarom blijf je over 'we' spreken? Schaal van problemen onderschat...vond je al die protesten (en hoe ze werden aangepakt) dan zo minimaal dat je dat onderschat hebt?
 
Waarom blijf je over 'we' spreken? Schaal van problemen onderschat...vond je al die protesten (en hoe ze werden aangepakt) dan zo minimaal dat je dat onderschat hebt?

Als 87% van Nederland Hillary als president verwacht, dan kan je mij niet vertellen dat wij een goed beeld hebben van de US.
 
Waarom blijf je over 'we' spreken? Schaal van problemen onderschat...vond je al die protesten (en hoe ze werden aangepakt) dan zo minimaal dat je dat onderschat hebt?

Wie zijn ze? :)
 
Als 87% van Nederland Hillary als president verwacht, dan kan je mij niet vertellen dat wij een goed beeld hebben van de US.
Wie verwacht dat? De media? :o goed bezig dan Hoody

Nvm Nederland niet zien staan.

Is Nederland dan representatief voor heel Europa?
 
Als 87% van Nederland Hillary als president verwacht, dan kan je mij niet vertellen dat wij een goed beeld hebben van de US.

Of mss een verkeerd beeld van Hillary :) Geschapen door onze media natuurlijk.
 
Als 87% van Nederland Hillary als president verwacht, dan kan je mij niet vertellen dat wij een goed beeld hebben van de US.
Dat komt zeer waarschijnlijk door het beeld wat de media probeerde te scheppen :).
 
Dat Trump met een overgrote meerderheid zou winnen had jij natuurlijk voorspeld. Halfgod.

Heeft hij ook niet gedaan. Het kiesmansysteem geeft vaak vertekend beeld.
 
Wie verwacht dat? De media? :o goed bezig dan Hoody

Feit blijft dat een overgroot deel van NL (inclusief het kabinet), er maar even makkelijk vanuit ging dat Hillary wel even president wordt.

Dan sla je de plank totaal mis als Trump vervolgens met een kei harde meerderheid wint :)
 
Feit blijft dat een overgroot deel van NL (inclusief het kabinet), er maar even makkelijk vanuit ging dat Hillary wel even president wordt.

Dan sla je de plank totaal mis als Trump vervolgens met een kei harde meerderheid wit :)
En dan trek jij maar de conclusie dat 'wij' als Europa, het probleem daar hebben onderschat? Het overgrote deel van NL (incl het kabinet) wou waarschijnlijk gewoon ook niet dat het Trump zou worden.
 
Back
Naar boven