AndroidHealthClinic

Vermiste Marokkanen dood gevonden (Verdachte Lau Geeraets)

Heb net die aflevering gezien, volgens mij hadden die 2 marrokanen geen betere straf kunnen krijgen ?
Gewoon met je poten van die wiet afblijven !
Wel triest dat die 2 Marrokaantjes in de slachtofferrol gezet worden, ze hebben hun eigen graf gegraven, niemand heeft ze verplicht om daar in te breken.

Verdiende loon

ik laat me niet meer in de maling nemen door jullie, ik ben veranderd en ik heb een volwassen kijk op het leven nu als ik jullie in real life gezien had dan had ik jullie allemaal tegelijkertijd knock out geslagen, dat komt door mijn boxing skills (10 jaar training).

p.s. ik ga alleen weg van deze site als bigt dat aangeeft chrisje en ivo pesten mij elke dag maar ze zullen niet slagen om mij weg te krijgen.

Ik pest je alleen maar omdat ik gebrekkige versierskills heb en zo in je slipje probeer te komen potverdomme.

Heb net die aflevering gezien, volgens mij hadden die 2 marrokanen geen betere straf kunnen krijgen ?
Wel triest dat die 2 Marrokaantjes in de slachtofferrol gezet worden, ze hebben hun eigen graf gegraven, niemand heeft ze verplicht om daar in te breken.

Verdiende loon

zeer waarschijnlijk wisten ze ook donders goed van wie die weed was hoor, met de gedachte van hij kan toch niet naar de politie.

De mensen die aan de kant van Lau staan moeten hem gewoon ppen vuile pikkezuigers.
de mensen die denken dat Lau dit goed heeft gedaan moeten ze laten verkrachten door een ezel.
Nou dit is het laatste wat jullie van mij hoorde vieze broekepoepers,en als je hier ook nog op wilt reageren ga je maar je in je kont laten nken door de zoon van Lau zijn naam is Roy en zit in de zonnebank in Venlo.
Pijp hem eerst en slik zijn zaad maar vuile ter***lijers. Dit is alleen maar bedoeld voor de fans van Lau anders hoef je je niet aangesproken te voelen.

Het zou mij niet zo gauw gebeuren, mijn blik en houding spreekt boekdelen van Dont **** with Me, maar als het mij zou overkomen dan ging ik even heerlijk los, ik had die n*ger zijn arm gebroken zodat hij de eerste 3 maanden niet meer kan duwen, en die marokaan had ik niet alleen zijn armen maar ook zijn benen gebroken.

En elk randdebiel die dan nog wat wil ros ik dwars door het locaal heen van waar ik zou zijn, pfff ach soms een beetje uitleven is ook niet erg, op die manier dwing je ook respect af.

Ik vecht al ruim 30 jaar en op mijn leeftijd wil je heel soms wel eens jongens tegen komen van de wat jongere generatie die denken dat ze je wel aan kunnen, ach ja dan maar even op de old school en lekker rossen.
En het grappige is dat ze dan ook wel eens per ongeluk tegen in de sportschool komen waar ik train om eens een les mee te draaien hahaha en weg zijn ze weer.

Begrijp me niet verkeerd, ben geen ruzie zoeker, maar ik ga niet aan de kant en al helemaal niet als iemand mij een biertje op mij gooit, Make my ****ing day.

:lol::lol: die copy pastas komen overal weer terug classic mang.

Verdiende loon

met alle respect chris, maar ik zie zo alleen aan hoe je marokkanen spelt dat dit niet jou veld van interesse is en dat je mening volkomen gebaseerd is op wat het volk om jou heen roept.
vergeet niet dat ondanks de intensieve haat jegens marokkanen, je een mens niet zomaar mag beroven van het leven. dit is niet alleen Nederlandse recht maar ook gewoon common sense van een goed opgevoede en geschoolde persoon vooral de gene die zich een westerling noemt en alle kans heeft om te ontplooien en de hersentjes goed kan laten ontwikkelen.
nog maals verder geen haat, maar omdat dit onderwerp zwaar op de maag ligt zorg iig voor dat je marokkanen goed spelt.

met alle respect chris, maar ik zie zo alleen aan hoe je marokkanen spelt dat dit niet jou veld van interesse is en dat je mening volkomen gebaseerd is op wat het volk om jou heen roept.
vergeet niet dat ondanks de intensieve haat jegens marokkanen, je een mens niet zomaar mag beroven van het leven. dit is niet alleen Nederlandse recht maar ook gewoon common sense van een goed opgevoede en geschoolde persoon vooral de gene die zich een westerling noemt en alle kans heeft om te ontplooien en de hersentjes goed kan laten ontwikkelen.
nog maals verder geen haat, maar omdat dit onderwerp zwaar op de maag ligt zorg iig voor dat je marokkanen goed spelt.

