MuscleMeat

verkeerd aankomen

P911

Cool Novice
Waardering
1
hallo

ik ben mij sinds een maand of 5 redelijk aan mijn voedingsschema aan het houden. ik ben dan ook al zo'n 6 kg aangekomen.
Alleen nu is het probleem dat ik ook op plaatsen aankom waar ik het absoluut niet wil en waar ik nooooit dik was,
Namelijk mijn buik en heupen. Is dit normaal of heb ik gewoon mijn 42 jaar tegen??
En ga ik dat nu wegkrijgen met trainen of gaat het weg als ik uiteindelijk ga cutten ???
Mijn buik is niet extreem dik nu, maar toch ik was altijd vrij strak :)
Mn vriendin lacht me nu een beetje uit, ik ben hard aan trainen en krijg een buik :D
ben ik de enige die hier last van heb???

het is normaal dat je aankomt tijdens de bulk, zie je wel ook verschil in spiermassa?
Dit kun je in de cut weer wegwerken:)

Ik zou het voedingsschema + trainschema even posten. 1 KG per maand en dan nog vet gainen is niet goed, tenzij je natuurlijk al een paar jaar traint en al een beest bent...

Zware bulkers komen vaak 1+ KG per week aan, dan is het normaal dat een deel vet is.

Ik zou het voedingsschema + trainschema even posten. 1 KG per maand en dan nog vet gainen is niet goed, tenzij je natuurlijk al een paar jaar traint en al een beest bent...

Zware bulkers komen vaak 1+ KG per week aan, dan is het normaal dat een deel vet is.

je kan in een jaar toch maar 2 tot 4 kilo spier aanzetten?

ik denk dat je buik gewoon de eerste plek is waar de extra kg's als eerste komen, ik zit nu ook in de bulk en zie me elke dag dikker worden, maar gelukkig niet alleen mijn buik:)

delete:P

Laatst bewerkt:
je kan in een jaar toch maar 2 tot 4 kilo spier aanzetten?

Is nooit te zeggen. Sowieso groeien beginners al super snel, en gevorderden minder snel. Daarbij heb ook nog zoiets als genetic freaks, mensen die geweldige genen en daardoor veel sneller groeien dan anderen.
Daarnaast is er nog de beslissende factor anabolen. De combinatie van anabolen + een genetic freak levert vaak leuke resultaten op. (Zoek maar eens op Paul Dillet, of kijk bij IFBB pro building (sectie in dit forum) even het 'Levrone-report' na.)

Is nooit te zeggen. Sowieso groeien beginners al super snel, en gevorderden minder snel. Daarbij heb ook nog zoiets als genetic freaks, mensen die geweldige genen en daardoor veel sneller groeien dan anderen.
Daarnaast is er nog de beslissende factor anabolen. De combinatie van anabolen + een genetic freak levert vaak leuke resultaten op. (Zoek maar eens op Paul Dillet, of kijk bij IFBB pro building (sectie in dit forum) even het 'Levrone-report' na.)

Heb er naar gekeken, ziek. Hij was ook verstijfd tijdens een wedstrijdpose en ze hebben hem toch van het podium af moeten tillen? Everybody freeze...stop..hammertime!
Vooral het stuk over de groei door genen vind ik interessant, had ik een topic voor aangemaakt.

• Topic Starter Topic Starter

voeding:
06:00 500 ml melk + 50 gr brinta
08:30 4 bruine boterhammen met beleg kip/worst
12:00 4 bruine boterhammen met beleg worst/pindakaas
15:00 4 bruine boterhammen met beleg worst
18:00 avondeten hollandse kost rijst/aardappels/groente/vlees/pasta
22:00 300 gr yoghurt/kwark met cruesli en hand rozijnen
eiwit van 3 eieren verspreid over de dag

eet mezelf hier het ongans aan en heb moeite om het op te krijgen, hoe meer ik eet des te vaker ik moet schi... en vraag ik me af of meer eten dan wel nut heeft omdat ik dan waarschijnlijk nog meer moet schij....
Er is gelukkig wel veel meer spiermassa dan het randje wat aan mn buik zit gelukkig

