MuscleMeat

Verkeerd geinjecteerd?

Ok, lijkt me wel hevige reactie!
Wat gebeurt er als je andere stoffen als test in je ader zet, bijv. Winstrol of Deca ofzo?

Ik weet dat als je aspireert en er komt bloed, dan injecteer je in een ader, maar kan er geen bloed komen van de 'injectiewond' of gewoon omdat je door je huid heen een naald steekt?

En als je in een ader injecteert, wordt dan wel nog alles opgenomen of is de werking anders of?

Alles wat in de ader komt wordt vrij snel afgebroken in de lever. Je zal er dus een korte maar hevige reactie op hebben.
Als je tijdens het injecteren door een ader prikt, maar niet in de ader injecteert kan er ook een klein beetje werkzame stof in de ader komen, maar dat zal nooit veel zijn omdat de druk in een ader hoger is dan in het spierweefsel dat er rond zit.
Iemand die redelijk wat ervaring heeft met injecteren voelt trouwens aan de "weerstand" bij het duwen op de plunjer of hij in een ader zit of niet. Als je in een ader injecteert moet je altijd iets harder drukken omdat de druk in de ader hoger is.

weet er niet echt veel van af maar heb ooit eens gelezen dat dit wel redelijk gevaarlijk kan zijn, als je pech hebt en het komt in hart/hersenen weet dus al niet waar kan het schadelijk zijn of zoiets. maar zoals je ziet heb ik er al de balle verstand niet van maar zou wel gewoon voorzichtig mee zijn ;)

Terug
Naar boven