AndroidHealthClinic

Verkiezing nieuwe moderator voor dit subforum

Peiling Peiling Wie is volgens jou het meest geschikt om moderator van deze sectie te worden?

• Galen

Stemmen: 38 25,3%
  • meaantje

Stemmen: 12 8,0%
  • Skatermarvin

Stemmen: 13 8,7%
  • Pleurklaat

Stemmen: 32 21,3%
  • tymboo

Stemmen: 21 14,0%
  • Bosshogg

Stemmen: 4 2,7%
  • wwe

Stemmen: 2 1,3%
  • yvn

Stemmen: 0 0,0%
  • TheWasp

Stemmen: 12 8,0%
  • diaephi

Stemmen: 23 15,3%
  • StickySteeez

Stemmen: 9 6,0%
  • ijzer

Stemmen: 15 10,0%
  • Bosco55555

Stemmen: 1 0,7%
  • pol0100

• svenrpb

Stemmen: 4 2,7%
  • Joopie

• lloydatoni

Stemmen: 15 10,0%
  • Zeenius

Stemmen: 14 9,3%
  • euphorea

• sanca

Stemmen: 30 20,0%
  • IRONSLAVE

Stemmen: 3 2,0%
  • Marc100

• Rambo1

• Minotaures

Stemmen: 5 3,3%
  • Cools

Stemmen: 6 4,0%
  • Robke78

Stemmen: 6 4,0%
  • Chreiz

• Ik stem niet mee / geen mening

Stemmen: 22 14,7%

• Totaal stemmers
    150
  • Peiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Stemmen constant kunnen wijzigen is niet heel handig.

Gestemd

Wow zie zojuist dat ik al 2 dagen 10 jaar lid ben hier!

Dit slaat echt helemaal nergens op. Er staan veel te veel mensen in die helemaal geen nominatie zouden moeten krijgen. In de beginpost staat een opsomming van waaraan een mod moet voldoen en er staan zelfs trolls in de lijst van nominaties. Doe A.U.B. eerst vooronderzoek voordat jullie zomaar wat willekeurige namen bij elkaar schrapen.

Ik heb dan ook niet serieus gestemd, want dit is niet serieus te nemen.

Haha wat een grap. Forum staff laten kiezen dmv een topic poll? Zal lekker eerlijk gaan aangezien het grotendeels vriendjespolitiek/fake accounts zal zijn. Is het niet beter om gewoon sollicitaties in te laten zenden net zoals ieder ander respectabel board, of zeg ik nou iets heel geks?

Oh en succes iedereen enzo.

Haha wat een grap. Forum staff laten kiezen dmv een topic poll? Zal lekker eerlijk gaan aangezien het grotendeels vriendjespolitiek/fake accounts zal zijn. Is het niet beter om gewoon sollicitaties in te laten zenden net zoals ieder ander respectabel board, of zeg ik nou iets heel geks?

Ik ga er niet vanuit dat ze blind kiezen op basis van deze poll. Ze gaan echt wel even graven en vragen imo

• Topic Starter Topic Starter

Rustig maar, dit is gewoon een poll, geen presidentsverkiezing. We gaan door tot we de geschikte persoon vinden. Al zal nooit iedereen het eens zijn.

Dit is trouwens niet gebruikelijk, gewoonlijk bespreken we dit alleen in het mod forum, maar eens horen wat de leden in deze sectie te zeggen hebben kan nooit kwaad.

Dit slaat echt helemaal nergens op. Er staan veel te veel mensen in die helemaal geen nominatie zouden moeten krijgen. In de beginpost staat een opsomming van waaraan een mod moet voldoen en er staan zelfs trolls in de lijst van nominaties. Doe A.U.B. eerst vooronderzoek voordat jullie zomaar wat willekeurige namen bij elkaar schrapen.

Ik heb dan ook niet serieus gestemd, want dit is niet serieus te nemen.
rustig maar charrel, ik heb gewoon op je gestemd.

en op @Joopie natuurlijk

Rustig maar, dit is gewoon een poll, geen presidentsverkiezing. We gaan door tot we de geschikte persoon vinden. Al zal nooit iedereen het eens zijn.

Dit is trouwens niet gebruikelijk, gewoonlijk bespreken we dit alleen in het mod forum, maar eens horen wat de leden in deze sectie te zeggen hebben kan nooit kwaad.

Nee raak helemaal overstuur hierdoor enzo

Galen, Tymbo en Lloyda

waar zyn mijn likes

minstens de helft van de lijst kun je weghalen omdat ze niet actief zijn in deze sectie.

als je dat als eis stelt kun je beter zelf al een voorselectie doen om te kijken wie wel aan deze eisen voldoen en ons dan te laten stemmen.

erg jammer dit

minstens de helft van de lijst kun je weghalen omdat ze niet actief zijn in deze sectie.

als je dat als eis stelt kun je beter zelf al een voorselectie doen om te kijken wie wel aan deze eisen voldoen en ons dan te laten stemmen.

erg jammer dit

Dan hadden er maar serieuze reacties moeten komen in het vorige topic ...

Ik hoop voor een aantal van jullie dat je je stem kunt aanpassen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven