- Waardering
- 6.352
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 92kg
- Vetpercentage
- 16%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Stemmen constant kunnen wijzigen is niet heel handig.
Sws was een preselectie niet heel verkeerd geweest, mensen er tussen zetten die niet eens liften slaat natuurlijk nergens op.Stemmen constant kunnen wijzigen is niet heel handig.
Haha wat een grap. Forum staff laten kiezen dmv een topic poll? Zal lekker eerlijk gaan aangezien het grotendeels vriendjespolitiek/fake accounts zal zijn. Is het niet beter om gewoon sollicitaties in te laten zenden net zoals ieder ander respectabel board, of zeg ik nou iets heel geks?
Oh en succes iedereen enzo.
Rustig maar, dit is gewoon een poll, geen presidentsverkiezing. We gaan door tot we de geschikte persoon vinden. Al zal nooit iedereen het eens zijn.Haha wat een grap. Forum staff laten kiezen dmv een topic poll? Zal lekker eerlijk gaan aangezien het grotendeels vriendjespolitiek/fake accounts zal zijn. Is het niet beter om gewoon sollicitaties in te laten zenden net zoals ieder ander respectabel board, of zeg ik nou iets heel geks?
Oh en succes iedereen enzo.
Rustig maar, dit is gewoon een poll, geen presidentsverkiezing. We gaan door tot we de geschikte persoon vinden. Al zal nooit iedereen het eens zijn.

rustig maar charrel, ik heb gewoon op je gestemd.Dit slaat echt helemaal nergens op. Er staan veel te veel mensen in die helemaal geen nominatie zouden moeten krijgen. In de beginpost staat een opsomming van waaraan een mod moet voldoen en er staan zelfs trolls in de lijst van nominaties. Doe A.U.B. eerst vooronderzoek voordat jullie zomaar wat willekeurige namen bij elkaar schrapen.
Ik heb dan ook niet serieus gestemd, want dit is niet serieus te nemen.
Rustig maar, dit is gewoon een poll, geen presidentsverkiezing. We gaan door tot we de geschikte persoon vinden. Al zal nooit iedereen het eens zijn.
Dit is trouwens niet gebruikelijk, gewoonlijk bespreken we dit alleen in het mod forum, maar eens horen wat de leden in deze sectie te zeggen hebben kan nooit kwaad.
minstens de helft van de lijst kun je weghalen omdat ze niet actief zijn in deze sectie.
als je dat als eis stelt kun je beter zelf al een voorselectie doen om te kijken wie wel aan deze eisen voldoen en ons dan te laten stemmen.
erg jammer dit
Hij is wel dikRobke als mod van de PL sectie. Moet niet veel gekker worden.