XXL Nutrition

Verkeerd voedingsschema of?

Krohula

Novice
Waardering
0
Lengte
1m80
Massa
63kg
Hallo, ik zit al een tijdje ermee dat ik graag bij wil komen, ik weet dat ik verkeerd eet, maar dan nog, ik kom niks bij, en hoe ik leef, zou je toch bij moeten komen, zo ziet mijn doordeweekse dag eruit:

Ik sta rond half 7 op, dan maak ik 4 boterhammen met kaas erop, belegen.. Dus dat zijn 8 sneeën, in de morgen zelf eet ik niet, ik eet pas om half 10 - 10 uur, 2 boterhammen met kaas en 1 kop koffie. De rest van de dag werk ik, maar niets extreems waardoor ik veel ga zweten, om half 1 ga ik weer eten, weer 2 boterhammen met kaas en een kop koffie, dan werk ik de rest van de dag, rond 5uur ben ik thuis, en eet ik wat de pot schaft, en nog een hoop tussendoortjes, snacks etc. Waar ik het meeste op doel is bijkomen bij mijn heupen, ik vind het er niet uitzien, heel slank, vind het maar niks, ik heb bij de dokter gewogen en woog 63 kg ik ben ongeveer 178 - 180 lang

Ik heb dus 3 maaltijden per dag, raden jullie dat ik wat anders op mijn boterham doe, of iets erbij neem, of bij het eten, of iets speciaals tussendoor?

Mvg, Krohula

ik mis een maaltijd tussen half 1 en 5 uur. wat je nog kan proberen daarnaast is je kleinste maaltijden wat groter te maken voor een gelijke verdeling. om half negen een maaltijdje en voor het slapen een bakje kwark of een onsje of 2 vlees ofoz (tonijn bijv)

Laatst bewerkt:
Ik neem aan dat je ook aan KT doet? Als je niet groeit eet je te weinig. En inderdaad beetje meer variatie... je eet eigenlijk alleen maar brood en kaas lol.

Terug
Naar boven