MuscleMeat

Verkiezing nieuwe moderator voor dit subforum

Peiling Peiling Wie is volgens jou het meest geschikt om moderator van deze sectie te worden?

• Galen

Stemmen: 38 25,3%
  • meaantje

Stemmen: 12 8,0%
  • Skatermarvin

Stemmen: 13 8,7%
  • Pleurklaat

Stemmen: 32 21,3%
  • tymboo

Stemmen: 21 14,0%
  • Bosshogg

Stemmen: 4 2,7%
  • wwe

Stemmen: 2 1,3%
  • yvn

Stemmen: 0 0,0%
  • TheWasp

Stemmen: 12 8,0%
  • diaephi

Stemmen: 23 15,3%
  • StickySteeez

Stemmen: 9 6,0%
  • ijzer

Stemmen: 15 10,0%
  • Bosco55555

Stemmen: 1 0,7%
  • pol0100

• svenrpb

Stemmen: 4 2,7%
  • Joopie

• lloydatoni

Stemmen: 15 10,0%
  • Zeenius

Stemmen: 14 9,3%
  • euphorea

• sanca

Stemmen: 30 20,0%
  • IRONSLAVE

Stemmen: 3 2,0%
  • Marc100

• Rambo1

• Minotaures

Stemmen: 5 3,3%
  • Cools

Stemmen: 6 4,0%
  • Robke78

Stemmen: 6 4,0%
  • Chreiz

• Ik stem niet mee / geen mening

Stemmen: 22 14,7%

• Totaal stemmers
    150
  • Peiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Joopie al helemaal, hij is immers de oorzaak dat er een mod gekozen wordt:dunno:
Veel dank, ik kan met trots melden dat ik een positieve campagne heb gevoerd en dat ik veel steun heb gekregen. Ik ben de breedst gedragen kandidaat. Mijn kandidatuur is geen programma meer, het is een beweging!

Deze poll gaat net zo ver komen als die referenda. Er wordt niks mee gedaan en vervolgens maken ze @Marc100 mod zodat zijn antwoorden de voorkeur krijgen bij de beginners. Hierdoor stijgt het aantal verkochte whey perfection shakes en maakt B&F een grotere omzet waarvan een deel wordt gedeeld met DBB.

De moderatorverkiezing is een inside job, whey perfection can't melt steel beams.

Srs, er wordt toch niks mee gedaan:o. Deze poll is al gewoon slecht opgesteld waardoor het niet meer serieus te nemen is.

De beste drie kandidaten staan momenteel bovenaan, dus volgens mij kan je de poll wel serieus nemen.

@Galen heeft wel wat beters met zn tijd te doen dan beetje dbb te gaan lopen moderen of niet :roflol:
@tymboo heeft aangegeven niet eens te willen
@diaephi heeft aangegeven het ook veel te druk te hebben
@Zeenius lift niet eens (srs)
@ijzer is niet echt geliefde poster in deze sectie om op zn zachtst gezegd

just my 2 cents. Dan blijven er nog maar weinig mensen over die veel stemmen hebben gekregen.

@Pleurklaat zou wel goeie zijn ook gewoon omdat hij een goeie poster is. @TheWasp heeft ook mn stem gekregen omdat hij wel gewoon actief is in deze sectie.

Galen's vermogen om te leren is ongekend. Geef hem twee maanden en hij PL't jullie kennis allemaal de moeder

@Galen heeft wel wat beters met zn tijd te doen dan beetje dbb te gaan lopen moderen of niet :roflol:
@tymboo heeft aangegeven niet eens te willen
@diaephi heeft aangegeven het ook veel te druk te hebben
@Zeenius lift niet eens (srs)
@ijzer is niet echt geliefde poster in deze sectie om op zn zachtst gezegd

just my 2 cents. Dan blijven er nog maar weinig mensen over die veel stemmen hebben gekregen.

@Pleurklaat zou wel goeie zijn ook gewoon omdat hij een goeie poster is. @TheWasp heeft ook mn stem gekregen omdat hij wel gewoon actief is in deze sectie.

Niet geliefd op zijn zachtst gezegd hoezo?

• Topic Starter Topic Starter
Srs, er wordt toch niks mee gedaan:o. Deze poll is al gewoon slecht opgesteld waardoor het niet meer serieus te nemen is.
Jezus, het is ook nooit goed :roflol:

Wat bedoel je met 'slecht opgesteld? Als het zo slecht is, waarom gaf jij dan geen betere kandidaten op in het nominatie-topic?

Laatst bewerkt:

Wat bedoel je met 'slecht opgesteld? Als het zo slecht is, waarom gaf jij dan geen betere kandidaten op in het nominatie-topic?

Tis prima opgesteld genomineerden zijn op te stemmen en er is een debatje aan de gang wat wil je nog meer?

Laatst bewerkt door een moderator:
  • Topic Starter Topic Starter
ff terzijde: "skinny-fat" zijn telt niet als bonus he, het moet wel "fat over muscle" zijn
:trollface:

Ik gun het pleurklaat wel, omdat ie een leuke spontane jongen is

Moderator zijn dat doe je toch tegen vergoeding mag ik hopen? Jullie draaien het alsof het leuk is de hele dag brandjes te blussen in trainingslogs. Serieus dat lijkt me erger dan tuintjes schoefelen. Of prei steken. Of wol plukken...

hmmz...

Ik stem voor de n*ger in de lijst.

Moderator zijn dat doe je toch tegen vergoeding mag ik hopen? Jullie draaien het alsof het leuk is de hele dag brandjes te blussen in trainingslogs. Serieus dat lijkt me erger dan tuintjes schoefelen. Of prei steken. Of wol plukken...

hmmz...

Iedere machtsgeile testosteronbom wil toch wel geoorloofd de baas spelen?

Ik wel iig hihi

Wat een stel chagrijnen zitten hier tussen :roflol:

Het had met de helft van de namen gekund. Er zitten een hoop tussen waarvan het al overduidelijk is dat ze er niet tussen passen doordat ze nooit actief zijn onder de dikkerds en/of zelf niet dik zijn.

Mijn nominatie was dan ook maar een joke zoals anderen in dat topic:o.

Veel dank, ik kan met trots melden dat ik een positieve campagne heb gevoerd en dat ik veel steun heb gekregen. Ik ben de breedst gedragen kandidaat. Mijn kandidatuur is geen programma meer, het is een beweging!

Ik adviseer je naar de VS te gaan.
Denk dat je daar meer kans maakt gekozen te worden.
Trump doet het immers ook goed daar.

hmmz...

En dan gaat het ook nog ten kosten van likes. Een goede beledeging is een goudmijn aan likes, maar een mod moet netjes zijn:(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven