XXL Nutrition

Vermoeidheid en ON zijn.

bodybuilding198

Advanced Bodybuilder
Waardering
73
Lengte
1m95
Massa
100kg
Vetpercentage
11%
Elke keer als ik ''ON'' ga, dan heb ik toch meestal een of meerdere dingen die me storen.
Of ik ben moe, heb geen zin om te trainen, geen kracht, geen eetlust en voel me ziek.
Als ik off ben dan heb ik juist wel kracht en heb ik wel zin om te trainen, ik snap er helemaal niks meer van.. weet iemand hoe dit komt?

Heb onlangs geprobeerd om 500 mg test e en 400 mg npp te doen maar heb voor de 4de keer in een rij een chronische hoest te pakken wat mijn eetlust en motivatie op 0 zet. Elke keer heb ik dit op nandrolone.

Als ik de test boven de 500 mg zet dan heb ik hele erge backpumps, geen eetlust, ben moe en heb totaal geen zin in iets.

Ben nu in mijn nakuur (20 mg nolvadex) en ik voel me beter dan ooit, hoest nog steeds maar dat zal dan weer goed komen

Elke keer als ik ''ON'' ga, dan heb ik toch meestal een of meerdere dingen die me storen.
Of ik ben moe, heb geen zin om te trainen, geen kracht, geen eetlust en voel me ziek.
Als ik off ben dan heb ik juist wel kracht en heb ik wel zin om te trainen, ik snap er helemaal niks meer van.. weet iemand hoe dit komt?

Heb onlangs geprobeerd om 500 mg test e en 400 mg npp te doen maar heb voor de 4de keer in een rij een chronische hoest te pakken wat mijn eetlust en motivatie op 0 zet. Elke keer heb ik dit op nandrolone.

Als ik de test boven de 500 mg zet dan heb ik hele erge backpumps, geen eetlust, ben moe en heb totaal geen zin in iets.

Ben nu in mijn nakuur (20 mg nolvadex) en ik voel me beter dan ooit, hoest nog steeds maar dat zal dan weer goed komen

heb t zelf nu voor de eerste keer op 700mg tren a kan ik een hele dag slapen kan ook door de proviron komen geen idee,heb zelf ook last van men rug tijdens squatten enzo en tijdens rug training maar ik twijfel of het een pump of weer een blessure is.oh ja en op tren moet ik me ook hele dag force feeden .

Misschien komt het omdat het te veel test is voor je lichaam. Hou je ook veel water vast of valt dat mee?

Ik heb het ook altijd als ik hoog in test zit. Komt volgens mij omdat je vocht vasthoud, neem gewoon paar cafeïne pillen en knallen.

• Topic Starter Topic Starter
me vorige blast en cruise was ik ook constant moe slik er nu T3 bij en nu voel ik me constant fit

lethargie is doodnormaal in een kuur.
Niet vooruit te branden alleen in de gym knal je als een monster.

Bij test/tren slaap ik belachelijk slecht, vaak maar 3 á 4 uur per nacht. Overdag genoeg energie maar toch zijn de trainingen kut.

Bij test/deca slaap ik 's nachts prima, overdag ben ik vaak moe maar elke training opnieuw is gruwelijk.. alsof al m'n energie voor de hele dag er in anderhalf uur uit komt.

Zit nu op aromasin, voel me een stuk fitter. Was ook de hele dag moe/gapen etc. Nu gaat t wel aardig ;)

Xanax nemen maar niet te vaak. Slaap is belangrijk voor recovery

Er zijn andere manieren om eraan te komen hoor maar nee liever iets naturels bij de tuinen halen ze hebben een hele rij vol met slaappillen die natuuurlijk zijn :)

Er zijn andere manieren om eraan te komen hoor maar nee liever iets naturels bij de tuinen halen ze hebben een hele rij vol met slaappillen die natuuurlijk zijn :)

Hele rij wat voor geen meter helpt :p

Tren eruit en ik slaap weer heerlijk na drie weken :-)

Als je je goed voelt wanneer je niet kuurt en je voelt je kut wanneer je kuurt, waarom kuur je dan nog? Kun je toch evengoed trainen zonder te kuren.

• Topic Starter Topic Starter
Als je je goed voelt wanneer je niet kuurt en je voelt je kut wanneer je kuurt, waarom kuur je dan nog? Kun je toch evengoed trainen zonder te kuren.

Gain er wel spiermassa vele malen sneller dan wanneer ik off ben mee vandaar. Ga proberen in de toekomst minder hoog te doseren en te kijken hoe het gaat

1 van de 1e keren dat ik 't met je eens ben :P Als ik me elke kuur weer kut zou voelen zou ik 't niet doen, leuk hoor een buffel zijn maar als je continu niet te genieten bent voor je omgeving en jezelf ook nog kut voelt, wat heb je er dan aan.

Terug
Naar boven