training
dag 1
benchpress 1x8 en dan 4x6
bp incline 1x8 en dan 4x6
flyes 1x8 dan 4x6
bor 1x8 dan 4x6
squat
beetje buik

dag 2
MP 1x8 dan 4x6
side raise 1x8 dan 4x6
biceps 1x8 dan 4x6
triceps 1x8 dan 4x6
deadlift
beetje buik

dag 3
wrist curl 1x8 dan 4x6
reverse wrist curl 1x8 dan 4x6
veel buik
nog ruimte voor ...?

Ben nog een beetje aan het experimenteren maar dit gaat redelijk goed,ik probeer om de dag of om de 2 dagen te trainen. Lukt niet altijd vanwege mn werk.
Graag tips :)
Thanks

als je ook spiermassa bent bij gekomen dan zit het wel goed, je zou misschien 100-200 kcal lager kunnan gaan dat je iets minder vet aanzet maar je kunt ook nog even doorgaan en later gaan cutten om je spieren de vetlaag te geven die ze verdienen:p

Je moet wat verlagen in je dagelijke kcal inname.... je kunt beter beginnen met cleanbulken...want zoals je zegt lijkt het of je meer vetmassa aan het gainen bent. Natuurlijk vast ook wel spier, maar zou toch aanraden om bepaalde dingen te schrappen uit je voeding + goed blijven trainen.

Savonds om 22:00, hou het bij een bak magere kwark... geen yoghurt of cruesli en rozijnen!! de laatste 2 begrijp ik sowieso niet, daar zitten vet veel snelle suikers in...en dan ga je daarna slapen! Hou het dus bij magere kwark met weinig kh en veeeel langzame eiwitjes :thumbs:

Bij avondeten wat minderen in de pasta/rijst/aardappels, wel wat.. maar beter meer vis/vlees en groente.

Beleg worst? is dat vette worst? beter mager kip/kalkoen/rund beleg.

Als ontbijt eventueel 250ml melk + 250 ml water + brinta (+whey als je hebt).

Als ik zo eens snel je voedingsschema bekijk dan heb ik toch de indruk dat je nogal veel koolhydraten binnenkrijgt. Ook bij worst zou ik me vragen stellen - vaak zitten er ook koolhydraten in verwerkt en veel vet.

Ook lezen wat Pilatesmeisje schrijft : cruesli en rozijnen ?

Geen zorgen maken over die 42 jaar, blijkbaar heb je toch de goede genen als je zo snel spiermassa bijkweekt.

Ok thanks voor de tips, ik ga het wat aanpassen en nog wat meer op het vetghalte letten.
Valt wel op dat als ik meer aandacht aan mn buikoefeningen besteed ik het merk :)
Heb van nature gelukkig niet de aanleg om echt vet te worden ...

Ok thanks voor de tips, ik ga het wat aanpassen en nog wat meer op het vetghalte letten.
Valt wel op dat als ik meer aandacht aan mn buikoefeningen besteed ik het merk :)
Heb van nature gelukkig niet de aanleg om echt vet te worden ...

You lucky b******. Ik beschik wel over een dergelijke aanleg. Tien seconden geconcentreerd naar koolhydraathoudend voedsel kijken of er enkel aan denken en er is een kilo bij.

heb ik tenminste nog ergens geluk mee :)

Je traint 3 dagen.., pak er een dag hardlopen bij en/of verwerk wat cardio in je schema. Maar jou leeftijd is rust wel belangrijk, maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen. Of op NIET trainingsdagen sowieso je Kcal inamen wat verminderen...

Zou er steeds 3 keer brood van maken, waarvan 2 met magervlees en 1 met stroop. En dan nog twee keer een stuk fruit bij een brood maaltijd. Inderdaad geen koolhydraten 's avonds.. alleen 300 gr magere kwark..

geen boter op brood... neem dan wel visolie caps.

Eigenlijk heeft pilatesmeisje alles al verklapt ;)

Terug
Naar boven