XXL Nutrition

Verhouding armomtrek en gewicht

Zozo, haha :D
Maar na de eerste jaren trainen gain je sowieso niet zo heel veel meer (qua armen toch meestal niet), tenzij je natuurlijk flink bijkomt.
ben toen van 75 naar 80 gegaan door de creatine en in kracht een 5 kg gegained op de bench.En door hard door te trainen bijna geen terug val gehad.
Tot ik geblesseerd ben geraakt.
Nu maak ik met creatine bijna geen gains.Mss doordat ik zo hard niet meer kan trainen zoals vroeger.

Nee. Kan liggen aan je spierinsertie en lengte van de buik/pees, waardoor sommigen een grotere 'peak' hebben terwijl het spiervolume mss hetzelfde is.[/QUOTE]
Botstructuur is geen uitvlucht! Het geeft veelal aan hoeveel spiermassa iemand kan opbouwen. Ikzelf heb hele smalle botten en ben +/- 185 cm lang. Al jaren ploeter ik om armmassa bij te krijgen. Dit is enkel gelukt door te dirty bulken; Geen enkele trainingsmethode hielp me om ze te vergroten. Ik ken overigens maar één iemand die smalle polsen en redelijke armen heeft (38-40 cm). Als je een onderzoek zou uitvoeren, ben ik zeker dat 90% of meer van de mensen met smalle botten en een overall slanke bouw, geen grote armen zullen hebben. (zowel trainend als niet-trainend). De enkelingen waarbij dit wel zo is, hebben gewoon geluk met hun genen (en dus met hun spiervezels en aanhechtingspunten).

Ik bedoelde uiteraard Geen sorry voor de typo, maar dat werd wel duidelijk uit mijn uitleg.

1 : 2.628

Ben 1m74 , weeg 72kg en 14 BF% en heb 38 cm armomtrek dus is genetisch iedereen heeft een andere bouw ...

Terug
Naar boven