Haha Epic fail je hebt gelijk, maar Hey ik ben ook niet volledig Nederlands he :p

Ik heb niks tegen Marokkanen of tegen andere allochtonen.
Maar ze moeten wel gewoon met hun kloten overal van afblijven en als ze dan omgelegd worden is het lekker hun eigen schuld.

ja man, alleen het gaat erom dat ook al steel je van iemand, de waarde van wat je steelt niet groter is dan de waarde van je leven.

er zijn zat landen geweest die als straf op stelen, de hand afhakten als straf. zodat ze 100* zouden na denken voor ze wat aanraakten.klinkt barbaars toch? em dat is alleen een.hand....

hoe dan ook, in de criminele circuit gepden de humane regels niet en dat is natuurlijk een keus die je maakt, apsnog, wij als buitenstaanders (hoop ik dan), zouden op zn minst wat over nadenken voor dat we zeggen groot gelijk hij moet dood. want zo klink je niet veel beter dan Lau em dat is niet echt een type waar je mee geassocieerd wilt worden alleen maar om hoe hij praat.
wil dus alleen laar duidelijkalen dat als je beetje mens bent je miet zo snel roept van is zijn goed recht. ook al zijn t de grootste criminelen, iedereen verdient een eerlijke rechtspraak wamt daar hebben onze voorouders met eigen bloed mee moeten betalen. samen.met vrijheid en gelijkheid.

ja man, alleen het gaat erom dat ook al steel je van iemand, de waarde van wat je steelt niet groter is dan de waarde van je leven.

er zijn zat landen geweest die als straf op stelen, de hand afhakten als straf. zodat ze 100* zouden na denken voor ze wat aanraakten.klinkt barbaars toch? em dat is alleen een.hand....

hoe dan ook, in de criminele circuit gepden de humane regels niet en dat is natuurlijk een keus die je maakt, apsnog, wij als buitenstaanders (hoop ik dan), zouden op zn minst wat over nadenken voor dat we zeggen groot gelijk hij moet dood. want zo klink je niet veel beter dan Lau em dat is niet echt een type waar je mee geassocieerd wilt worden alleen maar om hoe hij praat.
wil dus alleen laar duidelijkalen dat als je beetje mens bent je miet zo snel roept van is zijn goed recht. ook al zijn t de grootste criminelen, iedereen verdient een eerlijke rechtspraak wamt daar hebben onze voorouders met eigen bloed mee moeten betalen. samen.met vrijheid en gelijkheid.

Ik weiger je verhaal na de eerste alinea verder te lezen, het lijkt wel alsof je die straatschoffies in bescherming neemt. Hou toch op man dit is het mooiste wat er is, een crimineel die een andere crimineel om het leven brengt. Betere oplossing als dit bestaat niet

oke heb toch stiekem even alles gelezen :o

Laatst bewerkt:
Ik weiger je verhaal na de eerste alinea verder te lezen, het lijkt wel alsof je die straatschoffies in bescherming neemt. Hou toch op man dit is het mooiste wat er is, een crimineel die een andere crimineel om het leven brengt. Betere oplossing als dit bestaat niet

wat nou als t 2 nederlandse studenten waren die een buitenkansje zagen?:rolleyes:

wat nou als t 2 nederlandse studenten waren die een buitenkansje zagen?:rolleyes:

Verandert de zaak toch niets ?
Je weet gewoon dat je dat risico loopt als je van dat soort lui gaat lopen stelen.

Het boeit me niet hoe ze er uit zien, al zijn ze paars/blauw of geel, Werk gewoon voor je centen.

Overigens zal dit niet de eerste keer zijn dat deze twee Marokkaantjes gestolen hebben.

Verandert de zaak toch niets ?
Je weet gewoon dat je dat risico loopt als je van dat soort lui gaat lopen stelen.

Het boeit me niet hoe ze er uit zien, al zijn ze paars/blauw of geel, Werk gewoon voor je centen.

Overigens zal dit niet de eerste keer zijn dat deze twee Marokkaantjes gestolen hebben.
tuurlijk het is retarded... maar dit:

not sure if srs, hoever reikt die grens overigens? welke wetten mag je breken zonder dat t een mooie zaak is?

en als iemand nou zo arm dat hij geen eten heeft en hij steelt uit noodzaak eten uit de supermarkt?

Soms weet ik niet of chrisje nu aan het trollen is of serieus zo dom is....

Waarom haten we eigenlijk op die mocro's zijn ook maar mensen? Wrs als jij hun leven had gehad was je tzelfde geweest.

Terug
Naar boven