AndroidHealthClinic

verlies na 1jaar

keenestar

Novice
Waardering
0
Lengte
1m78
Massa
79kg
Als je eenmaal wat dikker bent zie je het probleem niet zo , tot je wat kg lichter bent en nadenkt hoe het zover heeft kunnen komen :-)

Na een jaartje hard werken is dit het resultaat.
14lkqbk.jpg

Heel goed.
Niet over nadenken wat het was, alleen denken over wat het is en wat het gaat worden.

Goed bezig man.
Echt een goede transformatie, nu je die motivatie hebt gelijk doorgaan met spieren opbouwen.

Damn, ik heb al dikke moeite met alleen m'n buik wat strakker te krijgen.. very nice job!!

• Topic Starter Topic Starter
Haha ik had er ook moeite mee en zal nog veel moeite ermee krijgen om de laatste kilo's kwijt te raken ..

Sins kort met een personal trainer bezig om wat spieren op te gaan bouwen en in goede shape te komen, ik hoop dat dit ook zal bijdragen aan de laatste kilo's .

Haha ik had er ook moeite mee en zal nog veel moeite ermee krijgen om de laatste kilo's kwijt te raken .. Sins kort met een personal trainer bezig om wat spieren op te gaan bouwen en in goede shape te komen, ik hoop dat dit ook zal bijdragen aan de laatste kilo's .
Zou nu net op onderhoud gaan eten (geen kilo's afvallen). Terwijl je afvalt verlies je sowieso kracht en is het zeer moeilijk om spieren bij te krijgen. Op onderhoud eten en gewoon kilo's vet omzetten naar kilo's spieren. (laatste zin niet serieus nemen)

Laatst bewerkt:
Zou nu net op onderhoud gaan eten (geen kilo's afvallen).
Terwijl je afvalt verlies je sowieso kracht en is het zeer moeilijk om spieren bij te krijgen.
Op onderhoud eten en gewoon kilo's vet omzetten naar kilo's spieren.

Vet omzetten naar spieren??? Hoe doe je dat?

Is de tweede foto 17 % ?

Mijn trainer heeft een 4punts vetmeting gedaan die uitkwam op 7% , huisarts kwam uit op 9%

beide vertelde me dat bij mij het vet vooral aan de buitenkant van me lichaam zit , geen idee of dit klopt

En ik hou nog veel vocht vast ... 3 liter zou ik moeten drinken

Allebei kunnen ze niet meten

Goede progress man! En amper last van overmatige huid.

Super netjes man, wat een verschil!

Gelukkig bijna geen last van overmatige huid , daar was ik wel bang voor als je fotos bekijkt van sommige die ook meer als 20KG kwijt zijn ...

Ik sta nu al wel een tijd stil wat ik erg jammer vind , ik weeg 78KG en schommelt naar 79 , ik ben nu een uur flink tempo cardio aan het doen en me voeding IETS aangepast , geen cheat day meer onder andere :)

Toch val ik nu niet meer af.... Iemand tips ?, ik hoor het graag.

Gelukkig bijna geen last van overmatige huid , daar was ik wel bang voor als je fotos bekijkt van sommige die ook meer als 20KG kwijt zijn ... Ik sta nu al wel een tijd stil wat ik erg jammer vind , ik weeg 78KG en schommelt naar 79 , ik ben nu een uur flink tempo cardio aan het doen en me voeding IETS aangepast , geen cheat day meer onder andere :) Toch val ik nu niet meer af.... Iemand tips ?, ik hoor het graag.

Spieren gaan bouwen, je hebt nu een supertransformatie bewerkstelligd.
Wat spieren erop en je hebt een mega-tansformatie !

Petje af hoor;)

:) Toch val ik nu niet meer af.... Iemand tips ?, ik hoor het graag.

Grappig. dat heeft mijn broer ook. vreemde is dat hij op 1 of andere manier alleen ziet dat zijn gewicht maar niet meer omlaag gaat.
Dat hij een shitload aan spieren aan het kweken is valt hem dan weer niet op.

Spieren gaan bouwen, je hebt nu een supertransformatie bewerkstelligd.
Wat spieren erop en je hebt een mega-tansformatie !

Petje af hoor;)

Ik ben sins kort bezig met een personal trainer om spieren op te gaan bouwen , ik hoop maar dat dat gaat lukken :-)

mooie progress!

Terug
Naar boven